Yürürken düşme korkusu

  • merhaba annem 79 yaşında aniden olan; yürürken sola doğru yalpalama ve düşme durumu oluyor bunun nedeni ne olabilir

  • Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Safiye BİLGİN

    Kulak veya beyin damarlarıyla ilgili bir sorun olabilir. hem nöroloji hem kbb muayenesi yaptırın.

    Prof. Dr. Safiye Bilgin
    www.safiyebilgin.com
    EEG (Elektroensefalografi)
    0216 478 16 94

Diğer Hasta Soruları

  • Polip ameliyatı

    Merhabalar hocam geçen yıl haziran ayında polip ameliyatı oldum 1 yıl olmasına rağmen ameliyat yerinde olduğunu tahmin ettiğim ağrı devam ediyor.birkaç kez ameliyatı yapan doktorum a kontrole gittim sorun olmadığını reflünün sebep olduğunu söyleyip ilaç tedavisine başladı bu arada burnumdaki eğriliğ...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hikmet TOY

    Uzm. Dr. Hikmet TOY

    Ameliyat sonrası kısa bir süre boğaz ağrısı ve ses kısıklığı olabilir. kalıcı olması beklenen bir durum değil. boğaz ağrılarında ve takılma hissi durumlarında boyun kaslarının aşırı gergin olması da genelde gözden kaçan bir sorun, genelde gergin kişilik yapısı da buna katkıda bulunur. bu anlamda ken... Cevabı gör

  • Omurilikte sıkışmanın yürüyüşe etkisi?

    Onur bey merhaba, babamın yürüyüşünde yaklaşık 4 senedir anormallik var adımlarını birbirinin önüne gelecek şekilde çapraz olarak atıyor ve dengesini sağlayamıyor. bu durum son 1 yıldır giderek daha kötü olmaya başladı.çok sayıda doktora gittik kimse tam bir tanı koyamadı. en son üniversite hastane...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Bana babanızın tüm filmlerini kargo ile yollayabilirsiniz. ben mutlaka beyin mr ve bel mr filmleri ile değerlendirmek isterim. bu dar kanal olabileceği gibi normal basınçlı hidrosefali de olabilir.

  • Unutkanlik

    Hocam merhabalar. 18 yasinda bayanim. saglik anksiyetesi hastasiyim terapi goruyorum ve ne yazikki stresli bir yasamim var. unutkanligimi fark ettim. buna unutkanlik demek dogru mu bilmiyorum. eskiden yasadigim olaylari genel hatlariyla hatirliyorum ama bazi detaylarini hatirlayamiyorum. iste bazi...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mustafa ERTAŞ

    Prof. Dr. Mustafa ERTAŞ

    İsterseniz gelin, bunun altında bedensel bir srun yatıyor mu onu görelim, eğer böyle bir şey yoksa o zaman psikolojik nedenler düşünülebilir

  • Demans ve unufkanlik

    Hocam merhabalar. bir sey danismak istiyordum size. oncelikle 18 yasinda bir bayanim, saglik anksiyetesi icin terapi aliyorum ilac kullanmiyorum. stres ve kaygi ne yazikki hayatimin merkezinde. unutkanligimi fark ettim. yani şöyle bir konu hakkinda yani birkac hafta once olan bir olayi genel ha...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Anlattığınız şeylere yalanci bunama=pseudodemans deniyor . stresten kaynaklanır, tedavisi meşguliyet ve anxiete terapisidir. hafızayı güçlendirmek için ; düzenli beslenme ( akdeniz diyeti ağırlıklı), düzenli egzersiz, okuma, güzel alkolsüz kokular, müzik ve el becerisi gerektiren hobiler öneriyor... Cevabı gör

  • Göz hastaliklari

    Hayirli kandiller oncelikle benim. goz arkamda agrilar oluyo gormem de biraz degisiklikler migde bulantisi oluyo ve vu agri cok siddetli bir sekilde ve surekli agrim oluyo doktora gittim goz icin hic bakmadi sadece harf okuttu ama benm sijayetm artti ve boyle bigu sag agriyosa bigun sol agriyo bazen...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Müslime AKBABA

    Prof. Dr. Müslime AKBABA

    Göz muayenesi sırasında göz tansiyonu da ölçülmektedir. eğer yüksek olsaydı size söylerlerdi. göz ağrısı sadece göz ile alakalı hastalıklardan olmayabilir. göz muayenesi normal ise nöroloji ve kulak burun boğaz bölümlerine de muayene olmanızda fayda var

  • Kavum septum pellisidum vergea

    Hocam oglum 3 yasinda. mr inda kavum septum pellisidum vergea izlenmistir yaziyor internetten arastirdim sizofren anksiyet sebebi yazıyor. ksp nin davranis ve zeka uzerinde etkisi varmi gercekten

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. A. Serdar TELLİOĞLU

    Uzm. Dr. A. Serdar TELLİOĞLU

    Benim tecrübelerim bir etkisi olmadığı yönünde.

  • Polinoropedi raporları

    Hocam merhaba benim sorum biraz uzun olacak lütfen yardımcı olursanız çok sevinirim.27 yaşında 133 kilo 1.80 boy.hocam ben 3 ay önce ağır taşıdım ağır taşıdıktan sonra çok fazla ağrılarım belirdi beyin,boyun,sırt ve bel mrları çekildim beyinde ufak araknoid kist çıktı zararsız dediler boyutuda büyük...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mustafa ERTAŞ

    Prof. Dr. Mustafa ERTAŞ

    Kusura bakmayın, bu platformlar uzaktan tanı koyma platformları değil, sadece genel tıbbi bilgiler paylaşılabilir. ağır kaldırmak ise polinöropatiyi arttırmaz.

