Bilecik Vajinusmus Tedavisi Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Napmam gerek

    Eşim mi cok beğeniyorum ama cok erken boşalıyo ve ben yetinemedim icin devamlı istekli oluyorum ama o benim kadar istekli olmuyo boşalıyo ama ben tam bişiler hissetmeye başlıyıcam bitiyo oda çekiniyo ona kötü hisetirmemeye çalışıp güzel seyler söylüyorum ama bu durum da ben hep mutsuz kalıyorum eşim...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Cem KEÇE

    Uzm. Psk. Dan. Cem KEÇE

    Sevda hanım merhaba, her ne kadar soruyu siz sorsanız da eşinize yönelik cevaplayacağım, çünkü işin önemli bir kısmını o yapacak. inatçı ve tekrarlayıcı bir biçimde, çok az cinsel uyarılma ile cinsel birleşme yani penisin vajinaya girmesinden önce, penis vajinaya girer girmez ya da penis vajinaya g... Cevabı gör

  • Iliski bozuklugu

    Istemsiz kasiliyorum bacaklarim titriyo zor durduruyorum tutremeyi iceriden bisey sıkıyo ilerlemesine engel oluyo ne yapmaliyim kendimi nasil rahatlatabilirim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Güzide TÜRKYILMAZ

    Uzm. Psk. Dan. Güzide TÜRKYILMAZ

    Travmatik bir olay olmuş bebeğinizi aldırmanız. travmanızla ilgili bastırdığınız duygularınız varsa, yasınızı yaşayın. eşinizi veya kendinizi suçluyor olabilirsiniz. bunu farkedin. psikoterapi almalısınız. emdr yada bilişsel davranışçı terapi almanızı öneririm. iyi günler diliyorum

  • Iliski bozuklugu

    Merhaba 1 bucuk sene once 3. kez hamile kalinca sartlardan dolayi aldirmak zorunda kaldim bundan sonra esimle bir daha birlikte olamadim 2 cocugum var nasil bir yol izlemeliyim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Güzide TÜRKYILMAZ

    Uzm. Psk. Dan. Güzide TÜRKYILMAZ

    Birlikte olamadım derken istemsiz kasılma nedeniyle mi yoksa yakınlık sorunu nedeniyle mi anlayamadım. sorunuzu daha açıklayıcı yazarsanız cevaplayabilirim. iyi geceler

  • Ilaç kullanımı sürekliliği

    Merhaba doktor bey. ben yaklaşık bir senedir lustaral adlı ilacı kullanıyorum.bebek sahibi olmak istiyoruz. bu surecte bu ilacı bırakmam gerekir mi? tesekkurler

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. İskender YUSUF

    Uzm. Psk. İskender YUSUF

    Merhaba . sorunuzu bir psikiyatriste sorarsanız daha doğru olacaktır.