Op. Dr.

Hacı Mehmet ULUSAL

Genel Cerrahi - Antalya

Başlıca ilgi ve tedavi alanları: Mide Kanaması, Perianal Fissürler, Perianal Abse, Anal fistül, Mastektomi, Anorektal bölge cerrahisi... Tümü

İletişim Numarası 0 (850) 811 36 18
Randevu Al

Randevu Takvimi

Hakkında

Hacı Mehmet ULUSAL Kimdir?

Op. Dr. H. Mehmet ULUSAL, 1966 yılında Kayseri'de doğmuştur. Lise öğrenimini Kayseri’de bitirdikten sonra, 1983 yılında 2 yıl okuduğu Hacettepe Üniversitesi Beslenme ve Diyetetik Bölümü'nden, Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi'ne geçmiş ve 1992 yılında tıp eğitimini tamamlayarak tıp doktoru unvanı almıştır. 1993-1994 yılları arasında İnönü üniversitesi Tıp Fakültesi'nde Biyokimya ihtisasını, 1994-2000 yılları arasında ise Erciyes Üniversitesi Tıp Fakültesi'nde Genel Cerrahi ihtisasını yapmıştır.

Zorunlu hizmetini Kütahya- Gediz SSK Hastanesi'nde yerine getiren Op. Dr. H. Mehmet ULUSAL, daha sonra Kırklareli SSK Hastanesi'nde çalışmıştır. 1.5 yıl kadar SSK Sağlık İşleri Antalya İl Müdürlüğünde aldıktan sonra Antalya Çallı Tıp Merkezi'nde çalışmalarına devam etmişti.r

Mesleki çalışmalarına Radon Tıp Merkezi'nde devam eden Op. Dr. H. Mehmet ULUSAL, Endoskopi ve kolonoskopi işlemlerini aldığı eğitime uygun olarak, hastayı uyutarak yapmaktadır. Aynı zamanda hemoroid, kıl dömesi ve fıtık ameliyatları da gerçekleştirmektedir.

Op. Dr. H. Mehmet ULUSAL, Türk Tıbbi Hipnoz camiasının değerli bir üyesidir ve bu konuda birçok yayını vardır. Aynı zamanda Türk Cerrahi Derneği'nden "Türk Cerrahi Yeterlilik Belgesi” almaya hak kazanmış ve Çapa Tıp Fakültesi'nde Videoendoskopi eğitimini tamamlamıştır. 2008 yılında ise Ankara Swiss Otelde düzenlenen “varislerde güncel yaklaşımlar” kursuna katılmıştır.

Türk Cerrahi Derneği, Türk Kolorektal Cerrahi Derneği, Türk Cerrahi Endoskopi Derneği, Türk Endokrin Cerrahi Derneği üyesi olan Op. Dr. H. Mehmet ULUSAL, aynı zamanda Omnihipnoz Derneği'nin Başkanlık görevini de yürütmektedir. 

Diploma aldığı kurum

  • ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ

Uzmanlık aldığı kurum

  • ERCIYES ÜNIVERSITESI

Yabancı Diller

  • İngilizce

İlgi Alanları

Mide Kanaması

Perianal Fissürler

Perianal Abse

Ödem

Nüks Fıtıklar

Mide Yanması

Mide Ve Sindirim Sistemi Bozuklukları

Mide Ülseri

Mide Lenfoma

Mide Kanseri

Perianal Fistüller

Mide Hastalıkları

Mide Genişlemesi (gastrektazi)

Mide Fıtığı

Mide Ekşimesi

Mide Bulantısı

Mide Ağrısı

Meme Hastalıkları

Kolorektal Kanser (Kalın Bağırsak Kanseri)

Kolonda Kitle

Septik Şok

Yemek Borusu Daralması

Yemek Borusu (Özofagus) Kanseri

Yaralar

Yaralanmalar

Yaralanma

Yağ Bezesi

Ülseratif Kolit

Ülser

Ur (tümör)

Kasık Fıtığı

Safra Yolu Kistleri

Safra Kesesi Hastalıkları

Rektum Kanseri

Reflü Özofajit

Reflü - Gastrit

Polipozis Koli

Polip

Pilonidal Sinüs

Fibroadenom

Fistül

Fournier Gangreni

Gluteal Apse

Bağırsak İltihabı

Bağırsak Kanaması

Bağırsak Kanseri

Bağırsak Solucanları

Condyloma Akümunata

Duodenal Ülser

Divertikül

Genital Siğil

Hemoroit

Tırnak Batması

Anal Bölge Hastalıkları

Anal Fissür (Makat Çatlağı)

