Yuzde acı uyuşma hıssı

  • merhaba hocam ben 26 yasında bır bayanım yuzumde 1 ay ara ile uyuşma ve batma hissi olustu daha önce olduğunda dıkkate almamıstım fakat sımdı yıne aynısı oldu 2 gundur yuzumun sağ tarafı göz altından çeneme kadar bır acıma hıssı var sankı dokunduğumda yuzume bır sey batarmıs gıbı oluyor ınternetten kısa bır arastırma yaptım b12 eksıklığı belirtılerındenmıs sızce de öyle mıdır yanı bu haplardan alıp kullanmalımıyım ? yoksa muyene mı olmalıyım yardımcı olursanız sevınırm şimdiden tesekurler eder iyi mutlu çalışmalar dilerım

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Oğuz BAK

    Genelde psikolojiktir ! ama siz yine de beyin emar acilen yaptirin !

    TÜRK TIBBI DÜNYADA BİR NUMARA ...

Diğer Hasta Soruları

  • Emilim bozukluğu

    Kanama ve karın ağrısı olmasa bile yaptırılmasını mı öneriyorsunuz?kolonoskopi sonucu başıma bir rahatsızlık daha çıkmasından korkuyorum da hocam çünkü bazen kolon delinmesi bile yaşanabiliyormuş tedirginim açıkcası gereksiz tahlil yaptırmak istemiyorm ama iyileşmek de istiyorum.teşekkürler.iyi çalı...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Kolonoskopide kolon delunme ihtimali 10 bin de 1 ila 100 binde bir oranındadır. arabayla giderken kaza yapma ihtimaliniz daha fazladır....

  • Sol testiste ağrı

    Hocam iyi günler. yaklaşık 1 aydır sol testisimde sanki biri sıkıyormuş gibi bir ağrı vardı ağrı başlarda fazla idi sonradan azaldı ama geçmedi. doktora gittiğimde muayenede solda orta sağda az derecede varikosel olduğunu belirtti herhangi bir işlem yapmaya gerek yok sadece 3 gün sonra meni testi ya...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Cenk ACAR

    Doç. Dr. Cenk ACAR

    Öncelikle genel cerrahi bölümüne kaşık fıtığı ve makat çevresinde bir patoloji ki olup olmadığını kontrol ettirmelisiniz. sonucuna göre yönlenebilirsiniz. geçmiş olsun

  • Yüze darbe

    Hocam merhaba,dün bi kavga durumu oldu,3 yumruk yedim suratima,elmacik kemiginın alt tarafı ve çenemin kulak altı bölgesine,10 saat bi bas agrisi oldu ve gecti.yumruklar baya sertti,acaba beyinde yapısal veya fonksiyonel bi kayip olmus olabilirmi? beyin hucreleri hasar gormusmudur?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Mertcan kardeş, daha önceden de benzer pek çok sorunun olduğunu hatırlıyorum. kafanıza şiddetli bir darbe alırsanız beyninizde yapısal ve fonksiyonel küçük hasarlar yapabilir. bu nedenle önce kavgalardan uzak durun. geçmiş olsun.

  • Argon lazer

    Merhaba, retina yırtık riski nedeniyle yapılan argon lazer gözde uzun süreli ağrıya veya gözde ya da yüze yayılabilecek herhangi bir enfeksiyona sebep olur mu? yan etkileri nelerdir? başarısız bir argon lazerin sonuçları nelerdir? gözümde herhangi bir ışık çakması, bulanık görme, kızarıklık vb. yok,...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Müslime AKBABA

    Prof. Dr. Müslime AKBABA

    Bunları retinaya uygulanan argon lazer ile bir ilişkisi yoktur

  • Gebelik ihtimali

    Merhabalar.sevgilimle sürtünme yoluyla bişeyler yaşadık.tam birleşme cinsel temas olmadı kıyafetler üstümüzdeydi.adeti gününde geldi normal olarak 5-6 gün sürdü herzamanki gibi adetinde bi anormallik yok ve şuanda da adetin son günlerini yaşıyor.fakat sınav haftasına girince aşırı yorgunluk baş ağrı...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Kemal HÜKMEN