  • Kolda usume ve siddetli agri

    Merhaba bende olanlar şunlar.kolda his kaybi.cok siddetli agri ve usume .morfin vuruyorlar.kurek kemiginin orda cok şidetli agri ve usume. 2 gun ayak parmaklarim usudu. yine boyun birden kitleniyor...sonra 10 metre kidimiyorum. oturm gerekiyor. emar fitik dedi.elimde eklem yerinde üsume oluyor.acab...

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Utku Ogan AKYILDIZ

    Yrd. Doç. Dr. Utku Ogan AKYILDIZ

    Muayene olmadan bir şey söylemek zor olabilir. tetkik olarak emg de yapılabilir.

  • Kas seyirmeleri

    Merhaba hocam, 4 5 aydır vücudumun genelinde yer yer kas seyirmeleri ve karıncalanmalar mevcut basımda bile olabiliyo bazen, nöroloji uzmanına göründüm emg ve mr cekildi sorun yok dendi b12 ve magnezyum verdi doktor onları da kullandım ama gecmedi sebebi ne olabilir

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mustafa ERTAŞ

    Prof. Dr. Mustafa ERTAŞ

    Emg normalse psikolojik olma ihtimali en yükseği

  • Bas donmedi

    Boyun duzlesmesi ensemin sag sol tarafinda tutuk gibi yogunluk hissi var 3 ay tedavi gordum ilaclari biraktikadan sonra 3 gundur yani uzakmesafeye bakinca saga sola bakip tekrar onumebakinca bas donmesi gece yatinca kulak cinlsmasi buara yogunlasti

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    "boyun düzleşmesi hasan akdemir" yazıp nette arama yaparsanız bu konudaki 3 yıl önceki düşüncelerimi bulabilirsiniz. diğer taraftan kısa yoldan söylemek gerekirse sürekli gergin olduğunuzdan strese bağlı boynunuzda düzleşme olduğunu söyleyebiliriz. 3 ay gördüğünüz tedavide sanırım depresyon ilaçla... Cevabı gör

  • Kolda usume ve siddetli agri

    Merhaba.kurek kemiginde batma ve sol kolda üsume ile çok kuvvetli bir agri.ayaga kalkinca agri cok artiyor.yatinca ve yterleyince azaliyor.ama hic geciyor.cok siddetli ne olabilr.hangi doktora gitmeliyim

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Utku Ogan AKYILDIZ

    Yrd. Doç. Dr. Utku Ogan AKYILDIZ

    Merhaba muhtemelen mekanik ağrı denilen sırt ve boyun bölgesinin uygun olmayan kullanımı sonucu olan bir ağrınız olabilir. ama boyun bölgesindeki fıtıklar da benzer yakınmaya neden olabilir. muayene olmanızda fayda var. fizik tedavi uzmanına başvurabilirsiniz.

  • Hafiza kaybi

    Iyi gunler. benim babaannem 2 gun once aniden şuurunu kaybetti. hafiza kaybi yasadi gibi. yani herkesi taniyor ama isimleri hatirlamiyordu tek beni hatirliyordu bir de abimi. o gun hastaneye yatirdik. o gunden beri orada. doktorlarin gozetiminde. konusmasi normal degil hani tam konusamiyor. baska se...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Özge KİREMİTÇİ ÖZER

    Uzm. Dr. Özge KİREMİTÇİ ÖZER

    Öncelikle geçmiş olsun. beyin damar tıkanıklıklarında anlattığınız tablo sık karşılaşılan bir durumdur. özellikle hasta ileri yaşta ise, önceden unutkanlıkları var ise, eşlik eden şeker hastalığı, böbrek hastalığı, enfeksiyon vs durumlar var ise tablo daha ağır olup tedaviye de daha dirençli olabili... Cevabı gör

  • Servikal spinal mr incelemesi

    Annemin mr sonucunda ne sorunu olduğunu söylermisiniz? vertebra korpuslarında yer yer dejeneratif hipertrofik değişiklikler izlenmiştir. vertebra korpusunda t2a sekanslarda hiperintens fokal yağlanma ve/veya hemanjiom lehine görünüm izlenmiştir. intervertebral disk yükseklikleri normal olup dis...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Özlem COŞKUN

    Prof. Dr. Özlem COŞKUN

    Geçmiş olsun fıtık ve kireçlenmeler rapor edilmiş bir fizik tedavi doktorunun görmesi uygun olur.

  • Yüz kızarması

    Hocam merhabalar bende yüz kızarması var hafif sarışınım kizardıgım zaman yüzde yanma ve aşırı isı olusuyo ve kafadan terliyorum ne yapmalıyım yol gösterirmisiniz

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Demet KARNAK

    Prof. Dr. Demet KARNAK

    Hastalığın bronşimla alakalı değil sen iyisi mi cildiye ve nörolojiye git

  • Kafa yarılması ve zeka geriliği

    Merhaba ben 14 yaşında bi çocuğum. 2 ay önce arkadaşımın itmesi sonucu kafamı merdivenin sivri yerine sert bi şekilde çarptım ve 3 dikiş atıldı. bayağı kan aktı. bunun zekamı,iq mu etkileyen bir yanı olur mu? hep kafamdaydı bu soru. şimdiden teşekkürler. mide bulantısı veya baş dönmesi olmamştı

    Doktor Cevabı:
    Uzman Pedagog Gamze YÜCEL

    Uzman Pedagog Gamze YÜCEL

    Merhaba, zeka doğuştan gelir ve sonradan çevresel uyaranlar ile gelişebilir. sonradan zeka gerilemesi bazı nörolojik vb. rahatsızlıklar neticesinde oluşabilir. kafa travmanının 2 ay sonrasında herhangi bir problem olmadan buraya yazarak kendinizi ifade edebildiğine göre şu an için bir sorun... Cevabı gör



.
x