Apse

Bağırsak Asalakları

Bağırsak Delinmesi

Hemoroid (Basur) Ve Çatlaklar

Karın Fıtığı

Karın Ağrısı

Karaciğer Yetmezliği

Karaciğer Yağlanması

Kabızlık

Insizyonel Herni

Iltihap

Kıl Dönmesi

Anorektal Hastalıklar

Bağırsak Enfeksiyonu

Kolonoskopi

Gastroskopi

ERCP

Kolorektal Cerrahi

Fıtıklar

Laparoskopik (kapalı) Cerrahi

Safra Kesesi Ve Yolu Hastalıkları

Sindirim Yolu Cerrahisi

Tedaviler

Anal fistül

Mastektomi

Anorektal bölge cerrahisi

Timektomi

Reflü cerrahisi

Rektosigmoidoskopi

Gaita testleri dışkı testleri

Gastrik bypass

Laparoskopik reflü cerrahisi

Ücret Bilgisi

Muayene ücretlerini öğrenmek için arayın: 0 (850) 811 36 18

Son Cevapladığı Sorular

  • Koltuk alti

    Hocam merhaba. benim sol koltuk altimda ic kisminda koluma doğru uzanan tarafta deri altinda sert yuvarlak küçük birşey var elledigimde elime geliyor agri falan yok görünür de de bisey yok ve bayadir var ne olabilir hocam? bir de memem de arada agri ve nadiren de yanma oluyor yaşım 20 kilom 46

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Hacı Mehmet Ulusal

    Op. Dr. Hacı Mehmet Ulusal

      İletişim & Randevu: 0 (850) 811 36 18

    Lenf bezi yada kıl dönmesi olabilir genel cerrha muayene olun

  • Makat ve rahim kanseri

    Hocam size gelsek olmuyormu yapabileceğiniz bişey yok.mu

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Hacı Mehmet Ulusal

    Op. Dr. Hacı Mehmet Ulusal

      İletişim & Randevu: 0 (850) 811 36 18

    Buyrun gelin

?

Soru sorun

Merak ettiğiniz konular hakkında danışabilirsiniz. Benzer soruları olan ziyaretçilerin bilgilenmesi amacıyla sorunuz yayınlanacaktır.

SORU SOR

Hastalarının Değerlendirmeleri (44)

44 Değerlendirme Ort. Puanı: 5
Zamanlama
İlgi
Ortam

Hasta Değerlendirmeleri

Hasan Oğuz Tatoğlu

Kıl dönmesi ameliyatı oldum, 15 dakika sonra yürüyerek arabaya bindim. Rahat rahat uyudum, tuvalete rahat rahat çıktım. Doktorumuzun eline sağlık. Tedavi, ilgi, alaka 10 üzerinden 10. Teşekkürler. 06-09-2018

Op. Dr. Hacı Mehmet ULUSAL

Op. Dr. Hacı Mehmet ULUSAL

- 06.09.2018

teşekkür ederim

Buğra Baş

Çok memnun kaldım herkese tavsiye ederim. Ankara'dan araştırıp geldik ameliyatsız bir şekilde tedavi oldum. Evime kadar arabamı kullandım ve işlemden sonra gün geçtikçe tamamen sağlıklı hissediyorum. 29-06-2018

Mustafa Yalvaç

Bugün Mehmet hocama kıl dönmesi ameliyatı oldum gerçekten çok başarılı bir doktor ,yardımcıları Güler yüzlü benim bu 3. Operasyonumdu ilk iki operasyon tamamen acı üzerineydi ilgi ve alakalarından dolayı çok teşekkür ederim herkese tavsiye ederim ben çok korkuyordum 3. Olacağı için ama Mehmet hocam sağolsun beni ikna etti anlattı sakinleştirdi ağrısız sancısız operasyondu gerçekten işinde çok başarılı kıl dönmesi sorunu olanlar Mehmet hocama gönül rahatlığıyla gidebilir. 01-06-2018

Mustafa Dedemoglu

Bende kıl donmesinden hocama kısa süren bi operasyon yaptırdım mikro sinüsektomi ile hemen hastaneden çıkış yaptim bekleme yok kendi aracınla yalnız gittim arabama bindim eve geldim o kadar gecesinde biraz ağrı oldu bence normal zaten ilaç verdi hocam kullandım iyiyim şu an inşaallah tekrar nüksetmez kısacası gönül rahatlığıyla tedavinizi geciktirmeyin ihmal edilecek bir olay değil yaşam kalitenizi düşürmeyin 29-04-2018

O M.

