Şırnak Gaziosmanpaşa Kadın Hastalıkları ve Doğum - Kadın doğum doktoru

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Şırnak Gaziosmanpaşa Kadın Hastalıkları ve Doğum - Kadın doğum doktoru İlgili Sorular

  • Dış gebelik

    Hocam ocak ayında 1283 değerle hamile olduğumu öğrendim fakat kanamalı olarak gittiğim için kese görülmediği halde protestan iğne yapıldı buna rağmen değerler düşünce kürtaja alındım kürtaj yapıldığı halde degerim en son 60 a düşüp tekrar 90 a kadar yükselişe geçti mtx iğne yapılarak yükselen değerl... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Çağlar YAZICIOĞLU

    Op. Dr. Çağlar YAZICIOĞLU

    1500 altındaki değerde kese görünmez. dolayısıyla dış gebelik veya düşük ayrımı yapılamaz. genelde düşmeyen ancak yeterli yükselmeyen hcg durumunda tanı netleşmesi yapılamasa da dış gebelik ise iç kanamaya sebep olabileceğinden mtx yapılabilir size de yapılan muhtemelen bu şekilde. bundan sonraki ge... Cevabı gör

  • Tüp bebek

    Merhabalar sayın hocam, ben 9 yıllık evliyim 8 yaşında bir kızım var. korunmayı bırakalı 2 ay olmuştu ki yani 2013 ocakta bir kimyasal gebelik geçirdim. sonrasında gittiğim doktorlar bi dizi iğne tedavisi uyguladılar. 3 ay sonunda fazla yumurta oluşmadığını ve gelişmediğini söyleyerek hormon tahlili... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Melih Atahan GÜVEN

    Prof. Dr. Melih Atahan GÜVEN

    Amh hormon degeriniz onemli. bir iki yumurta gorunmesi biraz sansinizi azaltiyor ana sansiniz sifir degil. yakladik %15 gebe kalma sansiniz var

  • Eşim kendini kasıyor ilişkiye giremedik

    Slm hocam şırnaktan yazıyorum ben bir öğretmenim 3 haftalık evliyim eşim kendini kasıyor daha ilişkiyegiremedik ne yapmalıyız...ruh halimiz kötüye gidiyor....

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Tevfik GÜVENAL

    Prof. Dr. Tevfik GÜVENAL

    Vajinusmus söz konusu. bunun için cinsel terapi konusunda uzman bir psikiyatrise başvurmalısınız.

  • Erken adet kanamaları

    Hocam merabalar şimdiden teşekkür ederim.yardımcı olursanız çok mutlu olurum.hocam ben 30 yaşındayım.2.5 yaşında 1 çocuğum var. daha önce düşük ya da hamilelik yaşamadı. ben yıllardır 18 günde bir adet oluyorum.6 gün adetli geçiyor.son 2 aydır 15 günde bir görmeye başladım. bu ayda 13. günde adet ol... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Tevfik GÜVENAL

    Prof. Dr. Tevfik GÜVENAL

    Rahimde et parçası denilen şey endomtrial polip denilen bir yapıdır ve kanamalara neden olabilir. eğer öyle birşey varsa alınması yararlı olabilir.

  • Hamilelite basur

    Öncelikle kolay gelsin. ben size şirnak silopiden yaziyorum. burada sağlik açisindan kisitli imkanlar bulunmakta. eşim 5 aylik hamile son iki haftadir, tuvalete çiktiğinda basurdan dolayi ağrilari bulunmakta, tuvalete çikmaya bile korkar oldu. araştirdiğimzda bu durumun hamilelikte görüldüğünü anlad... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Funda YAZICI EROL

    Op. Dr. Funda YAZICI EROL

    Tufan bey eşinizin muayene olarak tedavi görmesini öneririm.

