Tüm Kütüphaneler

peniste siyah leke

ile ilgili videolar, makaleler ve sorular için 1248 sonuç bulundu.

Sorular
peniste siyah leke 1248

Lekeler

Hocam penisimin baş bölgesinde ekteki fotolardaki gibi lekeler var ve bunlar yıllardır var, leke de değil böyle kab...

30 Mart 2024 14:54
Doç. Dr. Tuncay Toprak

Doç. Dr. Tuncay Toprak tarafından cevaplandı.

Tirnak leke

Hocam iyi günler yardımınıza ihtiyacım var tırnağım da küçük siyah bir nokta var neden olduğunu anlayamadım beyaz t...

11 Ağustos 2023 11:55
Uzm. Dr. Çiçek Durusoy

Uzm. Dr. Çiçek Durusoy tarafından cevaplandı.

Siyah Ben ve Mavi Ben

Hocam Merhaba, yıllardır kalçamda olduğunu bildiğim simsiyah bir benim var. Birkaç hafta önce duş esnasında bu beni...

25 Kasım 2022 16:34
Prof. Dr. Sıdıka Kurul

Prof. Dr. Sıdıka Kurul tarafından cevaplandı.

Miyom ve adet kanamasi

Kutay bey merhaba Size daha önce yazmiştim ama yanliş ifade ettiğim için dogru anlamamiştiniz bu yüzden tekrar sorm...

17 Aralık 2021 01:50
Prof. Dr. Kutay Biberoglu

Prof. Dr. Kutay Biberoglu tarafından cevaplandı.

Peniste tahriş ve hassasiyet

Merhaba iç çamaşırına sürtünmeye veya mastürbasyona bağlı olarak peniste ve tam sünnet yeriyle birleşme noktasında ...

16 Aralık 2021 14:16
Doç. Dr. Ferhat Ateş

Doç. Dr. Ferhat Ateş tarafından cevaplandı.

Hymene bişey olmuş mudur 😥

Merhaba size bir sorum olacak ben dün akşam yatmadan önce kıyafet olmadan mastübasyon yaptım ve mastübasyon yaptıkt...

9 Aralık 2021 10:53
Op. Dr. Kemal Hükmen

Op. Dr. Kemal Hükmen tarafından cevaplandı.

Hymene bişey olmuş mudur 😥

Merhaba size bir sorum olacak ben dün akşam yatmadan önce kıyafet olmadan mastübasyon yaptım ve mastübasyon yaptıkt...

9 Aralık 2021 10:51
Op. Dr. Aysu Nida Dai

Op. Dr. Aysu Nida Dai tarafından cevaplandı.

14 gün önceden erken adet olunması sonra uzun süre olmaması

Hocam merhabalar kardeşim 14 yaşında 13 ekimde adet oluyor 17 ekimde bitiyor sonra tekrardan 1 kasımda oluyor yani ...

9 Aralık 2021 02:28
Op. Dr. Kemal Hükmen

Op. Dr. Kemal Hükmen tarafından cevaplandı.

Penis derisinde küçük açıklıklar.

Hocam iyi günler. 16 yaşımdayım ve 3 yıldır penis gövdesinin derisinde penis sapı ile penis başının buluştuğu yerde...

28 Kasım 2021 19:17
Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert

Prof. Dr. Mehmet Şevki Sert tarafından cevaplandı.

Facebook Twitter Instagram Youtube