Bayburt Boyun Düzleşmesi

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Bayburt Boyun Düzleşmesi İlgili Sorular

  • Bel agrısı

    Hocam merhaba bel düzleşmesi ve bel kireçlenmesi aynı şeymi mr sonucuma göre bir doktor bel düzleşmesi var dedi baska bir doktor bel kireçlenmesi ldedi bişey yok dıolar az bişey bel düzleşmesi var dıolar ama benim agrım var 🤭

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Kenan KIBICI

    Yrd. Doç. Dr. Kenan KIBICI

    Merhaba. bel de kireçlenme genelde 60 yaş sonrası olur. bel düzleşmesi bel ağrısına neden olabilen bir hastalıktır. mevcut filmlerinizi inceleyerek bu sonuca varabiliriz. sağlıklı günler dilerim...

  • Boyun düzleşmesi

    Sayın yunus emre kundakcı boynumda rahatsızlığım var devlet hastanesinde boyun filmim çekildi düzleşme olduğunu söylediler bazı hareketler yapmamı istediler geçmedi. manuel tedavi ile boynum düzelir mi? cevabınızı bekliyorum.

    Doktor Cevabı:
    Fzt. Yunus Emre KUNDAKCI

    Fzt. Yunus Emre KUNDAKCI

    Merhabalar şahin bey, boyun kaslarındaki güçsüzlükler ve yaşla artan dejenerasyonlar sonrası omurlarınızdaki kireçlenmeler boyun düzleşmesine neden olmaktadır. manuel terapi kontrendikasyonları olan bir tedavi yöntemidir. sizin bu kontrendikasyonları sağlayıp sağlamadığınıza bakmak gerekmektedir. bu... Cevabı gör

  • Omuz mr bt

    Sağ omuz bt incelemesinde humerus başında medial kesimde milimetrik boyutlu kompakt kemik adacığı ile uyumlu nodüler dens görünüm izlenmektedir, omuz radyogramının incelemesinde:glenohumeral eklem aralığı daralmıştır. servikal lordoz düzleşmiştir. bunlar ne anlama geliyor acaba ne yapmam gerekiyor?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Fzt. Elif AY

    Uzm. Fzt. Elif AY

    Merhaba öncelikle geçmiş olsun, azalan eklem aralığını korumanız gerekmektedir bunun için omuz hareket açıklığını arttıracak 4 yönlü omuz hareketleri yapın.ayrıca omuz kuşağının harekinde etkili olan scapula kemiğinizi (kürek kemiği) mobilize edin. boyun düzleşmesi ;normalde c şeklinde olan boynumu... Cevabı gör

  • Boyun düzleşmesi

    Hocam merhaba 1 aydır göğsümde bi ağrı var kardiyolojiye gittim bişe yok dediler iç hastalıklarına gittim ordaki doktor ğöğüs filminde boyunda düzleşme var dedi o yüzden göğsüne vuruyo ama boynum hiç ağırmıyo hocam sadece ğöğsümün sağ ve sol tarafı kollarıma vuruyo sırtıma vuruyo 23 yaşındayım sizce... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Fahri ERYILMAZ

    Op. Dr. Fahri ERYILMAZ

    Boyun mr çektirip beyin cerrahisine başvurmalısınız

  • Syrimgomyeli

    Merhaba hocam sırtımda ağrım vardı fizik tedaviye gittim boyun düzleşmesi ve ince syrimgomyeli çıktı denildi..hocam morelim çok bozuldu netten bakınca felç olma gibi risklerinden bahsediyor..kötümü durumum bunun bir tedavisi yokmu?hacamat diye birşeyler duydum hocam bilgim yok faydalı olur mu?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Selamlar, telaşa kapılmayınız. ama syrinx ciddi bir durum. nedeni önemli. mutlaka iyi bir muayene ile değerlendirmek lazım.

  • Boyun kaynaklı kafa zonklaması

    Merhabalar. benim 2 yıldır her ayağa kalktığımda ensemden başlayıp başımın her yerini saran 3 4 saniyelik bir zonklamam var. özellikle araçtan inince şiddetli oluyor hatta gözlerim çıkacakmış gibi oluyor. nörolojide beyin mr.ı temiz çıktı. tansiyon şeker temiz. boyun mr.da düzleşme ve fıtık çıktı fa... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Fehim ARMAN

    Prof. Dr. Fehim ARMAN

    Nörolojik değerlendirme iyaparak bir sonuca ulaşılabilir. sonuçlar normal olduğuna göre fonksiyonel bir bozukluk söz konusu olabilir, kas gerginliği,boyun düzleşmesi vs. spor, egzersiz, fizyoterapi gibi semptomatik tedaviler doktorunuz önerecetir ve takip edecektir.

  • İşitme kaybı

    Hocam kafamın sol tarafına taş düşmesi sonucu sol kulagımda çınlama ve ileri derecede işitme kaybı oluştu acaba iletimselmidir sinirselmidir herhangi bi ameliyatla düzelme şansı varmıdır lütfen yardimci olun

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Bayburtta kb8b hekimine gidin. işitme tetkikleri ve muayene yaptırın.

  • Manual terapi

    Sayın hocam merhabalar eşim baş ağrısı, boyun ağrısı kollarda güçsüzlük omuzda ağrı, başında sersemlik şikayetiyle çekilen emar neticesinde boyun fıtığı, boyun düzleşmesi ve beyincik sarkması tanısı kondularak 24 şubat 2017 tarihinde beyincik sarkması ameliyatı oldu. ameliyatı yap... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ülkü AKARIRMAK

    Prof. Dr. Ülkü AKARIRMAK

    Merhaba çok geçmiş olsun bu konuda daha önce yanıt verdim hastanemizde bu tedavi uygulanmamaktadır selamlarımla

  • Manual terapi

    Sayın hocam merhabalar eşim baş ağrısı, boyun ağrısı kollarda güçsüzlük omuzda ağrı, başında sersemlik şikayetiyle çekilen emar neticesinde boyun fıtığı, boyun düzleşmesi ve beyincik sarkması tanısı kondularak 24 şubat 2017 tarihinde beyincik sarkması ameliyatı oldu. ameliyatı yap... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ülkü AKARIRMAK

    Prof. Dr. Ülkü AKARIRMAK

    Merhaba sadi bey eşinize geçmiş olsun öncelikle manuel tıp özel bir eğitim gerektiren, tıbbın yardımcı bir yöntemidir ancak bizim hastanemizin klasik uygulamaları içerisinde yer almıyor manuel tıp, özellikle ameliyat sonrası ve boyun bölgesi açısından çok dikkat gerektirir inşallah şifa bulur d... Cevabı gör

  • Boyun düzleşmesi skolyoz ve boyun fıtığı başlangıcı

    Hocam 16 yaşında bir bayanım. boyun düzleşmesi skolyoz ve c2 c3 c4 c5 c6 seviyelerinde diffuriz bulging izlendişiddetli ağrım oluyor. sizce durumum nasıl ne yapmam gerekir ? cevabınız için şimdiden teşekkur ederim. :)

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Salih ÜRPER

    Uzm. Dr. Salih ÜRPER

    Merhaba hümeyra hanım; öncelikle güvendiğiniz bir meslektaşıma detaylı muayene olmanızı ve sonrasında tedaviye karar vermenizi tavsiye ederim. çok geçmiş olsun.