Afyon Karahisar Sertleşme Problemi

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Vedat YAĞTU - Psikiyatri

Dr. Vedat YAĞTU

Psikiyatri

Panik Bozukluk, Bipolar Bozukluk, İlişki Problemleri Grup terapisi, Panik bozukluğu şiddet ölçeği, Gottman çift terapisi

Özel Parkhayat Hastanesi  Afyon-İzmir Karayolu 2.km, Selçuklu, 03100 Afyonkarahisar Merkez/Afyonkarahisar, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Ereksiyon problemi

    Hocam hiçbir hastalığım yok 20 yaşındayım her şey gayet normaldi ilacın yan etkilerini kafama takmış olabilirim bir sabah uyandığımda penisim orta derecede sertleşmişti ne kadar denesemde tam ereksiyona ulaşamadım o yüzden böyle oldum sonrasında ise yine kafama takıp tam ereksiyon olamadım dediğim g...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Haluk SÖYLEMEZ

    Doç. Dr. Haluk SÖYLEMEZ

    Geçmiş olsun, bu yaşlarda bu tür problemler olabilir, ve ve genellikle psikolojik kaynaklı olur, bir miktar kendine zaman ver, herşey düzelecektir. iyi günler.

  • Ereksiyon problemi

    Hocam merhaba proscar adlı ilacı 3 hafta kullandım sanırım internette okuduklarımdan etkilenip ereksiyon problemi yaşadım psikolojik olarak ve korku nedeniylede anksiyete baş gösterdi geceleri uyuyamama hızlı kalp atışları vs. anında bıraktım ilacı şuan kullanmıyorum.ilacı bıraktıktan 1 hafta sonra...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Serkan ALTINOVA

    Doç. Dr. Serkan ALTINOVA

    İlaç bırakılınca tüm etkiler geri döner bir daha olmaz rahat olun.

  • Ereksiyon problemi

    Hocam merhaba proscar adlı ilacı 3 hafta kullandım sanırım internette okuduklarımdan etkilenip ereksiyon problemi yaşadım psikolojik olarak ve korku nedeniylede anksiyete baş gösterdi geceleri uyuyamama hızlı kalp atışları vs. anında bıraktım ilacı şuan kullanmıyorum.ilacı bıraktıktan 1 hafta sonra...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Haluk SÖYLEMEZ

    Doç. Dr. Haluk SÖYLEMEZ

    Geçmiş olsun, öncelikle yaşınız ve ek hastalığınızın olup olmadığı önemli, eğer genç yaşta biriyseniz ve ek hastalığınız (tansiyon, şeker gibi) yoksa bu durumun hormonlarla bir ilgisi yok, sadece aşırı kaygı ve endişe kaynaklı gibi duruyor. kendinize biraz zaman tanıyın, bu konuyu düşünmeden bir sü... Cevabı gör

  • Ereksiyon problemi

    Hocam 3 haftalık proscar kullandım yan etkileriyle karşılaşınca bıraktım (hiç ereksiyon olamama)(anksiyete) 1 hafta içinde bu yan etkilerden kurtuldum.fakat 1 hafta sonra acaba yine olurmu kaygısı başladı sanırım bu yüzden yine aynı şeyleri yaşıyorum nasıl kurtulabilirim yaşım 20

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kadir Vehbi BAYKAL

    Prof. Dr. Kadir Vehbi BAYKAL

    Ilacı bıraktıysanız tekrar olmaz , psikolojik olaraka etkileniyorsunuzdur.