Kıl dönmesinden çok çektim 3 ameliyat oldum ağrılı ve uzun süre yatarak iş kaybı yaşadım ve son durağımız mehmet bey oldu 4.ameliyatım ağrı sızı olmadan iş kaybı olmadan 10 dakikalık yaptığı cerrahi müdahele ile 4 5 yıllık sıkıntılı dönemimi atlattırdı kendisine sonsuz teşekkürler her dalda uzman gözünüz kapalı emanet edebilceğinizi nadir bulunan doktorlarımızdan başarılarınızın devamını diliyorum. 13-02-2018

S. .

Doktorum mehmet beye sonsuz teşekkür ederim 10 yıla aşkın bir süredir kıl dönmesinden dolayı rahatsızlığımı yaklaşık 10 dklık bir operasyon ile ağrısız sızısız halletti şuan evimdeyim rahat yürüyebiliyor hatta aracımı kullanarak döndüm tekrar teşekkür ederim mehmet bey elinize sağlık 12-02-2018

E. N.

Fistul hastaligimla ilgili daha once bircok doktora basvurdum. normal ameliyat riskli oldugu icin lazer ameliyati oldum ama cozum olmadi. Mehmet beyden Allah razi olsun seton tedavisi ile işi çözdü. Benim gittigim bircok doktor arasinda bu hastaligi anlayan ve cozebilen tek doktor mehmet beydir 31-01-2018

Tolga Cengiz

Kendisine bugün yaklaşık 4 saat evvel kıl dönmesinden opere oldum yaklaşık 100 km yolu aracımla hiç problem yaşamadan dönebilecek kadar rahatım.neredeyse hiç ağrı hissetmedim operasyon esnasında ve sonrasında kendisine buradan bir kez daha teşekkür ediyorum.buradaki yorumları okuduğumda yok artık bu kadar da rahat geçiyor olamaz demiştim.ama gerçekten çok rahat bir operasyondu hasta konforu açısından.ek olarak mehmet hocamın hastasıyla kurduğu iletişim de ayrı bir konu güven ortamını kendisini görür görmez hissediyorsunuz. 08-01-2018

Suat Yazan
Suat Yazan

15 sene çektiğim sıkıntı 2 saat de son buldu ağrı yok sancı yok patrondan izin alma derdi yok yaptır tedavini işine ertesi gün başla mucizeyi gör tşk dr. 31-12-2017

D. E.

Hemoroid sorunumun bu kadar kolay ve kansız, acısız olabileceğini tahmin etmemiştim. Sn. Cerrah Dr Hacı Mehmet Ulusal rahat konforlu bir operasyon yaptığı için ellerine sağlık der, kendisi ve ekibine teşekkür ederim. 22-12-2017

M. İ.

3-4 derece hemoroid im vardı.Yaklaşık 10 yıldır muzdaribim. Son 2 yıldır her wc sonrası hem iç hem dış memeler ağrılı acılı bir şekilde dışarı çıkıyor ve uzanarak 2-3 saatte normale anca dönüyordu.bazen de tromboze oluyordu.Bugün itibariyle operasyon oldum iç hemoroitler lastik bantla boğuldu ve kopuk tedavisi uygulandı. Dış hemoroitler lazerle yakıldı.Yıllarca çektiğim kaçtığım kadar bir şey yokmuş.Gerek doktorum Mehmet bey ve gerekse yardımcıları işlerinde ehiller. Ellerine sağlık. Bu dertten çeken varsa korkmasın kaçmasın.Mehmet bey işini severek yapan konunun uzmanı.Ben il dışından kendisine ulaştım. Ve aracımla 2 saat sonra da geri döndüm. Çok araştırdım izmir de de çok uzmana gittim. Hem maddi hemde manevi olarak memnun kalacağınız bir doktor ...Herkese tavsiye ederim...Saygılar. 10-12-2017

R. N.

Yaklaşık 2 saat önce kıl dönmesi şikayeti için gittiğim Hacı Mehmet Ulusal Beye her şey için teşekkür ederim. Şuan evimdeyim. Yaptığı operasyon inanılmaz bir olay. Hiç bir acı dert olmadan işlem tamamlandı. Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebilirim. Hocama da teşekkürlerimi iletirim. Sağlıcakla kalın. 28-11-2017

