Üretero-Vezikal Darlık

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Prof. Dr. Y. Tarkan SOYGÜR

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, Ankara

Hipospadias (Peygamber Sünneti), İnmemiş Testis, Gömük Penis Sünnet, İdrar yolu darlıkları, Ürolojik çocuk hastalıkları tedavisi

Prof. Dr. Tarkan SOYGÜR Muayenehanesi  Çankaya Cad. Vidinli Apt. No: 17/3  Çankaya, Ankara 
0 (850) 433 40 96
Oglumuz Kutay Mete hippospadias ve cordi ile dogmustu. Yasadigimiz ilde hicbir doktor durumu anlamadi bile. Hi... ...

Prof. Dr. Emin BALKAN

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, Bursa

İnmemiş Testis, Sünnet, İdrar Kaçırma

Prof. Dr. Emin BALKAN Muayenehanesi  Beşevler Mah. Kocayunus Sok. Arslan Han. Kat:1, D:6  Nilüfer, Bursa 
0 (850) 811 76 42
Oğlumun sünnet ameliyatını yapan doktor emin balkan'a çok teşekkür ediyorum. Çok memnun kaldık, ağrısız acısız... ...
Prof. Dr. Semih AYAN - Üroloji

Prof. Dr. Semih AYAN

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, İstanbul

Vezikoüretral Reflü, Peygamber Sünneti, Sünnet

İstanbul Aydın Üniversitesi VM Medicalpark Hastanesi  Beşyol Mah. Akasya Sok. No: 4 küçükçekmece  Küçükçekmece, İstanbul 
0 (850) 811 74 26
Prof. Dr. Nizamettin KILIÇ - Üroloji

Prof. Dr. Nizamettin KILIÇ

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, Bursa

İnmemiş Testis, Sünnet, Hipospadias (Peygamber Sünneti) Keratinin kan testi, Kriyoablasyon, Abdominal ultrasonografi

Prof. Dr. Nizamettin KILIÇ Muayenehanesi  Evke medi Loft 1 Bağlarbaşı Mah. 1. Sedir Sok. No :15 (Bağlarbaşı Metro İstasyonu arkası)  Osmangazi, Bursa 
0 (850) 811 26 87
Prof. Dr. Nizamettin KILIÇ - Çocuk Cerrahisi

Prof. Dr. Nizamettin KILIÇ

Çocuk Cerrahisi,Çocuk Ürolojisi (Cerrahi), Bursa

Adipsi (Susama Yokluğu), Akut Böbrek İltihabı, Altını Islatma Problemi

Prof. Dr. Nizamettin KILIÇ Muayenehanesi  Evke Medi Loft 1 Bağlarbaşı Mah. 1.Sedir Sok. No: 15  Osmangazi, Bursa 
0 (850) 811 26 87

Prof. Dr. Orhan ZİYLAN

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, İstanbul

Prostat İltihabı, Prostat Hastalıkları, Prostat Büyümesi Keratinin kan testi, Kriyoablasyon, Abdominal ultrasonografi

Memorial Hizmet Hastanesi  Bahçelievler Mah. Güneş Sok. No: 2/4  Bahçelievler, İstanbul 
Çapa Tıp Fakültesi Çocuk Ürolojisi Anabilim Dalı  Turgut Özal Cad. (Millet Cad.) Çapa  Fatih, İstanbul 
0 (850) 811 62 45
Merhabalar. Orhan hocam 2.5 yaşındaki kızımın vur(böbrek reflüsü) yani idrar kaçağı ameliyatını gerçekleştirdi... ...
Prof. Dr. Fatih ANDIRAN - Çocuk Cerrahisi

Prof. Dr. Fatih ANDIRAN

Çocuk Cerrahisi,Çocuk Ürolojisi (Cerrahi), Ankara

Çocuk Ürolojisi Hastalıkları, İnmemiş Testis, Çocuklarda Fıtık Keratinin kan testi, Kriyoablasyon, Abdominal ultrasonografi

