Uzm. Psk. Suzan AKSÜT ÇIÇEK Hasta Soruları 13

  • Hocam merhaba 6 haftalık gebeyim daha önce 2 düşüğüm oldu uzun zamandır da

    Hocam merhaba 6 haftalık gebeyim daha önce 2 düşüğüm oldu uzun zamandır da yaygın anksiyete problemim var ilaç kullanmıyorum şimdiki gebeliğimle ilgili aşırı bir endişe yaşamaktayım engel olamıyorum sürekli bebekle veya kendimle ilgili paniğe kapılıyorum nasıl kurtulabilirim acaba dış gebelik mi y... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar, öncelikle geçmiş olsun, engel olamadığınız, sizi rahatsız eden düşüncelerinizin etkisindesiniz sanırım. ancak şunu unutmayın ki endişelenmek sorunları ortadan kaldırmaz ya da olacağı engellemez. bu durumda, yaygın anksiyete probleminiz olduğundan da söz ediyorsunuz, bir uzmandan destek...

  • Hocam iyi akşamlar. son zamanlarda gerçekten çok sinir harbi yaşadım.son üç

    Hocam iyi akşamlar. son zamanlarda gerçekten çok sinir harbi yaşadım.son üç gündür baş parmağım istem dışı hareket ediyor seyirme gibi yani.bu daha önceleri gözümde de tik şeklnde olduğu oluyordu.sizce bi uzmana başvrmam gerekli mi?geçici bi durum olabilirmi?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar esra, geçmiş olsun, yaşadığın sinir harbinin etkisiyle bu şekilde vücudun tepki vermiş olabilir. kanımca uzmana başvurmanda herhangi bir sakınca yok. kendine iyi bak...

  • Şizofren birinden büyü yaptığım gerekçesi ile tokat yedim 4 ay geçti üzerin

    Okulumuzda öğrenci birisi bu olaydan idareninde haberi var fakat ilgilenen olmadı.aileside bilior 4 aydır bakırköyde yattığını söylüyorlar...benim 2 dersim kaldı sınawa gitmem gerekiyor bana zarar verir diye çok korkuyorum yani nasıl dawranmalıyım bilmiyorum?psikoljim bozulacak suzan hanım eminim be... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar, dediğim gibi yakınlarıyla, danışman hocanla bu durumu paylaş. sonuçta karşındaki insan cani değil sadece psikolojik rahatsızlığı olan birisi. tahmin ediyorumki onun yakınlarıyla, hocalarınla özellikle danışman hocanla bu durumu paylaşınca sana yardımcı olacaklardır. kendine iyi bak...

  • Şizofren birinden büyü yaptığım gerekçesi ile tokat yedim 4 ay geçti üzerin

    Şizofren birinden büyü yaptığım gerekçesi ile tokat yedim 4 ay geçti üzerinden ve aynı fakültedeyiz ben okula gitmekten tedirginim bana saldırırmı...saygılarımla

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar emre, şizofren rahatsızlığı olan kişiler bilerek ve isteyerek bu şekilde davranmıyorlar. bu davranışları rahatsızlıklarından ileri geliyor. ayrıca bu kişi sizin okulda öğrenci mi, çalışıyor mu, kendisine destek olan kimseler var mı? bunlar çok önemli. eğer yapabilirsen yakınlarıyla bu du...

  • Mrb ben yaklaşık 1.5 yıllık evliyim eşim bana ve evimize çok bağlı bir erke

    Mrb ben yaklaşık 1.5 yıllık evliyim eşim bana ve evimize çok bağlı bir erkek onu çok seviyorum onunda beni çok sevdiğinden eminim ancak bazı zamanlar herşeyden şüpheleniyor beni aldatabilme ihtimalini düşünüyorum telefonunu sık sık karıştırıyorum fakat bu herzaman olmuyo acaba ben niye bu şekilde d... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar seher, anladığım kadarıyla memnun olduğun bir hayatın var. ancak sen birtakım senaryolar kurarak hayatını zorlaştırıyorsun. içinde bulunduğun ortamın, eşinin ve evliliğinin tadını çıkarmaya çalış, işin içinden çıkamıyorsan da bir uzmana görünmende fayda var. kendine iyi bak...

  • Merhabalar hocam ben 30 yaşındayım bayanım bir bayanı seviyorum sevdiğim ki

    Merhabalar hocam ben 30 yaşındayım bayanım bir bayanı seviyorum sevdiğim kişi evli iki cocuğu var ve bunu oda biliyor bu bende saplantı haline geldi ne kadar kurtulmak istesemde kurtulamıyorum cok mücadele ediyorum onunla konuşmadığım görüşmediğim zaamn daha iyi oluyorum onunla konuştuğumda beni cok... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar nilüfer, anladığım kadarıyla içinde bulunduğun durumda işin içinden çıkamayacak hale gelmişsin. toplumsal roller ve kabuller de işin içine girince durum biraz daha karmaşıklaşıyor sanırım. öncelikle karşımızdaki kişiyi beklentilerimiz doğrultusunda zorlamamız bizi daha itici yapabilir. a...

  • Slm benım sorunum sureklı bas agrısı cekmem.doktora gıttım bunun ıcın kan d

    Slm benım sorunum sureklı bas agrısı cekmem.doktora gıttım bunun ıcın kan degerlerıne bakıldı beyın tomogrofısı cekıldı ama sorun bellı deıl.4-5 aydır sureklı agrı var.uyurken bıle agrıyor.belırgın sorunlar gecmeyen bas agrısı,dıkkatımı toplayamamam,beynımı uyusmus gıbı hıssetmem.cvplarsanız sevınır... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar serdar, baş ağrılarının sebebi fiziksel değilse psikolojik olabilir. 4-5 aydır sürüyorsa 4-5 ay önce yaşadığın birtakım olaylardan etkilenmiş olabilirsin. bu konuda bir uzmandan destek almanda fayda var. merkezimize gelirsen yardımcı olabiliriz (psimer psikolojik danışmanlık merkezi) ke...