O. K.

Uzun yıllardır çektiğim hemoroid acısı güler yüzlü doktorum mehmet hocamın ellerinde son buldu. hemoroid tedavisinde mükemmelinde ötesinde bir yeteneğe sahip.ameliyatsız ağrısız beş dakikada bu işi hallediyor.herkese şiddetle tavsiye ederim.adeta beni hayata yeniden bağladı. rabbim size uzun ömürler versin doktorum.başarılarınızın devamını dilerim. 22-11-2017

yasin yıldırım

yaklaşık 20 senedir bağsur sorunu olan bir kişiydim ağrım sızım olmamasına rağmen aşırı kanama ve kan kaybında dolayı kansızlık baş göstermeye başlamıştı çok halsizlik sinir ve stres oluyordum müstehcen bölge olduğu için ameliyat ve muaynedende çekiniyordum taki mehmet beyi tanıyana kadar operasyon 5 dakika sürdü hiçbişey hissetmedim ayağa kalkıp günlük yaşantıma devam ettim ilerleyen zaman ne gösterir bilemem ama doktor bey çok emin ve net şekilde bu iş tamam geçmiş olsun dedi.kendisine çok teşekkür ederim ilgi alaka ve yakınlığı için.iyiki rastlamışım.bu dertten muzdarip olanlar gitmediğine pişman olur. KEMER den selam saygılar. 16-11-2017

Op. Dr. Hacı Mehmet ULUSAL

Op. Dr. Hacı Mehmet ULUSAL

- 04.12.2017

çok teşekkür ederim.

V. A.

yaklaşık 20 senedir bağsur sorunu olan bir kişiydim ağrım sızım olmamasına rağmen aşırı kanama ve kan kaybında dolayı kansızlık baş göstermeye başlamıştı çok halsizlik sinir ve stres oluyordum müstehcen bölge olduğu için ameliyat ve muaynedende çekiniyordum taki mehmet beyi tanıyana kadar operasyon 5 dakika sürdü hiçbişey hissetmedim ayağa kalkıp günlük yaşantıma devam ettim ilerleyen zaman ne gösterir bilemem ama doktor bey çok emin ve net şekilde bu iş tamam geçmiş olsun dedi.kendisine çok teşekkür ederim ilgi alaka ve yakınlığı için. iyiki rastlamışım.bu dertten muzdarip olanlar gitmediğine pişman olur. KEMER den selam saygılar. 16-11-2017

M. E.

Anal fistül sebebiyle gittiğim mehmet bey 2 anal fistül,3 hemoroid memesi ve kıl dönmesini 2 seferlik operasyonlarla resmen modifiye etti.kendisine çok teşekkür ederim ve başarılarının devamını dilerim,kendisi iletişime çok açık herzaman telefonla destek sağlayan ve bitmek bilmeyen kaygılı sorularima her zaman cevap vermiştir.hocama çekinmeden gidiniz.. 30-10-2017

S. O.

Haftalardır korktuğum için kıl dönmesi ameliyatı olmaktan doktora gitmeye cesaret edemiyordum ağrılarım artınca internetten uzunca araştırma sonunda yapılan yorumlara güvenerek dr. Mehmet Ulusal'a gitmeye karar verdim ve çok memnunum iyi ki gitmişim neden bu kadar bekledim ki dedim.bu sabah kısa bir operasyonla kurtuldum araba kullanarak evime döndüm ve şu an içinde ağrım sızım olmadı korkularınız varsa beklemeyin ve gidin. teşekkürler hocam. 25-10-2017

M. S.

Benim kıl dönmesi şikayetim vardı araştırmalarımı yaptım ve ben bu kadar kolay olacağını bu kadar güzel bir operasyon geçireceğimi bilseydim önce girmezmiydim inanılmaz profesyonel hocam elinize tekrar sağlık çok teşekkür ediyorum ve herkes tereddüt etmeden bu konuda hocama %100 güvenebilirsiniz kolay gelsin 23-10-2017

Murat S.

2 sene önce kıl dönmesi ameliyatımı gerçekleştirdiğinde çok memnun kalıp çok teşekkür etmiştim kendisine ama buradan denk gelince yine yazmak istedim. Çok teşekkür ederim tekrardan hocam. 18-10-2017

