Dr. Dt. Can Engin Durmaz Hasta Soruları 38

  • Yüz estetiği

    Hocam iyi günler.güldüğüm zaman fotoğraflarda fark ediyorum ki alt dudağımda hafif kayma oluyor.bu kimin alanına giriyor tam bilemedim.siz bu durumla ilgileniyorsanız muayene olmak isterim teşekkürler.

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Diştedavisi

    Hocam merhaba 13 yaşındaki kızımın 1 senedir geçmeyen kulak ağrısı var gitmediğim doktor kalmadı diş dediler 1sene tedavi gördü çekim oldu falan yine geçmedi şimdide çene cerrahisine götürün diyolar neden olabilir bu ağrı ne önerirsiniz

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • 20'lik diş

    Merhaba hocam öncelikle sorumu cevapladığınız için teşekkürler. 15 yaşındayım. ortodonti'de tel için 4 tane 20'lik dişlerimin çekilmesi istendi. dişlerimin daha kökleri oluşmamış. sizce köklerin olup olmaması nasıl etkiler çekimi

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Diş ağrısı

    Tşkurler hocam

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Diş ağrısı

    Hocam dişime dolgu yaptim diş hekimi 10 güne yakın ağrısı olur dedi ağır kesici falanda yazmadı şuan agriyo hangi ağrı kesiyici öneriyosunuz...

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Kist ameliyatı sonrasi sislik

    Merhaba 47 ve 48 numarali disimin orada bulunan sislik uzerine dis hekimine basvurdum. uzun suredir oradaydi ve korktugum için gidememistim. gitmeye karar verdiğimde dışimin yanindan adeta igne deligi buyuklugnnde acilmis olan bosluktan ve dıs kokunden kokulu jel kıvamında iğrenç tadin olan sıvı aps... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Sağ çene boğaz sorunu

    Merhabalar hocam sorumu yanitlarsaniz cok sevinirim 2 yildir surekli sekilde rahatsizlik veriyor bana. sağ cenemin ordan damağıma dogru kucuk dilimin oldugu yere dogru gergin beyaz bir kas gidiyor dilimin yanini dokundurdugumda sanki kiymik varmis gibi rahatsiz ediyor beyaz bi sekilde orda oylece hi... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • 20 lik diş

    Hocam bi sorum daha var sağ alt tarafdaki 20lik dişimin büyük bi kısmı çıkmıştı sadece azcık köşesi kalmıştı şimdi galiba o kısım çıkmaya çalışıyor o tam çıkmayan yerin etrafındaki et baya şişti ağrım yok sadece acı hissi var birde yemek yemede zorluk çekiyorum yutkunurken boğazımın sağ tarafına san... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Apseli dis

    Am merhaba benim kanal tedavili dişimin kokunde mercimekten biraz büyük şişlik oldu ağrım yoktu doktora gittim apse dedi macrol kullandım sonra da avoklavin kullandım aynı duruyordu doktor dışı çekmeden geçmez dedi apseli dişim çekildi ş 3 gün daha avoklavin 1000 kullandim dış çekileli 6 gun oldu şi... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Sedasyon

    Merhabalar, ankara'da yetişkinlere de sedasyon ile tedavi yapan bir devlet hastanesi aramaktayım. bu konuda yardımcı olabilir misiniz ?

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Ağız ve çene cerrahisi/ endodonti

    İyi günler doktor bey. hastaneye gittiğimde bana endodontiye başvurun demişlerdi. 18 yaşında olduğumu ve bu tedavi için çok genç olduğumu söylediler ayrıca bu yıl üniversite sınavına gireceğim. açıkçası korktum. ön dişimdeki kanalın büyümüş olabileceği ve normal bir kanal tedavisi olmayacağımı söyle... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Diş köprü

    Merhaba. sol arka alt dişlerime metal destekli köprü yaptırdım fakat alçak olmuş. sağ taraf temas ediyor orası temas etmiyor. acaba sökülmeden beyaz dolguyla falan yükseklik ayarlanabilir mi? teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Ağızda kapanış bozukluğu

    Meraba 20 yaşındayım ve güldüğüm zaman dudaklarım yamuk duruyor ağzımın kapanışından kaynaklanıyor doktora gittiğimde dişlerinin kapanışından kaynaklanıyor dedi ortodontik tedavi gördüm düzelmedi acaba sorun nedir?

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • 20 lik dis

    Merhaba yaklasık olarak 6 gün önce 20 lik dis cektirdim ve bana hic bisey demeden gönderdiler ilac gargara vs ve aşırı agrim oluyo 2 3 agri kesici iciyorum günde ne yapmam gerek

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • İltihaplı diş

    Sağ en arka dişim sürekli iltihaplanıp şişiyodu antibiyotik kullanınca iniyodu son şistiginde yüzümün dışından kızardı ve sisti klindan 600 mg iğne kullandım şuan indi ama çok hafif içinde iltihap var gibi şişliğin olduğu yerde sakallarım döküldü ve çene cerrahisi bi antibiyotik verdi iğneden sonra... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Diş agrısı

    Mrb doktor bey sabit protez yaptırdım (köprü) yaptırmadan önce bi dilimde ağrı vardı kesildikten sonra ağrı arttı filmde bi sıkıntı olmadığı söylendi kaplamam yapıldı ama agrım hala devam ediyor sebebi nedir sizce yaptıralıda 1 hafta oldu

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • 20lik dis cekimi

    Bugün 20 lik dişimi çektirdim doktor çok zorlandi çekti ama kemik de geldi bi sorun oluşur mu o an hiçbirşey aklıma gelmedi çene kemiği değildir umarım o kemik ne yapmam lazım yardımcı olursanız sevinirim

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Köprü mü? i̇mplant mı?

    Iyi gunler. benim üst sağ çenemde 2. küçük azı dişim eksik ve implant mı yoksa köprü mü yaptirsam diye karar veremedim. beni köprüye yönlendiren boşluğun yanındaki 1. küçük azı dişinin dolgulu olması ve son gunlerde renginin biraz koyulaşması. doktorlara sordugumda implant dediler ama yukarda söyle... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Çeneden gelen kıtırtılar

    Merhaba hocam yaklaşık bir yıldır çenemi açtığım zaman kıtır kıtır sesler geliyor sağ çenemde daha fazlalaştı son 1 aydır bunun sebebi ne olabilir ve devlet hastanesinde hangi bölüme gitmeliyim

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

  • Temiz dişlere rağmen ağız kokusu

    Hocam merhaba düzenli olarak günde 1 defa dişimi fırçalarım sabahları ardından listerin kullanırım gece yatmadan önce de aynı şekil yapıyordum yani günde 2 defa şeklinde ama bu daha da kokutuyordu o yüzden yapmadım, dişlerim de çürük ya da herhangi bir sorun yok gayet temiz ve düzgün duruyorlar, ama... devamı

    Doktor Cevabı:
    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    Dr. Dt. Can Engin Durmaz

    tarihinde cevapladı.

x