Pasinler Kardiyoloji Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Doç. Dr. Serdar SEVİMLİ

Doç. Dr. Serdar SEVİMLİ

Kardiyoloji

17 yıl mesleki tecrübe

Atatürk Üniversitesi  Atatürk Üniversitesi Tıp Fakültesi Kardiyoloji Anabilim Dalı  Erzurum 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Kalp durması

    Hocam merhaba annemin bir hafta önce kalbı durdu 15 dakıka kadar.doktor eğer ıyılesseydı 2 yada 3 gun ıcınde ıyılesırdı dıyor hıc mı umıt yok hocam bu sekılde olmuş hastalarınızdan..biz yıkıldık mahvolduk nolur güzel bırseyler soyleyın bana

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ali Serdar FAK

    Prof. Dr. Ali Serdar FAK

    Kalp durmasından itibaren tekrar müdahae edilip kan dolaşımı sağlanması gerekir. yoksa oksijensiz kalan beyinde hasar meydana gelir. bu süre en fazla 2-3 dakikadır. pratik olarak bu süre içinde müdahale edilip hayata dönen kişiler çok azdır ve çok şanslıdırlar. anneniz için de bu süre çok önemli... Cevabı gör

  • Göğüs ağrısı

    Meb hocam ben 24 yaşındayım kalp ve göğüs arısı için miyokart perfüzyon sintigrafisi istediler sonuçta egzersiz goruntulerinde apikal kesitlerde inferoseptal bölgede çok küçük bir alanda minimal perfüzyon azalmasi işlenirken istirahat goruntulerinde septumda perfüzyon hafif artmaktadır diğer myoka...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mustafa Kemal EROL

    Prof. Dr. Mustafa Kemal EROL

    Muayene eden kardiyoloğunuz karar vermeli sintigrafinizde şüpheli kanlanma azalması var daha ileri incekeme gerekir

  • Stent sonrası

    İyi akşamlar doktor bey babam 2 gün önce anjiyo oldu 2 damadına stent takıldı şimdi çok halsiz ve nefes almakta zorluk çekiyor normalmi ne yapmalıyım babam 64 yaşında tansiyon hastası

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mustafa Kemal EROL

    Prof. Dr. Mustafa Kemal EROL

    Stent takan dr bi görmeli

  • Kalbin güçlü atmaso

    Merhabalar hocam. ben genellikle akşamları evde otururken kalbimin atışlarının daha güçlü attığını hissediyorum. nabız ölçüyorum bu sırada ve nabız 80 ile 95 arasında seyrediyor. fakat kalbimin çok güçlü attığını hissediyorum. 1-2 saat sürüyor bu sonra kendiliğinden geçiyor. bundan 2 ay önce kardiyo...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Murat ŞENER

    Uzm. Dr. Murat ŞENER

    Ritim holteri taktırmanızı öneririm. ritim bozukluğu olabilir.