    Op. Dr. Kemal HÜKMEN

    Degerli okurm gebelik durumu yok yakınmalar sanırım stres kaynaklı rahat olun gevşeyin bol sıvı alın kendinize olumlu telkinler verin düzelecek

  • Beyincik sarkması

    Merhaba hocam ben 14 yaşındayım çok sık başım ağrıyordu mr çekildi 7mm beyincik sarkması var dendi. beyin ve sinir cerrahına gittik sıvı birikmemiş ameliyatlık bir durum yok dedi.ama başımın ağrısı devam ediyor,bazen ağrı enseme ve omzuma iniyor, sol gözümde sürekli seğirme olmaya başladı.yeniden do...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Bizim "uyku apnesi" dediğimiz yanı uyku sırasında nefes alamama, boğulma hissi ile uyanma gibi belirtileriniz varsa bu önemlidir ve tedavi edilmelidir. bunun tedavisi de ameliyatla olur. bu durumda sıvı birikmesi olması gerekmez.

  • Baş ağrısı

    Merhabalar hocam ben 22 yasindayim 3 ay önce bir panik atak geçirdim sonrasında enseden yukarı doğru çıkan çok şiddetli baş ağrılarım başladı bu ağrı saplanıci, zonklayici ve elektrik çarpması şeklinde ve en ufak hareketimde başımin sol üst tarafina dogru aniden ağrı geliyor gün içerisinde onlarca k...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mustafa ERTAŞ

    Prof. Dr. Mustafa ERTAŞ

    Oksitipal nevralji olabilir bu durum. algoloji bölümüne gidin, eğer onlar da böyle düşünürse sinir bloğu ile hemen kaybolur şikayetler

  • 2 tane fıtığım var 20 yaşında bayanım

    Hocam mr sonucumda l4.l5.l5.s1disk mesafeleri daralmıştır. l4.l5 üzerinde daha belirgin olmak üzere intensiteleri t2 imajlarda dejenerasyona bağlı azalmıştır. l4 vertabranin l5 vertabra üzerine posteriora minimal retrolistezisi mevcuttur. lomber vertebra korpus yükseklikleri ve diğer d...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Kudret TÜREYEN

    Prof. Dr. Kudret TÜREYEN

    Melike hanım, korkacak bir durumunuz yok. sizi biraz bilgilendirmek isterim: bel fitiği hastaliği ve tedavisi bel fıtığı hastalığı, omurga kemikleri arasında bulunan ve adeta amortisör görevi disk dediğimiz yapının kılıfının yırtılarak, içinde bulunan lastik kıvamdaki kıkırdak yapının bu yı... Cevabı gör

  • Durmayan bas agrisi

    Mrb hocam on günü aşan migren ağrım var. ayda bir tekrar ediyor ve 15 gün boyunca hayatımı yaşanmaz hale getiriyor. ilaç kullanıyorum ama çok kötü ve şu an çok kötü durumdayım. acil yardım

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mustafa KARAKAN

    Uzm. Dr. Mustafa KARAKAN

    Merhaba aycan hanım, "migren" yaşadığınız baş ağrısı tablosunu tanımlayan bir teshis. özel muayene yöntemleri ile neden tespit edilmesi gerekmektedir. baş ağrısı nedeni bulunması tedaviyi hızlı, kolay ve kalıcı hale getirecektir. bütünsel bir bakış ile muayene ve tedavi baş ağrılarında oldukça b... Cevabı gör

  • Yardımcı olur musunuz

    Ilgilenirseniz sevinirim sselamlar doktorum çalışırken hiç bir şeyim olmuyor işten çıktıktan sonra sırtımda bi segrime oluyor. fiziksel olarak bir sorunum yok. arada da yaptiklarim garip geliyor. yabancilasma gibi ama çok az bir süre. galiba birazda kaygilanma sorunum var yasadiklarimdan dolayı. si...

