Zeytinburnu Kardiyoloji Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Prof. Dr. Mehmet MERİÇ - Kardiyoloji

Prof. Dr. Mehmet MERİÇ

Kardiyoloji

Kemik Erimesi (Osteoporoz), Baş Dönmeleri, Genel Kardiyoloji Transmiyokardiyal lazer revaskülarizasyonu(tmr), Venöz dupleks ultrasonografisi, Abdominal aort anevrizması(aaa) onarımı

Avrasya Hospital  Beş Telsiz Mah., Seyit Nizam Cad. ,101 sk No:107, 34020  Zeytinburnu, İstanbul 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Kalp yetmezligi

    Hocam mesajima cevap verdiginiz icin cok teşekkür ederim.cok gec bir geri dönus yaptim biliyorum.babaannem i kaybettik maalesef.durumu son bir ayda dahada agirlasmisti bilgileri getiremedim.size gercekten onemseyip cevap yazdiginiz icin tesekkur etmek istedim.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Selçuk Özkan

    Uzm. Dr. Selçuk Özkan

    Başınız sağolsun allah rahmet eylesin

  • Kalp kapağı hastalığı

    Hocam merhaba 23 yaşındayım 13 yaşımdan beri kalbimde çarpıntı var doktor mitral kapak prolapsu var dedi beloczok 50 mg kullaniyordum degistirildi dideral 40 mg ilacını kullanıyorum çarpıntım birden oluyor nefes alamıyorum beni çok yoruyor ileriki senelerde neler olabilir bununla ilgili merak ediyor...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. İlham TOKATLI DİLMEN

    Uzm. Dr. İlham TOKATLI DİLMEN

    Mitral kapak prolapsusunun derecesi ve beraberinde mitral yetmezliği olup olmadığına bağlı olarak ilerde karşılacaklarınızı söyleyebiliriz. ritm bozuklukları en çok görülen şikayetlerindendir. takiplerinizi sürdürmek ve doktorunuzun önerilerini dinlemenizi tavsiye ederim.

  • Baş dönmesı göz kararması denge kaybi

    Sayın hocam ben 59 yaşındayım, ayağa kalktığım zaman veya hızlı hareket ettiğim zaman veya minübeste ayakta yolculuk ettiğim zaman göz kararması, baş dönmeşi ve denge kaybı yaşıyorum. nöroloji ye gitim, kbb' a gittim, kardiyoloji ye gittim bir şey bulamadilar.acaba neden olur 4 aydır çekiyorum, tan...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. İlham TOKATLI DİLMEN

    Uzm. Dr. İlham TOKATLI DİLMEN

    Bazılarında vücut değişikliklerine, dolaşım hemen tepki vermez, refleksler devreye geç girer. siz de kendi vücudunuzu en iyi bilen kişi olarak buna uygun davranacaksınız. yavaş hareket etmek, ani hareketlerden kaçınmak, bayılacak gibi hissedince uzanmak, ayakları kaldırmak gibi.

  • İlaç yan etki

    Hocam kolay gelsin yaşım 17 bende uygunsuz sinüs taşikardisi var 1 ay isoptin80mg'a kullandım kontrole gittim holter taktılar ilacı değiştirdiler dideral verdiler göğüs yanması yaptı tekrar gittim hastaneye isoptin80mg'a geri başlattılar bu ilaçtada kulak çınlaması ve mide bulantısı gibi etkiler gör...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. İlham TOKATLI DİLMEN

    Uzm. Dr. İlham TOKATLI DİLMEN

    Uygunsuz sinüs taşikardisi mutlak ilaçla tedavi gerektirmez. ilaçların yan etkileri de olduysa fazla ısrar etmemek lazım. düzenli egzersiz, kafeini kısıtlamak fayda edebilir.