Konya Vajinusmus Tedavisi

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Psk. Deniz AKINCI

Psikoloji

Ruh Sağlığı, Evlilik(Çift) Terapisi, Bireysel Terapi Evlilik terapisi, Kişisel gelişim, Psikoterapi

Psikon Terapi Destek ve Terapi Merkezi  İhsaniye Mahallesi Sultan Cem Cd. A Plaza B Blok No: 33/305  Selçuklu, Konya 
0 (850) 811 80 64
Sınav kaygısı yaşayan çocuğumuzu götürdüğümüz ve olumlu anlamda çok çok etkisini gördüğümüz uzman psikolog den... ...
Psk. Dan. Fatih UĞUR - Psikoloji

Psk. Dan. Fatih UĞUR

Psikoloji

Fobiler, Ruhsal Bunalım, Uyku Bozukluğu Benton görsel bellek testi, Vajinismus tedavisi, Psikodinamik psikoterapi

  Musalla Bağları Mah. Şehit Ahmet Değerli Sok. No:11 Daire:502 Dinçtaş Plaza İş Merkezi  Selçuklu, Konya 

Sayfa : 1/1 | Toplam 2 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Kotu kokulu akinti

    Hocam vajinusmus psikolojik bi problem midir? kendimi tedavi edebilir miyim bu konuda? ilk kez birlikte oldugum icin zorlanmis olabilir miyim

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Kemal HÜKMEN

    Op. Dr. Kemal HÜKMEN

    Degerli okurm olabilir 2. denmede aynı şeyi yaşarsanzı tedavi gerekir vaginusmusun kesin tedavisi var ancak ilaçla degil ilgili merkezlerden yardım alın

  • Kizlik zari

    Vajinaya giriş oldu 2. denemede neredeyse tumuyle ancak tekrar kanama olmadi bosanma seviyesine geldi esim bir aciklamasi olmali lutfen yardimci olun

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ayşe DARAMA

    Op. Dr. Ayşe DARAMA

    Muayene olun zarın durumu anlaşılur ayrıca vajinusmus tedavisi var

  • Napmam gerek

    Eşim mi cok beğeniyorum ama cok erken boşalıyo ve ben yetinemedim icin devamlı istekli oluyorum ama o benim kadar istekli olmuyo boşalıyo ama ben tam bişiler hissetmeye başlıyıcam bitiyo oda çekiniyo ona kötü hisetirmemeye çalışıp güzel seyler söylüyorum ama bu durum da ben hep mutsuz kalıyorum eşim...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Cem KEÇE

    Uzm. Psk. Dan. Cem KEÇE

    Sevda hanım merhaba, her ne kadar soruyu siz sorsanız da eşinize yönelik cevaplayacağım, çünkü işin önemli bir kısmını o yapacak. inatçı ve tekrarlayıcı bir biçimde, çok az cinsel uyarılma ile cinsel birleşme yani penisin vajinaya girmesinden önce, penis vajinaya girer girmez ya da penis vajinaya g... Cevabı gör

  • Iliski bozuklugu

    Istemsiz kasiliyorum bacaklarim titriyo zor durduruyorum tutremeyi iceriden bisey sıkıyo ilerlemesine engel oluyo ne yapmaliyim kendimi nasil rahatlatabilirim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Güzide TÜRKYILMAZ

    Uzm. Psk. Dan. Güzide TÜRKYILMAZ

    Travmatik bir olay olmuş bebeğinizi aldırmanız. travmanızla ilgili bastırdığınız duygularınız varsa, yasınızı yaşayın. eşinizi veya kendinizi suçluyor olabilirsiniz. bunu farkedin. psikoterapi almalısınız. emdr yada bilişsel davranışçı terapi almanızı öneririm. iyi günler diliyorum