Iğdır Ateşli Romatizma

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Size önerdiğimiz diğer şehirler


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Iğdır Ateşli Romatizma İlgili Sorular

  • Bacak agrisi

    Merhabalar çocuğum 5yasinda boğaz enfeksiyonu geçirdi 2gun ateşli gecrdk antibiyotik tedavisine başladık şuan öksürük durumu daha iyi ama bacaklarında hafif ağrı olduğunu söylüyor dizle ayak arası bi yeri gösteriyor özelikle bacağının dizden aşağı arka kismini. 4 gündür böyle özelikle oturup kalltgn... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sibel SPİNU

    Uzm. Dr. Sibel SPİNU

    Merhaba . öncelikle geçmiş olsun. üst solunum yolu enfeksiyonu sonrasında reaktif artrit olarak adlandırdığımız eklem tutulumu olabilir ve genellikle geçici bir durumdur. biraz bekleyip bu dutum uzun süre devam ederse başka nedenler açısından ayrıcı tanı yapmak gerekir .

  • Hamıle eşim yardım edın

    Doktor bey eşim hamıle crp 80 ve rf 134,2 cıktı sureklı rahatsızlanıyor ne yapmam gerekıyor bebegımıze bır zararı olurmu lutfen yardım edın

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Tolga Enver YÜCETÜRK

    Uzm. Dr. Tolga Enver YÜCETÜRK

    Merhaba ibrahim bey, sadece tetkik sonuçları üzerinden yorum yapmak doğru olmaz. mutlaka gecikmeden bir romatoloji uzmanına muayene olmasını öneririm.

  • Hiçbir şekilde kilo alamıyorum ne yapmam gerek?

    Merhaba hocam, 19 yaşında 1.63 boyunda 41 kiloyum. yazın aile hekimimiz rimobolan isimli iğneyi yazdı 1 ay kadar kullandım 3 e çıktım ama aşırı sivilce yaptı sesimi kalınlaştırdı ve adet düzensizliği yaptı bırakmak zorunda kaldım. bu aralar annem hasta diye çok üzülüyorum sürekli hareket halindeyim... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dyt. Doğan Can GÜNER

    Dyt. Doğan Can GÜNER

    Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun. kilo alma konusunda ezbere konuşmak yanlış olur. öncelikle kilo almanıza engel durumun ne olduğunu anlamak gerekir. bunun için de kan tahlili sonuçlarına bakmak lazım. kan tahlili sonuçlarıyla birlikte daha doğru önerilerde bulunabilirim

  • Ayak ve ellerde ağrı şişlik

    Babamda 2 aydır önce diz kapaklarda ve baldırda şişlik ve ağrı sonra ayaklarda ağrı ve şişlik ve genelde akşamları 38 çıkan bir ateş. sonra ağrı ve şişlik ellere geçti. elleri ayakları kullanamıyor.yürümek yemek yemek zor. araştırma hastanesinde yatıyor bir teşhis koyamadılar henüz. romatizmal testl... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Babanızı bir romatoloji uzmanı gördü mü? bazen laboratuar testleri yardımcı olmasa da hastada iltihaplı romatizma olabilir ama bunun ayırımını yapabilmek için mutlaka babanızı bir romatoloji uzmanının görmesi gerekir.

  • Tekrarlayan ateş boğaz enfeksiyonu

    İlginize teşeker ederim

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Geçmiş olsun

  • Tekrarlayan ateş boğaz enfeksiyonu

    Hocam iyi günler, 4,5 yaşında bir oğlum var.ilk hastalığı 10 aylıkken geniz akıntısı ve ateşle başladı.4-5 gün sürdü ilaçsız atlattık.daha sonra 18 aylıkken krup denen öksürükle tanıştık ve acilde hava verildi.devamıda ateş tabi.ve her sene krup 2 yada 3 kere yaşıyoruz.çalıştığımız için 2 yaş 3 aylı... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Çocuğunuzu cerrahpaşa tıp fakültesi çocuk bölümüne götürmenizde yarar var. ben erişkin romatoloji uzmanıyım ve anlattığınız konu benimle ilişkili değil.

  • Boğazda kabarcık

    Merhabalar benim dilimin biraz ilerisinde yani küçük dille ayni izada küçük küçük baloncuklar oldu sivilce gibi bunun sebebi nedir acaba

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Bunlar dil kökü papillaları iğdır yani tat tomurcukları iğdır herkesle var geçmiş olsun bir sorun yok

  • Istahsizlik

    Hocam bende ciddi istahsizlik var gegirmeler var doktora gittim ve bana ilaç lar verdi istahinda bir degisikilik olmadı hocam bu yüzden çok stres yapıyorum henüz 20 yasindayim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Sizdeki bu durum psikolojik olabilceği gibi yemek borusu veya mide ile ilgili rahatsızlık olabilir.iç hastalıkları uzmanına görünmeniz gerekmektedir.

  • Önemli hocam devamını yazicam.

    İzzet hocam 7 yaşından beri kan sulandırıcı ilaç kullanıyorum.plt değerim 502 hiç düşmüyor.doktor omur boyu kullanmam gerektiğini söylemiş.felç kalma ve kalp krizi geçirme riskimin yüksek olduğu söylenmiş. akut eklem romatizması var. babamida bir kan hastalığının ilerlemesi sonucu sirozdan kaybettik... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Kan sulandırıcı ilacı neden kullanıyorsunuz? kalbinizde herhangi bir sorun ya da damarlarınızda tıkanıklık mı var?

  • Insülin direnci

    Hocam kolay gelsin . bende şeker var ve insülin kullaniyorum . insülin i kullandiktan sonra beni etkiliyo ve rahatsız ediyo ne yapmalıyım . . birde şekerim düşük te olsa sık sık idrara çıkıyorum .

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Öncelikle geçmiş olsun.verdiğiniz bilgilerle bir şey söylemek mümkün değil.iç hastalıkları uzmanına müracaat ederek gerekli tetkikleri yaptırmanız gerekmektedir.ancak neticelere bakarak bir şey yapılabilir.