O. .

Ben 10 yıla yakın çözüm aradım.Son 6 ay kafama taktım ve doktor doktor dolaşmaya başladım sırasıyla dahiliye,gögüs hastalıkları,genel cerrahi,kalp damar cerrahi gittim ve sonunda bana o doktor psikayatriye gitmemi istedi :) eşim farketmesiyle göbek düşmesi olduğunu farkettik ve bu kezde göbek katan göbekçileri dolaşmaya başladık.O kadar acı vermelerine rağmen 1 tanesinde fayda gördüm.Onada 5 kez gittim çünkü hep düşüyordu sonunda yer etmiş su var dediler :) sonra internette aramaya başladım mehmet beyi gördüm okudum yorumları.İşin içinde ameliyat denince pek güvenemedim ama başka çarem olmadığı için geldim ameliyat oldum.tabii ameliyat denirse :) o kadar çok kısa sürdü ki ve ameliyat izi bile yok denilebilir. Bugün ameliyat olalı 4.günüm Bu karnımın şişkinliği inerse,sırt ağrım geçer işe yararsa yorum yazacaktım.Ve buğün allaha şükürler olsun.Afedersiniz ama O hamile kadınlar gibi olan karnım şuan normale döndü,sırt ağrımdan eser yok.Dr.mehmet beyden allah razı olsun.Beni 10 yıllık bu dertten kurtardı.keşke daha önce gelseydim.Kesinlikle ön yargılı düşünmeyin bu yorumu benim gibi şüphe içinde güvenemeyenler için yazdım.ve kitabınıda okumanızı tavsiye ederim en azından para isteyen savcı ve polislerle karşılaşırsanız işe yarar ;) 18-10-2017

A. Y.

Keşke daha önceden gidip tedavi olsaymışım. Herkese öneririm hiç beklemeden gidip sorununuzu halletiriniz. Çok fazla değil 2 dakikanizi ayırıp ve dertten kurtulun. 16-10-2017

M. U.

Benim Güler yüzlü sayın doktorum ve güzel kalpli Semra ablam bende kıl dönmesi ameliyatı oldum inanın ben ömrü hayatımda onlar kadar iyi doktor ve hemşire görmedim ameliyata değil sanki oturup sohbet ediyormuş gibi ameliyathanede zaman geçirdik rabbim sizin gibi kalbi güzel yüreği temiz iyi niyetli insanlarla karşılaştırmayı nasip eylesin çok teşekkür ederim sayın hocam Urfalı Muhammed İsa ÇİFTÇİ Bu arada gitmeyen pişman olur tanışın ve görün 12-10-2017

Zekai Cengiz

Bundan 1 ay kadar önce 10 senedir şikayetçi olduğum hemoroid hastalığından dolayı radon tıp merkezinde genel cerrahi uzmanı Dr.H.Mehmet Ulusal hocama başvurdum.Aynı gün hem muayene hem tedavimi 15 dk içerisinde dikişsiz,ağrısız,sorunsuz bir şekilde tamamladı.Şu anda bütün şikayetlerimden kurtuldum. Öncelikle doktorumdan Allah razı olsun.Verdiğim para son kuruşuna kadar helal olsun.Gerçekten Mehmet hocam Antalya'da kendi dalında en iyisi,herkese tavsiye ederim.Çünkü hemoroid hastalığından muzdarip olanlar (ben de dahil olmak üzere) hemoroid ameliyatının vereceği ağrının endişesinden dolayı çekiniyor.Oysa Mehmet hocamın kendi yöntemiyle gerçekleştirdiği operasyonundan sonra aynı gün işime gittim ve devamında geçen 1 ay içinde sorun yaşamadım.Herkese tekrar tavsiye ediyorum ve hocama da tekrar teşekkür ediyorum. Mehmet hocam iyi ki var. 31-08-2017

Z. Z.

Bundan 1 ay önce 10 senedir şikayetçi olduğum hemoroid hastalığından dolayı Radon Tıp Merkezinde genel cerrahi uzmanı Dr.H. Mehmet Ulusal hocama başvurdum.Şikayetlerim çok şiddetliydi hemoroid krizi tanısıyla aynı gün hem muayene hem tedavimi 15 dk içinde dikişsiz, ağrısız, sorunsuz bir şekilde tamamladı. Şu anda tüm şikayetlerimden kurtuldum.Öncelikle doktorumdan Allah razı olsun,verdiğim para son kuruşuna kadar helal olsun. Gerçekten Mehmet hocam Antalya'da kendi dalında en iyisi,herkese tavsiye ederim. Hemoroid hastalığından muzdarip olanlar(ben de dahil) hemoroid ameliyatlarının vereceği ağrıdan dolayı çekiniyor.Oysa Mehmet hocamın kendi yöntemiyle gerçekleştirdiği operasyondan sonra aynı gün işime gittim ve devamında hiç sorun yaşamadım. Herkese tekrar tavsiye ediyorum ve hocama da tekrar teşekkür ediyorum.Hocam iyi ki var. 31-08-2017