Andıran Klinik  Yaşam Cad. No:13A Kat : 2 Daire: 4 Neorama İş Merkezi (Armada yanı) Söğütözü  Çankaya, Ankara 
0 (850) 811 82 48

Prof. Dr. Serdar TEKGÜL

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, Ankara

İnmemiş Testis, Sünnet, Hipospadias (Peygamber Sünneti) Keratinin kan testi, Kriyoablasyon, Abdominal ultrasonografi

Prof. Dr. Serdar TEKGÜL Muayenehanesi  Arjantin Cad. Ülkü İş Merkezi 17/7 Gaziosmanpaşa  Çankaya, Ankara 
0 (850) 433 39 21
Senanur ilgaz in kizimizin dun ameliyatini yapti Rabbim serdar hocamizdan razi olsun hersey o kadar guzel oldu... ...
Op. Dr. Yaşar ISSI - Üroloji

Op. Dr. Yaşar ISSI

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, Gaziantep

Testis Kanseri, İdrar Kaçırma, İnmemiş Testis Böbrek ultrasonu

Gaziantep Cengiz Gökçek Kadın Doğum ve Çocuk Hastalıkları Hastanesi  Gaziantep Çocuk Hastanesi Çocuk Ürolojisi Polikliniği  Şehitkamil, Gaziantep 
Doç. Dr. İlker AKYOL - Üroloji

Doç. Dr. İlker AKYOL

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, İstanbul

Prostat İltihabı, Up Darlık, Üretero-Vezikal Darlık İntravenöz ürografi, Kan elektrolit testi, Kriyoablasyon

Özel Nisa Hastanesi  Fatih Cad. Okul Sok. No: 1 Yenibosna  Bahçelievler, İstanbul 

Prof. Dr. Murat DAYANÇ

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, Ankara

İnmemiş Testis, Sünnet, Hipospadias (Peygamber Sünneti) Keratinin kan testi, Kriyoablasyon, Abdominal ultrasonografi

Prof. Dr. Murat DAYANÇ Muayenehanesi  Tunalı Hilmi Cad. 90/7 Kavaklıdere  Çankaya, Ankara 
5 yaşında ki kızımın iye sorunu için gittik.cok şükür ki murat hocam her yönüyle bizi aydınlattı.uygulanan ted... ...
Prof. Dr. Ş. Kerem ÖZEL - Üroloji

Prof. Dr. Ş. Kerem ÖZEL

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, İstanbul

Üretero-Vezikal Darlık, Upj Darlığı, Testis Kanseri Abdominal ultrasonografi, Kriyoablasyon, İntravenöz ürografi

İstanbul Bilim Üniversitesi  İstanbul Bilim Üniversitesi Avrupa Florence Nightingale Hastanesi Hüseyin Cahit Yalçın Sok. Fulya Mah. Mecidiyeköy  Şişli, İstanbul 
Uzm. Dr. Ali İhsan DOKUCU - Üroloji

Uzm. Dr. Ali İhsan DOKUCU

Üroloji,Çocuk Ürolojisi, İstanbul

Prostat Taşları, Prostat Kanseri, Kasık Fıtığı Böbrek ultrasonu, İntravenöz ürografi, Abdominal ultrasonografi


Sayfa : 1/1 | Toplam 13 kayıt bulundu.

Üretero-Vezikal Darlık İlgili Sorular

  • Penis alt kisminda fazla et parcasi

    Merhabalar hocam 3 4 gun once sunnet oldum.sorum şu penisimin alt kisminda mercimek yada daha buyuk boyutta bir et parcasi var olagan bir seymidir acaba dikislerden de degil gibi cunku diger bolgelerde boyle bbir problem yok gorusunuzu bekliyorum

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Penisin sönük durumda olması nedeniyle katlanan normal cildi görüyor olabilirsin ya da dikiş arasında kalmış bir iyi görüyor olabilirsin.

  • Boşalamiyorum

    Selam 15 yaşındayım sigara kullanıyorum ama bosalamiyorum sigaradan mı oluyo acaba korkuyorum bi ilaç tedavisi varmı acaba

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Sigara bir sürü başka zarar veriyor tabii, ama bu sorun sigara kaynaklı değil. tedavi mümkün.