  • Progestan

    Merhaba hocam 27 yasında 8 aylık evlıyım polikistik over tesısı kondu adet duzensızlıgı yasıyorum gecen ayın 2 sinde adet oldum doktorum adetın 18. gunu progestana baslattı hapım bıtelı 3 gun oldu hala adet olmadım ne yapmam gerek bu arada görevımızden dolayı şırnakta yasıyoruz saygılarımla

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Metin ACU

    Op. Dr. Metin ACU

    10 gün süreyle günde 2 kez progestan 100mg tablet kullanıp 20 gün ara vermelisiniz...progestan bittikten 10-14 gün içinde adet olmanız gerekir...adet göremezseniz doktorunuzla tekrar iletişime geçmelisiniz...hoşçakalın

  • Kan pıhtılaşması

    Yeşim hn merhaba, bir buçuk yıllık evliyim 3 kez düşük yaptım , düşükler 6 haftalıkken oldu . 2. düşükten sonra yaptığım testlerde kan pıhtılaşması çıktı 3. gebelikte clexan 0.4 , crinone jel ve coraspin kullandım ama gene düştü bebeğim. yapmam gereken nedir bilemiyorum tedavi sürecinde hem eşime he... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Yeşim BÜLBÜL BAYTUR

    Prof. Dr. Yeşim BÜLBÜL BAYTUR

    Merhaba anormal cikan testlerinizi ogrenebilirsem daha cok yardimci olabilirim. esinize ve size karyotip yapildi mi? tiroid hormonlariniz, rahim filminiz olmasi gerekli. bunlarda bir anormallik yoksa tekrar denemek disinda yapilabilecek fazla bir sey yok. dusuklerin nedeni maalesef her zaman buluna... Cevabı gör

  • Hamilelik vitamin hk.

    Merhaba .. 1976 doğumluyum .haziran 2013 te hamile kalmayı planlıyorum. eşimin görevi nedeniyle şırnakın bir ilçesindeyim. uzman dr yok. folik asit kullanmalımıyım. 3 ay önce başlanmalı deniyor. başka multi vitamine başlamalımıyım. burada çok fazla ve çeşit sebze meyve bulamıyoruz. kan tahlili ya... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Murat ERDEMİR

    Op. Dr. Murat ERDEMİR

    Merhabalar gebelik planlamadan 3 ay öncesinde ve gebelik oluştuktan sonra ilk 3 ay sadece folik asit kullanımı yeterlidir. bebeğinizin organ gelişimi tamamlandıktan sonra , yani gebeliğinizin 3. ayından sonra multivitamin kullanmalısınız. gebeliğin ilk 3 ayında multivitamin kullanılmasını önermiyor... Cevabı gör

  • Gebelikte antıbıyotık değişikliği

    Mrb hocam 9 haftalık hamıleyım enfensıyondan dolayı doktor sef 500 mg ve piyeloseptyl 50 mg ilaç verdi. ancak kusmalarım ve bulantılarım arttı bu ilaçlar yapmış olabılırmı çok halsızım ve sureklı ağlıyorum bugun aile hekımıne gıttım cefaks 500 mg yazdı diğer ilaçları bırak dedi antıbıyotıgı yarıda b... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Cem FIÇICIOĞLU

    Prof. Dr. Cem FIÇICIOĞLU

    Merhaba hüsran hanım, serum sizi rahatlatır. yazılan iki ilacında etken maddeleri aynıdır. varolan ilacınızla devam edin. sağlıklı günler dilerim.

  • Gebelikte antibiyotik değişimi

    Mrb hocam 9 haftalık hamıleyım enfensıyondan dolayı doktor sef 500 mg ve piyeloseptyl 50 mg ilaç verdi. ancak kusmalarım ve bulantılarım arttı bu ilaçlar yapmış olabılırmı çok halsızım ve sureklı ağlıyorum bugun aile hekımıne gıttım cefaks 500 mg yazdı diğer ilaçları bırak dedi antıbıyotıgı yarıda b... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Seval TAŞDEMİR

    Op. Dr. Seval TAŞDEMİR

    Serum taktırın ilaç değişimi mantıklı olabilir. doktorunuzla temasa geçin