  • Cok agır bır deprasyon gecırıyom daha oncede gecırdım yatarak tedevı gordu

    Cok agır bır deprasyon gecırıyom daha oncede gecırdım yatarak tedevı gordum ama suan cok farklı esım uzerıme evlendı ve benı anlamıyo ne olur yardım edın yol gosterın hocam saygılar

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar şafak, öncelikle geçmiş olsun, sana daha iyi destek olunması için en kısa zamanda bir uzmana görünmende fayda var (psikolog,psikiyatrist). kendine iyi bak...

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Yaşadığınız bölgede bir psikoloğa gitmenizde fayda var,eğer mersinde yaşıyorsanız merkezimize gelebilirsiniz (psimer danışmanlık merkezi/mersin) kendinize iyi bakın...

  • Selam benim 2003 doğumlu kzim ile ilgili bir iki sikintim vardi eğer yard

    Selam benim 2003 doğumlu kzim ile ilgili bir iki sikintim vardi eğer yardimci olabilirseniz çok sevinirim. kizim geçen sene kreşe gidiyordu fakat orada anlaşamadiği bir kiz arkadaşindan dolayi bir süre sonra kreşi birakti birakmak zorunda kaldik..şimdi ise anaokuluna gidiyor ve orada ki arkadaşari... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar nejla, kızının özgüven problemi olabilir. bununla birlikte gittiği okuldaki öğretmeniyle işbirliği kurmanız çok önemli. bu konuda merkezimize gelirseniz yardımcı olabilirim. kendine iyi bak...

  • Hocam meraba benim bir yeğenim var biraz fazlasi ile asabi biri geçen sene

    Hocam meraba benim bir yeğenim var biraz fazlasi ile asabi biri geçen sene sinif tekrari yapti ondan dolayi biraz bunlimda geceleri hiç uyuyamiyor intihr girişimleri filan oldu yani resmen yapmiyo ama onun gibi bişey kendine sürekli zarar veriyo ne yapabiliriz

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar gamze, yeğeninin intihar girişimlerinde bulunması çok ciddi bir durum. psikolojik anlamda desteğe ihtiyacı var ve bu konuda bir uzmandan destek alınmasında fayda var. kendine iyi bak...

  • Doktor hanım benim kardeşim 5 ay önce evlendi bana eşiyle hala karı koca o

    Doktor hanım benim kardeşim 5 ay önce evlendi bana eşiyle hala karı koca olamadıklarını anlatı benden yardım istedi anladığıma göre ikisindede fiziksel sorun yok ama ben nasıl yardım edeceğimi bilmiyorum onlara nasıl yardım edebilirm bana akıl verirmisiniz

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar gül, senin kardeşine gösterdiğin her türlü destek faydalıdır. ancak kardeşin ve eşinin psikolojik anlmada cinsel yönden problemleri var görünüyor. bu yönde onları tedavi edecek bir uzmandan yardım almalarında fayda var. kendine iyi bak...

  • Merhaba. 1.5 yıllık evliyim 7aylık bebeğim var.eşimin çok fevri davranışlar

    Merhaba. 1.5 yıllık evliyim 7aylık bebeğim var.eşimin çok fevri davranışları var.nerde neyapacağı nerde sinirleneceği belli olmuyor.daha bu akşam nedensiz yere beni dövmeye kalktı evlendiğim günden beri bu 4.dayak yememtabi arasıra kavgalar hariç çok çabul sinirleniyor ve sonra pişman oluyor ama art... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar emel, evliliklerde, eşlerin birbirine karşı anlayışlı, sabırlı olması çok önemlidir. ancak şiddet görmek hiçbir canlının haketmediği bir davranıştır. anladığım kadarıyla eşinin yardım alması gerekiyor. aile danışmanlığı almanızda fayda var. ayrıca çocuğunun huzurlu bir aile ortamında büy...

  • Hocam ben lise 3. sınıfa gidiyorum ve kendimi hep kötü hissediyorum.mutlu o

    Hocam ben lise 3. sınıfa gidiyorum ve kendimi hep kötü hissediyorum.mutlu olamıyorum.içimde hep bir sıkıntı var neyapcam?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar semih, sıkıntının birçok sebebi olabilir. eğe sıkıntının sebebini bulursan niye kendini bu kadar kötü hissettiğini öğrenebilirsin. ancak verdiğin bilgiler sana yardımcı olmam için çok yetersiz. merkezimize gelirsen sana yardımcı olabilirim. kendine iyi bak...

  • Benim sorunum kendi elimle yüzümle ayna da elledigim alın düşünüyorum sürek

    Benim sorunum kendi elimle yüzümle ayna da elledigim alın düşünüyorum sürekli hep elimi alnımın üzerinde düşünüyorum hep alın düşünüyorum bu düşünceyi nasıl atabilirim aynadaki alnı kabul etmiyorum

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Suzan  Aksüt Çiçek

    Uzm. Psk. Suzan Aksüt Çiçek

    Merhabalar tuğba hnm, anladığım kadarıyla alnınızı kabul etmiyorsunuz. bu kendiliğinden ortaya çıkmış bir durum olmayabilir. daha önce yaşadıklarınızın etkisiyle bu şekilde sizi rahatsız eden düşüncelerin ortaya çıkması yönünde bir zemin oluşmuş olabilir. kendinizi nasıl algıladığınız, kendinizi ne...

x