Artvin Gastroenteroloji Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Ass. Dr. Cenk Emre MERAL

Ass. Dr. Cenk Emre MERAL

Dahiliye - İç Hastalıkları , Gastroenteroloji

   

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Mide rahatsızlığı

    Merhabalar hocam.mide biyopsimde h pyloriye (grade 1) bağlı gastrit çıktı.hekimim metronidazol 500 mg (3×1), tetrasiklin 500 mg (4×1) icerikli 2 antibiyotik ve rebeprozol sodyum 20 mg (1×1) icerikli bir ppi reçete etti.midemi rahatsız ettigi icin ilacları tok karnina aliyorum.bu beraber kullandığım...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kadir AKSÖZ

    Prof. Dr. Kadir AKSÖZ

    Dozlarını yazmışsınız zaten, 3x1 günde 3 kez eşit aralıklı demek gibi

  • Karaciğer hemanjiom

    Sayın doktor, duyarlılığınız için teşekkür ederim. bu sonuçlar 3 buçuk ay önce çıknıştı. ben kaygı bozukluğu yaşadım. doktorum da önemsememişti fakat şu an kaygı bozukluğu tedavisi görüyorum karaciğer kanseri olduğumu kendime inandırdım ve hep o bölgeme odaklandım. hatta karaciğerimin büyüdüğünü ve...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Enişeleriniz yersiz görünüyor, 6. ayda bir usg daha yaptırın içiniz rahatlayacaksa, yeterli olacaktır, geçmiş olsun..

  • Şişkinlik ağız tatsızlığı

    Merhaba. 24 yaşındayım. 3 aydır midemde geçmeyen dolgunluk, şişkinlik, erken doyma var. ağzım tatsız. 1 aydır da boğazımda sürekli birşey varmış gibi hissediyorum yutkunuyorum geçmiyor. gastroentereloji doktorum bana gaviscon ve nexium verdi 35 gün kullandım. hiçbir yararını görmedim üstelik son üç...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Merhaba, öncelikle hp tedavisi yapabilmek için midenizde bu bakteri var mı yokmu testini yapmak gerekir . yapılması gereken öncelikle ampirik tedaviden yarar görmediğiniz için endoskopi yapmaktır. çıkacak sonuca göre tedaviniz planlaanbilir, geçmiş olsun..

  • İlaç zararı

    İyi günler yıllardır sağlıksız beslenme ve kabızlık dolayısı ile bekunis adlı ilaçı kullanıyorum.. 15 yıl olmuştur ara ara bıraktım bazen devamlı kullandım.. günde 2 adet kullandım en sorunlu olduğum dönemde.. hala bağışıklık yapmış değil ilaç kullandığımda şiddetli ishal yapabiliyor.. kayısı ılık s...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Geçmiş olsun bu tür ilaçlar barsakta herhangi bir hastra neden olmazlar ancak melanozis koli dediğimiz bir tür pigment artısşı yapabiliyorlar, kabızlığı doğal yöntemlerle geçirebilmek daha iyidir, geçmiiş olsun....