S. E.

İyi gunler ben daha önceden acil de muane olmustum hemoroid dediler doktora gitmekten de çok cekınıyordum nette araştırmalar sonucu Mehmet beyi buldum ve tek muane de anal füsir dedi botoks yapılması gerek dedi kendimi hazır hissetmediğim için oradan korktum ve kaçtım gibi bir sey oldu ama ağrılarım devam edince tekrar gitmek zorunda kaldım hiç korktuğum gibi olmadı Mehmet bey zaten çok güler yüzlü ve anlayışlı orada beni rahatlatmak amaçlı hem konuşup hem şakalar yaparak botoks işlemini yaptı ve ümid ediyorum ki rahatsızlığım dan kurtulurum burdan ona tesekkur etmek istiyorum güler yüzü ve anlayışı için umarım agrılarım son bulur Mehmet beyin kendine olan ve yaptıgı botoks işlemine olan güveni bana da güven verdi 23-08-2017

N. N.

Mehmet beyle dün tanıştım aslında ikinci bir görüş almak üzere gelmiştim ama ikna ve güven ortamında operasyon u yaptırıp da çıktım (2.derece hemoroid) iğne_köpük tedavisi uyguladı. Kısa süre ve tamamen ağrısız. 24saat içinde bir sıkıntım olmadı ama hasta dokuların kendini imhası için zaman gerekiyor muş, tekrar süreci paylaşıcam burdan 18-08-2017

S E

25 Temmuz 2017 tarihinde kıl dönmesi ameliyatı oldum. H. Mehmet Ulusal, Benim gibi kaygı düzeyi yüksek ve ayrıntıcı birini bile kısa sürede ameliyat için ikna etmeyi başardı. Ameliyat sırasında başta uyuşturmak için vurulan iğneler dışında hiçbir acı hissetmedim. Ameliyat sonrasında da her şey yolunda gitti. Bir ay sonra dikişlerim kayboldu ve eskisinden daha sağlam bir şekilde normal hayatıma döndüm. Tüm bunların dışında kilo ve kaygı problemimle ilgili de konuştuk ve beni bunları çözümlemek için motive etti. Ayrıca "Hipnoz" isimli kitabını hediye ettiği için de çok teşekkür ediyorum buradan kendisine. Sonuç olarak biz kendisine ailecek bayıldık. Şiddetle tavsiye ediyoruz! 09-08-2017

Ö. N.

8 ay önce kıl dönmesi rahatsızlığı geçirdim. Çok hastane ve doktorla görüştüm.Normal ameliyatın kendileri için kolay benim için zor olacağını belirttiler.15 gün yüz üstü yatmam gerektiğini ve en az üç ay ile altı ay arasında iyileşme sürecinden bahsettiler. İnternetten Dr.H.Mehmet ULUSAL bey hakkında bilgi edindim. Gidip mikrosinüsektomi yöntemi ile ameliyatımı oldum. Hemen ayağa kalktım ve günlük yaşamıma devam ettim. Bu kadar kısa sürede ayağa kalkacağıma inanmıyordum ama gerçekten söylediği gibi oldu.Bu başarılı ameliyat için Dr. H.Mehmet ULUSAL 'a çok teşekkür ediyorum.(Özden) 29-07-2017

Y. N.

10 yıldır çektiğim acıya bugün son verdim bu kadar basit olduğunu bilseydim hiç beklemezdim teşekkürler Mehmet hocam 26-07-2017

M. E.

Mehmet Bey'e tavsiye üzerine gittim İşindeki kendinden emin duruşunun samimi tavrının ve ilgisinin de başarısının bir parçası olduğu belliydi.Kısa sürede bende bıraktığı güven sayesinde operasyon olmaya karar verdim Yaklaşık 2 senedir sabrettiğim ciddi makat şikayetleri biranda kaybolmuştu Fissür darlık ve birkaç farklı sorun son derece profesyonel bir çalışmayla tek operasyonla önce Allah(C:C) sonra kendisi sayesinde geride kalıverdi İkinci günümde kanamam dahi bitmişti. Bu kadar çok doktorun çare bulamadığı sorunlarımdan artık kurtuldum ve kendisine hep duacı kalacağım. 24-07-2017

Ö. R.

Merhaba ... Hemoroid nedir ve nasıl kurtulunur.... Halk arasında doktorsuz tedavi edildiğine inanılan bir sürü saçmalığı dinlemek acılarına acı katmak isteyenlerin yaşadığı şey ... Kurtuluş nasıl olur tabiki de Mehmet beye ugramakla.... 4 yıl evvel bir ameliyat oldum o gün bu gün Mehmet beye minnettarım ... Bu günde hemoroid sorunu olan arkadaşım otla vs ler geçer diye inandırılığı sorunu bana açtı ve Memet beyi önerme fırsatım oldu ... Mehmet hocam başarılarınızın devamını dilerim ... 23-07-2017

A İ.

