Iğdır Vücut (Beden) Disformik Bozukluğu

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Iğdır Vücut (Beden) Disformik Bozukluğu İlgili Sorular

  • Hiçbir şekilde kilo alamıyorum ne yapmam gerek?

    Merhaba hocam, 19 yaşında 1.63 boyunda 41 kiloyum. yazın aile hekimimiz rimobolan isimli iğneyi yazdı 1 ay kadar kullandım 3 e çıktım ama aşırı sivilce yaptı sesimi kalınlaştırdı ve adet düzensizliği yaptı bırakmak zorunda kaldım. bu aralar annem hasta diye çok üzülüyorum sürekli hareket halindeyim... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dyt. Doğan Can GÜNER

    Dyt. Doğan Can GÜNER

    Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun. kilo alma konusunda ezbere konuşmak yanlış olur. öncelikle kilo almanıza engel durumun ne olduğunu anlamak gerekir. bunun için de kan tahlili sonuçlarına bakmak lazım. kan tahlili sonuçlarıyla birlikte daha doğru önerilerde bulunabilirim

  • Boğazda kabarcık

    Merhabalar benim dilimin biraz ilerisinde yani küçük dille ayni izada küçük küçük baloncuklar oldu sivilce gibi bunun sebebi nedir acaba

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Prof. Dr. Selçuk ONART

    Bunlar dil kökü papillaları iğdır yani tat tomurcukları iğdır herkesle var geçmiş olsun bir sorun yok

  • Istahsizlik

    Hocam bende ciddi istahsizlik var gegirmeler var doktora gittim ve bana ilaç lar verdi istahinda bir degisikilik olmadı hocam bu yüzden çok stres yapıyorum henüz 20 yasindayim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Sizdeki bu durum psikolojik olabilceği gibi yemek borusu veya mide ile ilgili rahatsızlık olabilir.iç hastalıkları uzmanına görünmeniz gerekmektedir.

  • Insülin direnci

    Hocam kolay gelsin . bende şeker var ve insülin kullaniyorum . insülin i kullandiktan sonra beni etkiliyo ve rahatsız ediyo ne yapmalıyım . . birde şekerim düşük te olsa sık sık idrara çıkıyorum .

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Uzm. Dr. Emin AKYILDIZ

    Öncelikle geçmiş olsun.verdiğiniz bilgilerle bir şey söylemek mümkün değil.iç hastalıkları uzmanına müracaat ederek gerekli tetkikleri yaptırmanız gerekmektedir.ancak neticelere bakarak bir şey yapılabilir.

  • Yan bağ ve çapraz bağ

    Merhaba hocam ben askeri personelim 2012 yılında yaşadığım bi çatışma da kayalıklardan düşme sonucu çapraz bağlarda ve yanbağlarda ciddi hasar oluştu. o zamanlar durumun farkında olmadığımız için ufak tedavilerle geçiştirdik. ama şimdi yürümede bile sıkıntı çekiyorum. mr çektirdim ön çapraz bağlar u... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Soner AKKURT

    Doç. Dr. Soner AKKURT

    Ön çapraz bağ ve menisküsler için ameliyat gerekebilir. menisküs onarımı yapılırsa 6 haftada tam yürüme , 3 ayda koşu yapabilirsiniz. temmuz ayında çalışıyorum. geçmiş olsun

  • Diyetisyen iş imkanı

    Merhaba benim ablam bu sene istanbul bilin üniversitesinden mezun olacak ama iş bulma konusunda çok kaygılanıyor ve kpss ye de girmek istemiyor çünki bir arkadaşları kpss den 98 puan alıp iğdır'a gitmiş iş bulabilmesi için siz ne önerirsiniz kpss dışında başka nasıl iş imkanı bulabilir yardımcı... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dyt. Sezgül ŞAHİN

    Dyt. Sezgül ŞAHİN

    Kendi ofisini açabilir en kolayı bu olacaktır yada bir güzellik merkezi, bir yemek firmasında çalışabilir. kaygılanmakta çok haklı maalesef bizim mesleğimiz artık ayaklar altında. ne zaman olacak belli değil ama her sağlık ocagı her okula dyt ataması yapacaklar. tabi 5 yıl sonra da olabilir...... Cevabı gör

  • Depresyonhali

    Hocam saygilar oglumun sirt ve omuzlarinda fazla kil oldugu icin agda yapti batik izleri oldu bunu sorun saplanti yapti bu kil ve izler yuzunden depresyona girdi lustral kullaniyor ona olumlu yaklastigimizda daha hircinlasiyor bu durumda ne onetirsiniz epilasyon yapacagimizi soyluyoruz sma yinede ge... devamı

    Doktor Cevabı:
    Psk. Melike Feyza YÖNTEN

    Psk. Melike Feyza YÖNTEN

    Oğlunuzu cilt doktoruna gösterip kıl ve izler konusunda yardımcı olmasını istemenizde fayda var. oğlunuz ergenlik döneminde ise bu konularda hassas olması normaldir. iyi günler dilerim.

  • İlacı bırakmalı mıyım

    İlacımı bırakmalı mıyım hocam merhaba ben 6 aydır paxera kullanıyorum ilk başlarda çok net etkisini gördüm fakat son 1 aydır falan etkisi biraz hafiflemeye başladı. ara sıra gerginlik yaşıyorum birde ben kilo almak istemiyorum bu ilaçla birlikte iştahım arttı ilacı bırakmak istiyorum doğru mudur te... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Derya hanım merhaba, sorunuza cevap verebilmek için öncelikle size neden paxera başlandığını bilmem gerekir. şu andaki ruhsal durumunuzu bilmem gerekir. ilk başlarda daha çok faydalandım diyorsanız ya ilacın dozu artırılır, ya da kilo almaktan çekindiğiniz için paxera kilo aldırıcı etkisi az olabil... Cevabı gör

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Rica ederim. tekrardan geçmiş olsun

  • Citoles i bıraktıktan sonra

    Merhaba ben 23 yaşındayım dokuz aydır citoles kullanıyordum son iki hafta 5 mg aldım ve bıraktım bırakalı bir haftadan fazla oldu ama aniden baş dönmesi baş ağrısı başladı gözlerimin kaydığını hissediyorum.bu şekilde bir haftadır devam ediyo kbb ve nöroloji ye de gittim ama bi sorun olmadığını söyle... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Merhaba süheyla hanım, citoles de az görülmesine rağmen antidepresanları bıraktıktan sonra bu tarz yan etkiler görülebiliyor (baş ağrısı, baş dönmesi, terleme, çarpıntı, rüya görmesem artma vs) bu yan etkiler genellikle bir kaç hafta içinde de geçer. şikayetiniz devam ederse size citoles yazan psik... Cevabı gör