AY
Soru Sahibi
10 Ekim 2022 15:00

Büyük Tuvalet Esnasında Meni Gelmes

Merhabalar. 22 yaşındayım. Mayıs Haziran'dan beri fitness ve diyet yapmaktayım. Ağustos ayından beri saç dökülmem için 4/1 proscar kullanıyorum. Bu zamana kadar hiç yan etki yaşamadım. Sorunum şu 9 Ekim 2022 de büyük tuvaletimi yaparken penisimden beyaz ve şeffaf karışık bir halde meni aktı. Daha önce hiç böyle bir şey yaşamadım. Aynı günün akşamı tuvalette bir daha oldu. Ertesi günde böyle bir şey yaşamadım. İdrarımı yaparken hiçbir ağrı, zorlanma vs yaşamıyorum. Sadece biraz fazla idrara çıktığım söylenebilir. Fakat damla damla değil bayağı idrar çıkartıyorum. Bu günlük 4-5 litre su içtiğim için mi yoksa ödem atmak için hazırladığım kiraz sapı, nane, maydanoz, limon suyundan mı yoksa saçım için kullandığım 4/1 proscar kaynaklı mıdır? Bir üroloji doktoruna muayene olmam gerekir mi? Okuduğunuz ve yardımcı olduğunuz için çok teşekkür ederim.

0
1 cevap
000 görüntülenme
Cevaplar (1)

Merhaba. Buyuk tuvaleti yaparken bu tarz akintilarin olmasi fizyolojik bir hadisedir. O nedenle bir sey yapmaniza gerek yok

14 Ekim 2022 19:44
Prof. Dr. Ahmet Gökçe
Prof. Dr. Ahmet Gökçe Üroloji

Yazar toplam 176 soru cevapladı.

Doktorun Cevapladığı Diğer Sorular
Gebelik riski Prof. Dr. Ahmet Gökçe
Hamilelik ve böbrek ağrısı Prof. Dr. Ahmet Gökçe
Sertleşme bozukluğu Prof. Dr. Ahmet Gökçe
Ani idrar hissi Prof. Dr. Ahmet Gökçe
İdrarda bakteri Prof. Dr. Ahmet Gökçe
Üroloji İle İlgili Diğer Uzmanlar
Facebook Twitter Instagram Youtube