Bayburt Balayı Empotansı (Gerdek Gecesi Empotansı)

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Bayburt Balayı Empotansı (Gerdek Gecesi Empotansı) İlgili Sorular

  • İşitme kaybı

    Hocam kafamın sol tarafına taş düşmesi sonucu sol kulagımda çınlama ve ileri derecede işitme kaybı oluştu acaba iletimselmidir sinirselmidir herhangi bi ameliyatla düzelme şansı varmıdır lütfen yardimci olun

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Bayburtta kb8b hekimine gidin. işitme tetkikleri ve muayene yaptırın.

  • Cinsellik

    19 yaşındayım ve kadınlara ve pornoya değil saçma sapan bir şeye azıyorum bunun nedeni nedir nasıl düzeltebiliriz lütfen yardımcı olun

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Murad ÇELTİK

    Op. Dr. Murad ÇELTİK

    Asistanimla iletişime geçebilirsiniz, lütfen hafta içi 09:00 – 19:00 saatleri arayiniz. op.dr.murad çeltik doktorlar merkezi abdi ipekçi cad. reasürans han 1 no:57 kat :4nişantaşı istanbul tel : 0 212 234 58 55 cep: 536 886 12 96 web: www.muradceltik.com facebook: www.facebook.com/opd... Cevabı gör

  • Cinsellikten soğudum

    Merhaba hocam zaman ayırıp cevap verirseniz çok memnun kalırım uzun zamandır psikolojik olarak beni çok rahatsız eden bir soru sorucam size .. benim boyun 1.83 kilom 78 yaş 29 ve penisim 14 santin 11.6 genişliğinde bu durum normal mi boyu eni normal mi ? 16 cm yapabilirmiyim bir yolu var mı ? cünsel... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Muharrem Murat YILDIZ

    Op. Dr. Muharrem Murat YILDIZ

    14 cm turkiye şartşlarinda normal olup prp + eswt ve boarun ile kombine tedavi yapilabilir sonuc için garanti yok her insanin vucudu farkli olup prolaktin testosteron ve serbest testosteron seviyelerininde kontrol edilmesi uygun olur

  • Ilk cinsel deneyim travması

    Merhaba hocam kız arkadaşımla ilk cinsel deneyimimi 3 gün önce yaşadım daha doğrusu yaşayamadım çok sürtünme yaşadık ve vajinaya giremeden boşaldım bu beni baya kötü etkiledi cinsel isteğim azalmış gibi hissediyorum yardımcı olur musunuz?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Haluk SÖYLEMEZ

    Doç. Dr. Haluk SÖYLEMEZ

    İyi günler, birçok insan ilk cinsel deneyiminde sorun yaşamaktadır, bu konu ürolojik bir problemden çok aşırı strese bağlı oluşmaktadır. zamanla normal şekle dönecektir. bu konuda endişe etmene gerek yok.

  • Spermiyogram

    Spermiyogram spermiyogram spermiyogram merhaba, spermiyogram testi yaptırdım motilitesi hareketli 15 yavas hareketli 20 hareketsiz 65 viskozite artmis ml deki 76200000 total 228600000 sivilasma süresi >60 morfolojisi normal yapıli 65 anormal yapıli 35 mikroskobi 5-6 lökosit görüldü fruktoz (+) sper... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mustafa OYMAN

    Uzm. Dr. Mustafa OYMAN

    Hareket azlığı var.varikosel iniz ve tedavinin olması için üroloji uzmanı muayene si öneririm

  • Zevk almama

    Meraba hocam iyi gunler bn 23 yasnda bayım 8 ay once idrar daralmasndan ameliyat oldum daha sonra bosaldgmda tam fiskirarak bosalma olmuyo ve eskisi gibi zevk almiyom sebepler nedendir ve cocuk olmama uhtimali olusurmu

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Burak SİVASLIOĞLU

    Op. Dr. Burak SİVASLIOĞLU

    Darlık ameliyatlarından sonra meni basıncı azalabilir. çocuk sahibi olabilme potansiyeli açısından sperm testi yaptırmanızı öneririrm.

  • Penis ustu sisligi

    Ali bey penisimin üst sol tarafinda sislik var dun buyuktu bugun kuculdu ve size sordum tedirginlestim aileme sormaktanda cekiniyorum

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Geçmezse bir üroloji uzmanına gitmeniz gerekir

  • Diş teli taktırmakla ilgili

    Merhabalar öncelikle rahatsız ettiğim için kusura bakmayın. bayburt ' ta yaşıyorum ve alt dişlerime tel taktırmak istiyorum. acaba bayburtta ortadontis var mı ? yok sa hangi şehirdeki diş hastahanesini önerirsiniz.

    Doktor Cevabı:
    Dt. Adem SAĞLAM

    Dt. Adem SAĞLAM

    Bayburtta ortodonti tedavisi yapılmıyor ben yaklaşık 8 aydır bayburtta yokum ordaylen erzurum veya trabzona yönlendiriyorduk.

  • Testogel alternatifi

    Merhaba doktor bey testogel kullanmam lazım fakat piyasada yok eczanelerden alabileceği alternatif bir ilaç varmı acaba?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Mustafa Burak HOŞCAN

    Doç. Dr. Mustafa Burak HOŞCAN

    Testojelin aynı formda alternatifi yok ama iğne formunda alternatifleri var.

  • Cinsel hastalık

    Cok teşekür ederim

    Doktor Cevabı: