Bilecik Hamile Pilatesi Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Bacak bel ağrısı

    Hocam günaydın , ben üç ay oldu epidural anestezi ile almanyada doğum yaptım ikinci doğumum, yalnız doğum yaptıktan iki ay sonra yani yaklaşık bir kaç haftadır biraz yürüsem egzersiz yapsam hemen sol bacağım sol kalçam ve belim ağrıyor eskiden yani hamile kalmadan önce pilates yapan biriydim hemde b...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Mahmut GÖKDAĞ

    Op. Dr. Mahmut GÖKDAĞ

    Geçmiş olsun kontrol amaçli bir bel emari çektirirseniz iyi olur. sol bacağinizdaki ağri bel fitiğina bağli olabilir.

  • Gebelikte viks

    Merhaba ben 22 haftalık hamileyim bu ara özellikle sabahları bel kısmım aşırı derecede ağrıyo viks sürüyorum iyi geliyo acaba bunun bebeğime zararı olurmu lütfen bana bi bilgi verin teşekler.

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Mehmet ÖZTÜRKMEN

    Op. Dr. Mehmet ÖZTÜRKMEN

    Gebelikte viks kullanabilirsiniz. yalnız, pilates ve egzersiz ağrıları daha etkin giderir

  • Hamile oldugunu bilmeden diyet ve spor

    Merhaba güvenç bey, 5 haftalık hamileyim.hamile oldugumu bilmeden ilk 4 hafta diyet,pilates,koşu ve yogun bir antreman yaptım ve 5 kilo verdim .5 haftalık hamile oldugumu ogrenince bıraktım...sizce bir problem teskil eder mi bu?cok endişeliyim..simdiden tesekkür ederim.

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Güvenç KARLIKAYA

    Op. Dr. Güvenç KARLIKAYA

    Merak etmeyin birşey olmaz

  • Gebelikte spor

    Merhaba hocam ben spor yapmak için bir spor salonuna üye olmak istiyorum günlük karrdio ve pilates,cycling yapiyorum... fakat bu sure içerisindede bebek yalmak istediğim için eğer hamile kslirsam bebek bundan etkilenir mi ne yapmam gerekir???

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Seval TAŞDEMİR

    Op. Dr. Seval TAŞDEMİR

    Üye olun aşırı spor vücudu olumsuz etkileyebilir. bu arada gebelik olur ise üyeliğinizi dondurursunuz.