Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver Hasta Soruları 5

  • Takıntı durumu

    Merhabalar sayın hocam. son zamanlarda takıntı adı altında güncel hayatta gerçekleştirdiğim bütün olayları sorun ediyorum. birkaç sene öncesinde de vardı bu durum. ama normal yaşam tarzımı etkileyecek tarzda değildi. bu arada simetrik hastalığımda mevcuttur. (son birkaç senedir…) bu konuya açmak ger... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver

    Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver

    tarihinde cevapladı.

  • Yardım

    Merhaba sumer hanım.bana bundan 5 ay kadar önce panik bozukluk teshisi kondu ilaçlrım remeron ve ve gündüz içinde selectra verildi bu arada terapide almaya başladım 4 seans sonunda psikoloğum artık çok iyisin dedi hakkettende çok iyi olmuştum nefes egrersizleri gevşeme egzersizleri ve daha başka her... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver

    Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver

    tarihinde cevapladı.

  • Etki süreci

    Merhaba sümer hanım ,hocam şu an anafranil 150 mg ,prozac 40 mg,nörofren 1mhg(yarım tablet) kullanıyorum hastalığımdan bahsetmek gerekirse karşımdaki insanın yüz ve göz harketlerini mimiklerini istemdışı tekrar etmem buna teşhis olarak okb bırakıldı prozac ı 20 mg dan 60 mg çıkınca göz kapaklarımda... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver

    Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver

    tarihinde cevapladı.

  • Lütfen yardım

    Merhaba sumer hanım.bana bundan 5 ay kadar önce panik bozukluk teshisi kondu ilaçlrım remeron ve ve gündüz içinde selectra verildi bu arada terapide almaya başladım 4 seans sonunda psikoloğum artık çok iyisin dedi hakkettende çok iyi olmuştum nefes egrersizleri gevşeme egzersizleri ve daha başka her... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver

    Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver

    tarihinde cevapladı.

  • Ilaç etkileşimi

    Merhabalar..ben aripa,beloc zok,cipralex,seroquel,topamax kullanıyorum..çok kilo aldığım için flatblock aldım ve kullanmaya başladım..ialçalarımla bir etkileşim yaparmı?aydınlatırsanız sevinirim..teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver

    Uzm. Dr. Sümer Öztanrıöver

    tarihinde cevapladı.

x