Van Baş Dönmesi Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Burhan Oral Güdü - Beyin ve Sinir Cerrahisi

Dr. Burhan Oral Güdü

Beyin ve Sinir Cerrahisi

Nebulizatör, Adenokarsinom, Spinal Enjeksiyon Ameliyatsız boyun fıtığı tedavisi, Boyun fitiği cerrahisi, Mikrodiskektomi

Kahramanmaraş Afşın Devlet Hastanesı  Beyceğiz, Kemal Ertekin Cd., 46500 Afşin/Kahramanmaraş, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Karaciğer yağlanması

    Ben 19 yaşındayım sigara içiyorum karaciğerinde yağlanma var ölümü değildir demi baş dönmesi göz kararması migde bulantısı var denir bunlar kötü diyo doktor

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Abdullah SAĞLAM

    Prof. Dr. Abdullah SAĞLAM

    Karaciğer yağlanması sık görülen bir hastalık. zamanımızda gençlerde sık olarak karşımıza çıkıyor. aşırı kilo hareketsiz bir hayat tarzı ve dışarda fast-food türü yiyeceklerin sık tüketilmesinin bu durumdan sorumlu olduğunu düşünüyoruz. kilo kontrolu ve düzenli spor ile karaciğerinizdeki yağlanma ta... Cevabı gör

  • Baş ağrısı baş donmesi

    Merhaba hocam basimda sürekli bu başağrısı var sürekli yanma ve agri kulaklarımda cinlama ve denge bozukluğu var gitmedigim doktor kalmadi ama sorun yok diyorlar ama ben hiç duzelemiyorum neden oluyor hocam cvp verirseniz sevinirim

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Sizi nöroloji uzmanı değerlendirmeli

  • Baş dönmesi

    Merhaba hocam 18 yaşındayım baş dönme baş ağrısı ve göz kararması sorunum vardı emar çekildim sonucu: sol inferior nazal konka hipertrofiktir. etmoid sinüslerde ve frontal sinüs sol yarısında mınimal mukozal kalınlaşma ve parsiyel havalanma kaybı izlenmiştir.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mehmet Emin ÇAKIR

    Uzm. Dr. Mehmet Emin ÇAKIR

    Merhaba geçmiş olsun. mr nızda herhangi bir sorun yok. sadece sinüzit geçirdiğiniz anlaşılıyor. baş dönmesi ile bir alakası olmaz bu mr bulgularının. sizi muayene etmek lazım. muayene sonucuna göre sizi tedavi etmek lazım. randevü alın sizi görelim.

  • Eser mitral yetmezlik

    Merhaba ismim çagdaş26yaşındayım, 10ay önce bi kaç kez çarpıntı tekleme tarzında şikayetim oldu.doktora gıttım tahliller yapıldısorun çıkmadı b12düşüktü takviye verıldı reflüm var.çarpıntılarım sürekli oluyordu nabzım 90civarı genelde, bı kaç gece uyandım, sersemlik baş dönmesi sol göğsümde batma ba...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ersan ÖZBUDAK

    Doç. Dr. Ersan ÖZBUDAK

    İyi günler, geçmiş olsun. şikayetleriniz ve yapılmış olan ekokardiyografi bulgularınız pekişmiyor. yani kalbinizin anlattığınız şikayetleri yapması için bir problem görünmüyor. ancak kalp damarlarınızda bir sıkıntı varmı bilmiyoruz. büyük ihtimallede yok olduğunu düşünüyorum ama yinede ender rastlan... Cevabı gör