    Doktor Cevabı:
    Psk. Ayşe Nur ASLAN ERDEM

    Psk. Ayşe Nur ASLAN ERDEM

    Merhabalar ercin; sırt ağrının sebebini gerekli muayenelerini yaptırmadan bilemeyiz malesef... fizyolojik bir şikayet mi yoksa psikolojik kaygıdan kaynaklı bir kas ağrısı mı... bu durumu bir uzmanla netleştirmeni öneririm. diğer şikayetinize gelecek olursak; ego gücü zayıf olan kişi ( kurduğu ilişk... Cevabı gör

  • Beyincik sarkması

    Merhaba hocam, posterior fossada; pons ve serebellum sinyal yoğunluğu normaldir 4. ventrikül normal konfigürasyon ve genişliktedir sisternalar açıktır sellar ve parasellar alan kranial mrg sınırları içinde değişiklik olağandır orta hat yapılarında yer değiştirme saptanmamıştır.supratentori...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Tuncay KANER

    Doç. Dr. Tuncay KANER

    Beyin kanaması daha farklı durumlarda olur; ya bir travma veya hipertansiyona bağlı gelişebileceği gibi beyindeki damarsal patolojilerden (anevrizma,avm) de kaynaklanabilir. beyincik sarkmasında daha çok baş ağrısı, boyun ağrısı, kollarda ağrı ve uyuşmalar, baş dönmesi, dengesizlik gibi bir kısım pr... Cevabı gör

  • Boyunda düzleşme

    Merhabalar hocam. anneme boyunda düzleşme ve kireçleme teşhisi konuldu. 45 yaşında kendisi. bi süre jel ve kas gevşetici hap kullandık. pek bi faydasını görmedi. ben de bi sağlıkçı olarak doğal yöntemler ile tedaviden yanayım. neler önerirsiniz? bir de bel fıtığı var. kalça kısmından bacağına kadar...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Engin KESGİN

    Op. Dr. Engin KESGİN

    Geçmiş olsun gülhanım hanım, boyunda düzleşme genel olarak bir durum sonucunda ortaya çıkan bir belirtidir.sadece bilgi vermek amacıyla belirtmek istediklerim mevcut. bilgi amaçlıdır.internet ortamından teşhis veya tedavi koymak istemem. sizi yüz yüze göre doktor daha iyi değerlendirir.bu durumda b... Cevabı gör

  • Kireçlenme

    Merhabalar engin bey. internetten hastalıklar hakkında birşey araştırmayı sevmediğimden size sormak istedim. boyun ağrısı için gittiğim doktor ileride kireçlenme seni rahatsız eder dedi. kireçlenmeye karşı ne yapmam gerekir? ne gibi tedavi yapmam gerekli? şimdiden cevabınız için minnettarım.

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Engin KESGİN

    Op. Dr. Engin KESGİN

    Merhaba erhan bey; açık sözlüğünüz ve samimiyetiniz için tebrik eder ve güzel temenni dilekleriniz için şimdiden teşekkür ederim.yaşınız genç muhtemelen ağrı ile birlikte boyun hareketlerinde sınırlanma mevcut olabilir. bu durumda bu mecradan size bazı önerilerim olacak.( tabi ki burada söyledikleri... Cevabı gör

  • Anjio dan sonra sağ bacak agrisi

    Sağ ana femorel arterde geniş tabanli fibrokalsifiye atherom plaklari ve 100%50 i geçmeyen hafif stenoz , yüzeysel femorel arter distal kesimde milimetrik kalsifiye atherom plagi hocam bu babamin sonucu bu nedir ne anlama geliyor tedavasi nasil yapilabilir mümkünse yardimci olabilirmisiniz

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Sağda kasıktan geçen ana damarda %50 yi geçmeyen daralma varmış , bu konuda damar cerrahisindeki arkadaşlar size yardımcı olabilirler, genelde bu düzeyde olana ameliyat yapmıyorlar, takip gerekir. geçmiş olsun.

  • Sizce bunlar sadece psikolojik mi?

    Merhaba 3 yıldır psikiyatrik tedavi görüyorum.(sosyal fobi sebebiyle)terapi ve ilaç tedavisi. ancak sıkıntılarım hiç hafiflemedi.kalp kapakçığında hafif sarkma var ve perikartta biraz kalınlaşma başka sorun yok. bağ ağrısı sebebiyle 1.5 yıl önce beyin emarı çekilmişti. bir şey çıkmadı.çok şiddetli ç...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mustafa ŞAN

    Prof. Dr. Mustafa ŞAN

    Sadece psikiyatrik olmayabilir. kardiyoloji muayenesi gerekir.



.
x