Iğdır Yoğun bakım

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Iğdır Yoğun bakım İlgili Sorular

  • Metanol zehirlenmesi

    Hocam kolay gelsin abim 18 gün yoğun bakımda yattıktan sonra(aydın adnan menderes üniversitesi-anestezi yogun bakım) taburcu edildi servise cikmadik 1 hafta sonra özel göz hastanesinde prof. dr.ile görüştüm konunun norooftalmoji konusu olduğu tarafıma söylendi...abim metanol zehirlenmesiyle tedavi g... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Murat TUNÇ

    Prof. Dr. Murat TUNÇ

    Öncelikle büyük geçmiş olsun. ne yazık ki görme sinirindeki etki genelde kalıcı oluyor..bu nedenle gorme.azligi kalici olabilir. destekleyicı ilaç tedavileri, b12 vitamini vb kullanılabilir ancak bunların iyileştirici etkisi genelde sınırlı oluyor. görmesiyle. ilgili daha detaylı bilgi aktaririsaniz... Cevabı gör

  • Randevu almak

    6 aylık bir bebeğimiz var. kendisi 2 buçuk aylık yoğun bakıma da kaldı 15 gün. nefes darlığı var ve çok çabuk hırıltısı oluyor ayrıca çok ağır geçiriyor hastalığı lütfen yardımcı olun tavsiye üzerine sizden randevu almaya çalışıyorum bize randevu vere bilirseniz cok seviniriz.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Erkan ÇAKIR

    Prof. Dr. Erkan ÇAKIR

    Cuma sabah erken gelin

  • Hilmi hocam cevap verirseniz sevinirim

    Hocam dediğim gibi bu sadece benim kafamda kurmuş olduğum birşey arkadaşım hıv mı değil mi bilmiyorum yada eli kanıyor muydu o sırada onuda bilmiyorum sonradan eline baktım yara bere falan yoktu sadece parmağı soyulmuştu o kadar tamamen benim tedirginliğim yani ama sakıza kan bulaştıysa ve benim ağı... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hilmi TEZGEL

    Uzm. Dr. Hilmi TEZGEL

    Size verdiğim yanıt net idi ama siz hala bazı kurgular ile uğraşıyorsunuz. bunlara da açıklama getirsem o zaman eminim ki daha başka kurgular sunacaksınız. sizin bir psikolojik destek almanız iyi olur.

  • Sağ ayak bileği

    Sağ ayak bileği mrg -talus korpusu medial ve posterior medial tarafında kontüzyonel natürlü old. düşünülen hafif kemik iliği ödemi -deltoid bağda grade i sprain -tibiotalar ve subtalar eklemlerde hafif artiküler sıvı artışları hocam sağ ayak bileğim ara ara üzerine basamayacak derecede ağrıyo... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. İdris PERKTAŞ

    Op. Dr. İdris PERKTAŞ

    Kemik odemi inatci olduguda çok rahatsiz eder ve malesef ameliyat yaptiğimiz hastalarda oluyor.behçet bu şekil de bulgu vermez.gecmiş olsun

  • Als mi fibromiyalji mi

    Kıymetli hocam bu als illeti eger bi insanda varsa var mıdır yoksa her an gelisebilecek bi hastalık mıdır. benim segirmelerim titremelerim uyusma ve karincalanmalarim cok terleme halsizlik kollarim bacaklarim cok yorgun sirt ve kas agrisi boğaz agrisi bagirsak sorunlari gibi bi cok kompleks probleml... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Artık als takıntısını bir kenara bırakıp normal hayatınıza dönün. hatta şu halinize bakılırsa desteksiz normal hayatınıza dönemeyeceğinize göre psikiyatriyle bir görüşmeniz yerinde olur. geçmiş olsun.

  • Als miyim?

    Merhabalar, 23 yaşındayım üniversite öğrencisiyim. 5 ocak 2018 tarihinde gece 2 de bilgisayarımla uğraşırken göğsümde sıkışma hissi yüzünden kalp krizi geçiriyorum sandım ve gece boyunca uyuyamadım. ertesi gün uyandığımda sol kolumda ve göğsümde ağrı ile uyandım. kardiyolojiden randevu alana kada... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Kolunuzdaki ağrı sinir sıkışmasından veya boyun fıtığından dolayı olabilir. servikal mr ve iğneden korkuyorsanız iğnesiz emg yapılabilir. geçmiş olsun.

  • Cilt temizligi

    Merhaba hocam. ciltteki komedanlar komedan çubuğuyla temizlendikten sonra tonikle silmek yeterli olur mu, yoksa ekstra jel kopuk vs ile yıkamak mı gerekir? genel olarak cilt temizliginde tonik tek basına yeterlı midir?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Tuğba ÇORUMLUOĞLU

    Uzm. Dr. Tuğba ÇORUMLUOĞLU

    Merhaba yasemin hanım, komedonlar temizlendikten sonra toniklemek yeterlidir. günlük temizliklerde jel yada köpük temizleyicileri kullanabilirsiniz.

  • Safra kesesi

    Hocam merhaba benim safra kesemde taş var ercp yapıldı 2 ay sonra ağrılarım tekrarladı bu sıralar ağrılarım arttı ameliyat günü aldım nerden baksanız bu olaydan 5 ay geçmiş olucak bunun dışında her hangi bir organa zararı olur mu yada beni zehirler mi

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Metin KAPAN

    Prof. Dr. Metin KAPAN

    Hayır şu an için korkulacak birşey yok, ameliyatınızı geciktirmeyin

  • Beyin kanaması

    Kadir inanırın durumunun aynısı adanada bir hastamızda mevcut önce beyin kanaması geçirdi sonra anjiyo oldu yoğun bakımda kaldı ilaç kullanıldı beyne pıhtı aktı dendi şu an durumu kritik deniyor ne yapılabilir

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Yunus AYDIN

    Prof. Dr. Yunus AYDIN

    Aynı şey değil. takip eden doktor cevap verebilir geçmiş olsun dr. yunus aydin

  • Aşırı saç kaybı

    Hocam iyi akşamlar, erkek hasta yaş 36.benim saçlarim çok cansız yikasam bile hiç yıkamamış gibi, sönük, hemen kirli gibi oluyor.şampuanlardan dedim değiştirdim de fayda etmedi.çok da aşırı döküldü, bu hızla üst tarafı birkaç seneye tamamen açılacak.dökülmesi normal diyeceksiniz ancak hicbir yakinim... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Özlem ÖZBİLİR

    Uzm. Dr. Özlem ÖZBİLİR

    Geçmiş olsun, sizi görmeden net birşey söyleyememekle birlikte erkek tipi saç dökülmesi tarifliyorsunuz. ailede aynı şiddette olması gerekmez, tabi bunun yanında başka dökülme nedenlerini de araştırmak gerekir. tedavide ise prp ve mezoterapi gibi işlemsel tedaviler daha uygun olacaktır