2 yıldır kıl dönmesi sebebiyle ağrım vardı sağolsun hocam 10 dakikalık ameliyatla tedavi etti çok memnunum gerçekten elinize sağlık hocam. 21-07-2017

D. U.

Benim guler yuzlu, enerjik doktorum. Hekimlik sanatini layigiyla yerine getiren bir insan. Size yaklasimi kesinlikle bir abi gibi olacaktir. Benim gibi doktora gitmeye korkan hastalara cok tavsiye ederim. Ona ve hemsiresine bana gostermis olduklari sabir icin sonsuz tesekkur ederim. :) Dip not: Kitabinizi okumaya basladim. :) 29-06-2017

B. E.

Yorumları okuyarak gittiğimiz Doktor Mehmet Bey'e çok çok teşekkür ederiz.. Annemin çok uzun yıllardır süre gelen karın ağrısı rahatsızlığının fıtıktan (halk arasında göbek düşmesi olarak bilinen rahatsızlıktan) olduğunu teşhis ederek bizi büyük bir sıkıntıdan kurtardı.. Uzun yıllardır gitmediğimiz hastahane ve doktor kalmamıştı.. Rabbim Mehmet beyi en güzel vesile kıldı.. Güvenle iç huzuru ile gidebilirsiniz.. 12-02-2017

Volkan Temel
Volkan Temel

Uzun zamandır kıl dönmesi sorunu yaşıyodum.Ameliyattan korktuğum içinde baya ertelemiştim ameliyatı bu yüzdende kıl dönmesi büyümüştü.İnternette araştırma yaptıktan sonra Mehmet hocayla tanıştım.İlk fırsatta muayene olmaya gittim ve aynı gün ameliyat oldum.Lokal anestezi ile yaptığı yöntemle 10-15 dk gibi kısa bir süre ile ameliyatı oldum.Ameliyat sırasında ve sonrasında ağrı sızı olmadı.Teşekkürler tekrardan hocam. 13-01-2017

Kübra Pekşen

Sorduğum soruya kısa zamanda net bir şekilde cevap aldım, teşekkür ediyorum. 28-09-2016

Şerife Semerci

Biz nişanlimla Mehmet beyi netten bulmuştuk tesadüf eseri.zira hemoroid ameliyatı gerçekten zor bir operasyon ve iyileşme süreci de uzun . Tabi bu bizim bildiğimiz kulaktan dolma bilgiler,sağdan soldan kulagimiza gelen bilgiler,acemice arastirmalarimizin sonucu edindiğimiz bilgiler ve ışığında vardigimiz sonuçların getirisi.Ha unutmadan Alanya da gittiğimiz özel bir hastanenin uzman doktoru ameliyatin kendisi tarafindan cok kolay oldugunu fakat benim ameliyattan sonra çok acı cekecegimi,ilk 1 hafta Bildiğim bütün küfurleri kendisine sarfedecegimi soyledi.korkum daha da artmisti,çektiğim aciyla birlikte..Ta ki Mehmet  beyle tanışana kadar...Muayeneye gittiğimizde bize kocaman ciltli kapkalın bir kitap gösterdi benim sorduğum sorulara cevaben.Ve işte o an anladım ki,bu doktor alanında uzman ve bu operasyon şeklini uygulayan tek Doktor.Güven verici sözleriyle korkumu hafifletmisti.Başarili bir ameliyattan sonra çok kısa sürede iyileştim..Evlendim ve şimdi bir bebeğim var 20 günlük..Herşey yolunda ve çok iyiyim.Dr.Bey iyi ki sizi tanımışız ve iyi ki ameliyat için size gelmişim...Herşey için çok teşekkür ederim..Bize Dogum icin Dr.  Cahit Bozyeli tavsiye ettiğiniz için de ayrıca çok teşekkür ederiz... Şerife❤Ferit Semerci. ....... 03-05-2016

volkan elmas

Kıl dönmesi sorunu yaşadım. Devlet Hastanesinde Muayene olduğumda 2 çeşit ameliyat önerdiler. 1. Flap yöntemi. 2. Açık bırakma. iyileşme süreçleri 1-2 ay yönteme göre. Büyük modüller alınması beni tedirgin etti. İnternette araştırma yaptım ve Mehmet Ulusal la karşılaştım. Kullandığı yöntemi araştırdım ve Mehmet Ulusal hocam la yüzyüze görüştüm. Aklınızdaki bütün soruları kendisiyle konuşabilirsiniz. Ben temkinli biriyimdir. Az kesik oluyor ve sadece zararlı modül çıkarılıyor. Günlük hayatınıza devam edebiliyorsunuz. Operasyon kısa sürüyor ve gayet başarılı. Doktorumda iyi ilgilendi sağolsun. Tavsiye ederim. Tekrar Teşekkürler:) 02-04-2016

Hikmet Ç.

