Bilecik İlaç Yan Etkileri Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Hap kullanımı

    Çok teşekkür ederim mesajınızi aldım bir şey daha sorabilir miyim benim burnum 1 gün de 2 3 defa çok fazla kanadı sizce bu kötü bir şey mi

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sema KARAOĞLU

    Uzm. Dr. Sema KARAOĞLU

    Sevgili seda, bu ilaç deri ve mukozada kuruluk yapıyor. o nedenle burun mukazan kuruyup çatlayınca kanama olabilir. kötü bişey değil bir yan etki ama mutlaka önlem alınması gereken bir yan etki. durumu doktoruna bildirirsen burun içine ilaç yazar bu sorunun da ortadan kalkar canım.sevgilerimle

  • Adet kanamasını kesmek istiyorum

    Hocam merhaba. 20 yaşındayım, üniversiteye gitmeden son bi havuz eğlencesi yapmak istedik ama bugün 19eylul adet oldum. benim kullanabileceğim kanamamı kesecek ilaç var mı acaba.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hacer İPEK

    Uzm. Dr. Hacer İPEK

    Doğum kontrol hapları günde 2kez kullanıldığında adetinizi azaltarak kesebilir.birkaç gün kullanmanız gerektiği için bulantı gibi yan etki yaşayabilirsiniz.

  • Sivilce sorunu

    Merhaba. benim 17 yasinda bir kizim var 8 ay once sivilce nedeniyle doktora basvurduk bize zoretanin 10mg onerdi simdi de zararli oldugu icin ilaci birakmayi dusunuyoruz suan ki tahlil sonuclari iyi ama daha sonralarda herhangi bir hastalik olabilir mi yada simdi birakinca ne kadar sure sonra tekrar...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sevgi EKMEN ÇAVUŞ

    Uzm. Dr. Sevgi EKMEN ÇAVUŞ

    Özlem hanım merhabalar, bahsettiğiniz ilaç fda onaylı bir ilaçtır. her ilaç gibi etkileriyle beraber yan etkileri vardır. ilacın takibinde bu yan etkilere yönelik izlem yapılır. doktor kontrolünde olduğunuz sürece endişe etmenize gerek yoktur. dozu tamamlamanızı tavsiye ederim sevgiler.

  • İlaç yan etki

    Hocam kolay gelsin yaşım 17 bende uygunsuz sinüs taşikardisi var 1 ay isoptin80mg'a kullandım kontrole gittim holter taktılar ilacı değiştirdiler dideral verdiler göğüs yanması yaptı tekrar gittim hastaneye isoptin80mg'a geri başlattılar bu ilaçtada kulak çınlaması ve mide bulantısı gibi etkiler gör...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. İlham TOKATLI DİLMEN

    Uzm. Dr. İlham TOKATLI DİLMEN

    Uygunsuz sinüs taşikardisi mutlak ilaçla tedavi gerektirmez. ilaçların yan etkileri de olduysa fazla ısrar etmemek lazım. düzenli egzersiz, kafeini kısıtlamak fayda edebilir.