GM
Soru Sahibi
8 Aralık 2016 01:01

Püstüler psoriasis

Hocam ben püstüler psoriasis hastasıyım şu an lezyonlarım vücudumda yaygın durumda. Daha önce a vitamini türevi ilaç kullanmıştım 2 senedir hastalığım nüksetmemişti şimdi yaşım genç olduğu için kanser ve romatizmal hastalıklar için kullanılan bir ilaç verdi yan etkileri çok fazla kullanmaktan korkuyorum sonrasında akciğerlerimde problem oluşabilir. Bu püstüler için başka ne yapılabilir henüz 22 yaşındayım. Şimdiden teşekkürler

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Bu tür şiddetli sorunlarda basamaklı tedavi doğru olur. Retinoidler de ( a vitamini türevleri) denenebilir. Yetersiz kalırsa diğer tedavilere geçilir. Yada fototerapi ile birlikte uygulanır.

8 Aralık 2016 11:12
Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu
Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu Dermatoloji

Yazar toplam 2245 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Burunda kılcal damar çatlamaları Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu
Aknetrent dövme sildirmede sorun olur mu Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu
Roaccutane tedavi Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu
Kaşıntılı yaralar Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu
Aknetrent kullanıcısı Uzm. Dr. Şerafettin Saraçoğlu
Dermatoloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Pınar Koç Dermatoloji
Facebook Twitter Instagram Youtube