Yıllardır tekrarlayan kronik bel fıtığım vardı. Ta ki Mehmet hocayla karşılaşana kadar. Kimsenin yapamadığını o yaptı. Beni bu çileden kurtaran hocama Ankara'dan selamlar... HİKMET Ç. 03-03-2016

Sinan KAZAK

Ben Ankaradan bu site sayesinde kendisiyle irtibata geçtim GÖBEK DÜŞMESİ rahatsızlığım vardı ankaranın en GÜVENilir özel hastanelerinden birisine gittim isim vermiyim :) profesör ile görüştüm sağolsun tebessüm edip inanma sen öyle şeylere diyerek beni geçiştirdi ultrason 2 dk yapıp gönderdiler sonra Mehmet Hocamla görüştüm atladım otobüse gittim güzel ultrason ilgiyle 15 dakika ağrısız ameliyatımı oldum karın bölgemde ne ağrı ne şişlik ne sindirim rahatsızlığı hiçbiri kalmadı bugün 1. ay doldu operasyondan sonra umarım daha iyi olacağım göbek düşmesi şüpheniz ya da belirtileriniz varsa düşünmeden gidin ben tavsiye ediyorum 1 dakikada teşhis ve uygun çözümü sunuyor geçmiş olsun 17-01-2016

ismet doğdaş

2-3 yıldır olan kıl dönmesi şikayetimde artık bıkkınlık gelmişti uzun araştırma sonunda hocamızı buldum ve kendisine çok teşekkür ederim keşke şimdiye kadar gitseymişim hocama çoğu duyduğum kişiler 3-4 ay iyileşme süreci geçiriyo ama hocamın yaptığı 20 dk lık bi küçük ameliyatlla bu illetten ağrısız sızısız kurtuldum bu şikayeti olanlar hiç düşünmeden hocamızı bulsunlar derim hoşamızdan Allah razı olsun. 04-12-2015

özgül eroğlu

doktor beyi tanıyorum birlikte uzun süre çalıştım.bir çok yakınımın ameliyatını yaptı hepside çok memnun kaldılar. bende teşhis ve tedavisine güveniyorum ihtiyacı olanlara tavsiye ediyorum 13-11-2015

Şebnem Gürer

Mehmet hocayla 2012 yılında tanıştım 2 operasyon geçirdim çok başaralı bir cerrah... 2004 ten beri yaşadığım her sabahı zindan eden mide ağrısı,krampları ve düzensiz bağırsak sorunlarına birde Mehmet hocama danışma amacıyla 02.09.2015 te muayene gittim. Muayenede göbek fıtığı olabileceğimi ve ağırlarımın bundan kaynaklanabileceğini söyledi.Ultrasonla bakıldı ve 13 mm göbek fıtığım olduğu anlaşıldı ağırlarımın sebebi buymuş. Ertesi gün bir operasyonla fıtığımı aldılar.Aynı gün yürüyerek çıktım hastaneden. Şu an çok mutluyum her gece uykumu bölen bir ağrı yok,sabah uyandığımda 3 saat kıvranırdım hiç birşeyim kalmadı. Gerçekten hocama çok teşekkür ederim Allah razı olsun. Hangi Dr.a gitsem ilaç yazıp yollamışlardı iyi de gelmiyordu Mehmet hocam elleriniz dert görmesin Allah utandırmasın. SAYGILARLA HOCAM Şebnem g. 07-09-2015

Fikret Efe DOĞANAY

Halk arasında ''kıl dönmesi'' adı verilen Pilonidal kist rahatsızlığı yüzünden operasyon teşhisi konuldu.Teşhisi koyan doktor ''Operasyon sonrası 1 ay yürüyemezsin,ayağa kalkamazsın vb.'' söylemlerde bulunsa da sayın Mehmet Hocam'a göründükten sonra böyle bir şeyin gerekmediğini anladım.Ertesi günü operasyona alındım ve şuan çok memnunum.2 gün oldu ayaktayım,yürüyorum,yüzebiliyorum.Böyle bir rahatsızlıkla karşılaşanlara mutlaka ve mutlaka Mehmet Hocam'a görünmelerini tavsiye ediyorum. 31-08-2015

44 görüş bulundu.

Hakkında değerlendirme yapın

Op. Dr. Hacı Mehmet ULUSAL tanıyorsanız ya da hastalığınızla ilgili ziyaret ettiyseniz görüşlerinizi, şikayetlerinizi yazabilirsiniz.

DEĞERLENDİRME EKLE


.