Soru Sahibi
8 Mayıs 2011 18:15

babam 62 yaşında yüksek tansiyondan beyin kanaması geçirdi.(sol tarafından)

babam 62 yaşında yüksek tansiyondan beyin kanaması geçirdi.(sol tarafından)gördüğü fizik tedaviden sonra kendi başının çaresine bakacak şekilde düzelme gösterdi.şu an 66 yaşında ve kontrole doktora getirdiğimizde çekilen filmler sonucu boynunda tam damarın merkezi olan yerde tıkanıklık olduğunu söyledi doktor.ilaçlar verdi 2 ay kullandı tekrar kontrole gittiğimizde kardiolojiye gitmemizi soyledi.sonrasında çekilen filmler sonucunda doktor tıkalı damarların olduğunu ve comodin hap kullanıp tahlil olmasını istedi(rapor sonucu:dejeneratif aort kapak)sormak istediğim beyin kanamalı bir hastanın comodin ilaç kullanması ne derece tehlikelidir yada babamda sadece damar tıkanıklığı olsaydı aynı eşitliktemi risk olurdu?risk fazlaysada kullanmak zorundamı?babam şu anda eskiye bakarak yürümekte çok zorlanıyor acaba bu tıkanıklıktanmı kaynaklanıyor?(gerekli fizik hareketleride yapıyor yürüyüş vs.)düzelmesi için daha faydalı ne yapabiliriz.saygılarımla..

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)
Uzm. Dr. Bülent Madi
Uzm. Dr. Bülent Madi
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

coumadin kullananları 2 en geç 3 hafta aralıklarla kan testi yapılması gerekiyor kalp ve beyin damarlarında sorun olduğuna göre bu ilaç şart ayrıca mide koruyucu ilaç almalı. geçmiş olsun dr bülent madi nörolog www.altis.gen.tr

15 Mayıs 2011 16:54
Uzm. Dr. Bülent Madi
Uzm. Dr. Bülent Madi Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Yazar toplam 51 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları) İle İlgili Diğer Uzmanlar
Uzm. Dr. Nuriye Çömez Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Aygul Resulova Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Mustafa Yılmaz Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Necibe Nur Keleş Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Uzm. Dr. Zeynep Selcen Tezcan Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)
Etiketler
Dejenerasyon , Fizik tedavi
Facebook Twitter Instagram Youtube