Bilecik Kan Kültürü Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Balgan ve kan

    Sayın hocam iyi bayramlar size kısaca şikayetimi anlatmak istiyorum. yaklaşık bir yıldır filan ara ara balgam oluşuyor (sarı renkli) ama hiç öksürük göğüs ağrısı veya başka bir yerimde rahatsızlık hissetmiyorum sadece balgamın genizden geldiğini hissediyorum. ayrıca bir iki kere sabah uyanınca bal...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Güven ARSLANAZI

    Uzm. Dr. Güven ARSLANAZI

    Bir süredir.......genizden gelen balgam...arada az miktar kanlı balgam, burun da mukus artışı ve burnunu temizlerken arada kanlı sarı renkli mukus (sümük) tarif ediyorsunuz, öksürük - göğüs ağrısı yok. yüzdeki yüz sinüslernden (kafadaki buruna açılan kanalları olan kemik boşluklarında gelen akinti... Cevabı gör

  • Ne yapacağımı şaşırdım çok zor durumdayım

    Sayın hocam merhaba. 180 cm boyunda 100 kg ağırlığında 38 yaşında bir erkeğim. yeni başlangıç tip-2 diyabet,grade-2 karaciğer yağlanması, karaciğerde hemanjiom ve bacaklarda grade-4 venöz yetmezlik dışında bir sağlık sorunum bulunmamaktadır. en son 6 ay önce yaptırdığım check up da karaciğer enz...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ali BAŞÇI

    Prof. Dr. Ali BAŞÇI

    Bir erkekte idrar yolları enfeksiyonu, kadınların aksine nedensiz olamaz. yani idrar yollarındaki darlıklar, taş, mesane disfonksiyonu (nörojenik mesane) postüretral valv vs gibi hastalıklar neden olabilir. ama herhalde bu anlamda araştırmalarınız yapılmıştır. vur da olabilir ama daha erken çocuk... Cevabı gör

  • Mesane tibeekilozu

    Slm hocam .ben surekli idrar yolu enfeksiyonu geciyorum 1 yildir.sistoskopi oldum ivp çekildim. urodonimi volding hepsi temiz hocam .surekli ıdrarimda enfeksiyon cikiyo kulturum bakteri uremiyo surekli antibiyotik kullaniyorum hocam biktim .sizce nasil yol izlemem lazim gecen arp yukseltmisti enfeks...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ali BAŞÇI

    Prof. Dr. Ali BAŞÇI

    Yalnız idrar bulguları ve crp yüksekliği gibi laboratuvar bulgularına bakılmamalı, şikayetiniz de önemli. jinekolojik muayene de yapılmış olmalı. kültürde üreme yoksa idrar tetkikinde yalnız beyaz kan hücresi (lökositüri veya pyüri) görülüyorsa buna aseptik pyüri diyoruz. yani banal bakteriler enfek... Cevabı gör

  • Gonore, bel soğukluğu

    Hocam iyi akşamlar. 7 ay önce şüpheli ilişkim olmuştu. anti hiv, hepatit ve sifiliz testlerimin hepsi normal. fakat akıntım olmadığı için bel soğukluğu hiç aklıma gelmedi. hocam 7 ay geçtiği için tarama olarak ne yapmalıyım. kan tahlili verirsem hangi tahlili verip hangi değere bakmalıyız, yada idr...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ali Ata ÖZDEMİR

    Op. Dr. Ali Ata ÖZDEMİR

    Merhaba korkulacak testler negatif bu sevindirici belsoğukluğu (gonore)genellikle cinsel ilişkiden 4-6 gün sonra belirti verir. böyle bir belirti yoksa korkmanıza gerek yok bel soğukluğu açısından şu an yapılacak bişey de yok zaten sağlıklı günler dileriz