  • Pipide daralma ve gönülme

    Merhaba hocam oğlum sen 10 aylık 3 aylıkken sunnet ettırdık pipisi gömük sunnet derısı fazla kalmış pipi ucunda daralma var neyapmalıyım cerraha götürdüm müdahale ettikleri daralma bölgesi tekrar aynı yere kaynadı korkuyorum

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Bu aylarda penis gömülür. müdahale edildikten sonra sürekli masaj yaparak tekrar yapışmayı önlemek gerekir. ancak, şu anki durum belki de müdahale gerektirecek kadar önemli olmayabilir bile. yani gerçek bir yapışma olmayabilir, zamanla kendiliğinden açılabilir belki de.

  • Bilgi acil

    Hocam 40 gunluk ogluma sol böbrek toplayici sistemde pelviektazi izlemekte olup real polis 9.5 mm olup radyojik takibi önerilir diyor ne demek bu korkmam gerekmi

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ş. Kerem ÖZEL

    Prof. Dr. Ş. Kerem ÖZEL

    Böbrek çıkışinda hafif darlık var. ultrason ile takip gerekiyor. çok endişelenmeyin ama takibi aksatmayın. geçmiş olsun.

  • Sol testis ağrisi

    Hocam merhaba ben 16 yaşindayim dün bir anda hiç darbe almadan (uyandiktan sonra uyurkende short la yatmiştim)sağ taşşağimda ağri oluştu sonra idrar yaptim biraz daha kirmizimzi miltardaydi daha da kan akmadi bir süre sonrada ereksiyon oluştu ereksiyon oluştukdan sonra küçük abdesti yaparken beyaz b... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Doktora gitmelisin.

  • Boşalamıyom

    Kolay gelsin öncelikle; 19 yaşındayım boşlamıyom utandığım için doktora gidemiyom,ilerde düzelirmi veya ciddi bir sorun varmıdır sizce ?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Kısırlıga neden olabilir.

  • Sol testisimde ağrı

    Hocam iyi günler. uzun süre (20-25 dk) yürüyünce sol testisim ağrıyor lisede de futbol oynadıktan sonra yani yine uzun süre hareketli kaldıktan sonra sol testisim ağrıyordu sebebi nedir sizce?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Varikosel olabilir.

  • Cocuk urolojisi

    Hocam 12 yasinda oglum var.penis boyu bebekliginde de cok kucuktu. simdi birazda kilo aldi. cinsel organi tamamen gomuk durumda.sadece ucu gozukuyor. ergenligede yaklasiyor. utanir diye doktora goturemiyorum.5-6 yaslarindayken goturmustum. sorun yok demislerdi. yumurtalari normal. ileride cinsel yas... devamı

    Doktor Cevabı:
  • Acik omurilik

    Hocam bebegimde acik omurga hastalgi goruldu son adet tarihine gore 27+4 hamileligim var kimse anne karninda tedavisi yok dedi sizin calismalarinizi okudum cok basarili ankarada oturuyorum bilgi almak istiyorum boyle bi sey varsa eger hemen tedavi olmak istiyorum

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ş. Kerem ÖZEL

    Prof. Dr. Ş. Kerem ÖZEL

    Betül hanım anne karnında ameliyat 26 hafta civarında yapılabilmektedir. sizin gebelik haftanız maalesef bu süreyi aşmış görünüyor. ancak bebeğin durumu ve doğum sonrası süreç için 0212 444 0 436 dan bizim spina bifida merkezimize randevu alabilirsiniz. detaylı olarak bu durumu konuşabiliriz. iyi gü... Cevabı gör

  • Spermin tazyikli olmaması

    Merhaba 15 yaşındayım spermim fırlamadan çıkıyor çokta yapmıyorum mastrbasyon neden böyle düzelirmi lütfen cevaplayın abi

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Doç. Dr. İlker AKYOL

    Ultrasonografi, idrar tahlili ve idrar akım hızı testi yaptırmanı öneririm. geçmiş olsun.