Iğdır Uyku Bozukluğu

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Aydın ÇAĞAÇ - Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları)

Dr. Aydın ÇAĞAÇ

Nöroloji (Beyin ve Sinir Hastalıkları), Iğdır

İskemik Atak, Karpal Tünel, Hareket Bozuklukları Polisomnografi, Aktimetre, Mri değerlendirme

Iğdir Devlet Hastanesı  Kışla, Melekli Yolu Cd., 76000 Merkez/Iğdır Merkez/Iğdır, Turkey 
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Dursun Odabaş Tıp Merkezi  Yüzüncü Yıl Ünv., 65080 Bardakçı/Van Merkez/Van, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Iğdır Uyku Bozukluğu İlgili Sorular

  • Vitaglucan

    Hocam merhaba! oğlum 45 aylık çok sık hasta olup ( ishal, boğaz enf. vb) çocuk gastreontoloğuna götürdük kolonoskopi yapıldı bişey çıkmadı bağışıklığı düşük olabilir diye vitaglucan şurup verdi dr üç ay kullandık ancak son iki haftadır şurubu verdiğimde çok gazı oluyor uykusundan uyanıyor vitaglucan... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Tufan KUTLU

    Prof. Dr. Tufan KUTLU

    45 aylık bebeğe sık enfeksiyon oluyor diye kolonoskopi yapılması benim pek aklıma yatmadı. bu nedenle immünolojinin görmesi gerekiyor. şüphelendiğiniz şurubu vermezsiniz ve ondan olup olmadığını rahatça anlarsınız (gazın).

  • Halsizlik ve dikkat eksikliği

    Merhaba hocam , yaklaşık 3 aydır kendimi sersem gibi hissediyorum.yorgunluk hali dikkatimi toplayamama , sürekli yeteri kadar uyusam bile uyku halim var.bir şeyi yapmaktan üşeniyorum.nöroloji doktoruna gittim beyin mr ı çekti bir kaç test yaptı.mr raporunda herhangi bir pürüz çıkmadı ama tahlillerde... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Melih VURAL

    Uzm. Dr. Melih VURAL

    Merhaba; sadece d vitamini değil, çinko, magnezyum, homosistein.. gibi diğer verileriniz de çok önemli. ayrıca inflamasyon (mikropsuz iltihap) varsa bununla da mücadele edilmeli. sindirim sisteminiz özellikle önemli. topyekün bireysel bir yaklaşımla tedaviniz gerekir. geçmiş olsun..

  • Uyku problemi

    Yaşadığım uyuyamama sorunları ve dişlerimi farkında olmadan çok fazla sıkıyor olmamla ilgili olarak psikiyatriye başvurmuştum. doktor beni uzunca dinledikten sonra desyrel ve buspon ilaçlarını yazdı. herhangi bir düzelme olmaması üzerine 4 ay sonra tekrar doktora gittim desyrel yerine ketya ilacını... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Adnan CANSEVER

    Doç. Dr. Adnan CANSEVER

    Uykusuzluk ve diş sıkması, bir çok ruhsal bozukluğun belirtisi olabilir. yakınmalar bunlarla sınırlı ise ve başka bir rahatsızlık bulunamıyorsa, sadece bu yakınmaları düzeltecek daha az yan etkili ilaçlarla rahatlamanız sağlanabilir. eğer başka bir rahatsızlığın görünen belirtileri ise, rahatsızlığa... Cevabı gör

  • Panik bozukluğu için...

    İyi günler hocam panik bozukluğu tedavim için doktorum paroksetin etken maddeli olan paxera verdi bende ise şu düşünceler olmuyor değil sertralin - fluoksetin ya da başka bir gruptan başka bir ilaç daha mı iyi tedavi eder pb hastalığına yönelik olarak...hocam sertralin - fluoksetin vs vs...bir bir d... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Bilge BURÇAK ANNAGÜR

    Doç. Dr. Bilge BURÇAK ANNAGÜR

    Genel olarak bahsettiğiniz ilaçlar aynı. yan etkilerde hafif farklılıklar var. uyku iştah vs gibi. bunları göz önüne alarak ilaç başlanıyor.

