Bilecik Ilaçlara Bağlı Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Psikiyatri

    Hocam menapoza bağlı depresyon şikayeti için herhangi bir psikiyatristle görüşmek faydalı olacak mıdır yoksa bununla özel olarak ilgilenen alanlar var mı?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Ezgi Didem AYALTI

    Uzm. Psk. Ezgi Didem AYALTI

    Merhaba bildiğiniz üzere menopoz dönemli kadınlar için çeşitli hormon dengelerinin tamamen değiştiği ve bu hormonal değişimlere bağlı olarak ruh durumunun da sıklıkla etkilendiği dönemlerdir. dolayısıyla bahsettiğiniz dönemlerde kişilerin ruh sağlığına dair destek almaları faydalı olacaktır. eğer ki... Cevabı gör

  • Hepatit b hastasıyım

    Hepatit b hastasıyım iyi günler.5 aydır tenoviral ilacı kullanıyorum 3 ay önceki önceki tahlil sonuçlarım da ast 25 alt 27 hbv dna ise sıfır (0) cıkmıstı.sımdi yaptırdığım sonuclardan sadece ast 28 alt 37 cıktı .hbv dna sonucum daha cıkmadı .şunu merak ediyorum ;halen bu ilacı kullanıyorum.ast ve al...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Cengiz GÜNEY

    Uzm. Dr. Cengiz GÜNEY

    Tahlil sonuçları sizin iyileştiğinizi gösteriyor.ast-alt enzimleri de normal sınırlarda.25-27 den 28-37 olması normal sınırlarda olması dolayısıyla önemsiz.ilaç kullanımında tutun tüketilen gıdalar bile bu tür oynamalara sebep olabilir.bu değerlerin 2-3 misli olsa karaciğerin hasar aldığını göster... Cevabı gör

  • Allerjiye bağlı lenf bezi şişer mi

    Sayın hocam 5 gün önce takmış olduğum bir imitasyon kolye boynumda komple kızarıklık,kızarık olan alanlarda kabarma ve kaşıntı yaptı ... asm dr elocon ve avil pomat tavsiye etti ve kullanıyorum ... kızarıklık ensemden boynumun ön tarafına kadar hilal şeklinde ve bugün ilacı sürerken ensemin sirtima...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İ. Ömer HARMANCIOĞLU

    Prof. Dr. İ. Ömer HARMANCIOĞLU

    Olabilir allerjinin cilt belirtilerine reaktif olarak

  • Caresiz ayaklar

    Mrb hocam babam 70 yasinda ve tam 1 seneden beri ayak agrilari var bel fitigi dediler ameliyat olsu ama ayak agrilarindan kurtulamadi sekerden dolayi sinir damarlarinda hadar olustugunu soylediler ilac ile tedavi goruyor yaklasik 4 ay oldu ama ilaclardanda tedavi goremedik bize acaba bir cozum sun...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Engin KESGİN

    Op. Dr. Engin KESGİN

    Merhaba, kronik uzun dönemli bir hastalığı buna bağlı zamanla artan dejeneratif problemler eklenmiş. belde dar kanal ve ayaklardaki ağrılar ile birlikte şeker hastalığının yapmış olduğu damar sinir ve diğer dokulardaki tahribatı meydana gelen bir durumdur. 4 ay gibi süreler kısa zaman dilimleridir.... Cevabı gör