  • Uykuya dalarken duyulan sesler

    Merhabalar, bende şizofreni ve psikoz gibi hastalıkları okuduktan sonra kaygı oluştu. kaygı bozukluğu olan bir insan olduğumu biliyorum. bazı stresli ve kaygılı düşünceler daldığım gecelerde yatağa yattıktan 10 -15 dk sonrası bazı günler gülme sesi, bazı geceler ağlama bazen ise ambulans sesi duyuy... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mahmut Emre KIZIL

    Uzm. Dr. Mahmut Emre KIZIL

    Merhaba, yaşadığınız durumun aydınlığa kavuşması için, bir psikiyatri uzmanı ile özel olarak görüşmenizi tavsiye ederim. buradan kısıtlı veri ile kişisel ve mahrem sayılacak bilgilerinizi paylaşmamız ve sizi yönlendirmem doğru olmayacaktır. geçmiş olsun.

  • Bas agrısı

    Hocam merhaba benim şikayetim cok başimin agrıması bunun için beyin emarı cekıldım sonuc temiz çıktı ama doktor uyku bozukluğundan kaynaklanan baş ağrısı için bana secita 10 mg lık ilaç verdi ama benim kalp ritim bozukluğum var sizce kullanmalımıyım kalbe zararı varmı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Melih VURAL

    Uzm. Dr. Melih VURAL

    Merhaba; kullanacağınız ilacın çok yan etkisi olacağını düşünmüyorum. kalp ritim bozukluğunuzun nedeni de önemli. uyku bozukluğunuz baş ağrılarınızı tetikleyebilir. tüm şikayetlerinizin uygun şekilde tedavi edilmesi gerekir. geçmiş olsun..

  • Uyku bozukluğu

    Merhaba 20 yaşında bir erkeğim benim küçüklükten bu yana geceleri uykumda konuşma oluyordu ayrıca ortaokul zamanında uykudayken birden duvara tekme atarak uyandım ama bir kere oldu bu olay sonra tekrar etmedi. şimdide arkadaşlarım gece uyurken yataktan hafif bir şekilde doğrulup gözüm açık bir şekil... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Melih VURAL

    Uzm. Dr. Melih VURAL

    Merhaba; bu durumunuz parasomni grubundan bir rahatsızlık. bunun için uyku bozuklukları konusunda uzman bir hekimle bir kez görüşmenizde fayda var. çok zarar verici bir rahatsızlık olmasa da nasıl davranılması ve nelere dikkate edilmesi gerektiği hakkında bilgi sahibi olmanız iyi olur. çocukluk dön... Cevabı gör

  • Erken gelme

    Mrb hocam vistres diye bi ilaç verdi dokt nurolojici erken boşalma icin ben internetten baktım uyku içinmiş anlamadim 3dk falan bitiyo neyle ilgili bi ilaç tşk ederim

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Abidin Egemen İŞGÖREN

    Op. Dr. Abidin Egemen İŞGÖREN

    Tolga bey merhaba. erken boşalma ilaçla ya da terapi ile düzelen bir durum. çoğu zaman stres ve kaygı nedeniyle ortaya çıkıyor. ilk cinsel ilişkinizden buyana aynı sorunu yaşıyorsanız, her ilişkide oluyor ise ilaçlar ile tedavi sağlamak daha uygun. aralıklı olan şikayetlerde ise terapi ile daha iyi... Cevabı gör

  • Yoğun kaygı

    Hocam iyi gunler yaklasik 40 gun once elime kirli ve pasli çivi batti.o gunden beri tetanoz belirtileri yasiyorum en az 5 kez kan tahlili yapildi bir belirti goremiyoruz dediler ve 3 ay oncede tetanoz asisi yaptirmistim, ama bende kaslarda segirme ve acayip halsizlik var kan degerlerim normal, 25 g... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Zelkif AKGÜL

    Uzm. Dr. Zelkif AKGÜL

    Muhtemelen tetanoz değilsiniz.fakat endişe ve kaygınız çok yüksek.bu durumu biraz yumuşatmak lazım.ilaç değiştirilebilir veya ilave terapötik destek sağlanabilir.selamlar. uzm.dr.zelkif akgül

  • Kızımda korku

    Merhaba hocam 3 buçuk yaşında bi kızım var bazı sıkıntılarını size anlatmak istiyorum. sürekli tırnaklarını ve tırnak kenarındakı etli koparıyor... eve misafir geldiği zaman cok huzursuz oluyor ağlıyor kucağımdan inmiyor başka odaya gitmek istiyo misafirin olduğu odada kalmıyor bi an önce gitmelirin... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Bengü KAYATÜRK

    Uzm. Dr. Bengü KAYATÜRK

    Iyi akşamlar yarın mesai saatlerinde 5337087759 nolu telefondan bana ulaşabilirsiniz...şikayetlerinizi ciddi kaygı bozukluğu şeklinde tarif etmişsiniz..görüşmek üzere