Sol ensemden basakadr uyusma yanma

  • hocam mrb sol ensede kulagımın arkasından basıma kadar yanma agrıı agrı yanma kurek kemıgımın ordan baslıyoo bunlarla beraber mıgde bulantısı bas donmesıde oluyo artıkk acaba kalpten basa gıden damrdamı sıkıntı varr hocamm

  • Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Aybars AKKOR

    Özür dilerim, ben artık sadece bel ve boyun cerrahisi ile uğraşıyorum, size yardımcı olamayacağım. ilk fırsatta bir nöroloji uzmanına başvurun.

  • hocam norolojıye gorundumm norolojık tum tetkıler yapıldı sıkıntı cıkamdı bende sadece boyunda sıkıntı cıktı ıkı kemık uzaması varmı s boyunda soldakı sagdakıne gore daha buyuk hocam acaba sınır damarlarada bası olduqu ıcınmı bende bu belırtıler var bas donmesı bulanık gorme mıgde bulantısı sol boyundakı damarda basa kadar agrı uyusma sıtede bıraz bakındım bu bulgıyı edındım............. Vertebral arter testi: hasta sırtüstü yatarken hekim hastanın başını eliyle destekler. Yavaşça boyna ekstansiyon, rotasyon ve lateral fleksiyon yaptırır. Herbir pozisyonda 30 sn. beklenir. Baş dönmesi, görmede bulanıklık, konuşmada bozukluk oluşması vertebral arter oklüzyonunu gösterir. ne tur yol ızllıem hocam dobler dede boyun damarlarda sureklı degışkenlık olması bunlamı alakalı olabılırmı hocam

  • Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Aybars AKKOR

    Tedavinize karar vermek için sizi görmemde yarar var. pazartesi 10-18, çarşamba 9-13, cuma 10-18 saatleri arasında beşiktaş fulya’daki muayenehanemde (hakkı yeten cad 13 fulya terrace kat 3/m4 fulya - şişli) hasta bakıyorum. eğer gelemiyorsanız ilk fırsatta yeni bir boyun mr'ı çektirin, sonuçları bana yollayın veya biriyle gönderin, sonra ayrıntıları görüşelim. dr aybars akkor 444 0 678 / 0-542-2143913 / 0-549-4512020 www.aybarsakkor.com

Diğer Hasta Soruları

  • Kulak cinlamasi

    Benim kulagim uzun zamandan beri su sesi gibi bir şeyler duyuyorum yani cinliyor arada denge ve bas donmesi tarzi seyler oluyor ozellikle disari ciktigimda cok ses ve gumburtu beni cok rahatsiz ediyor ve bas donmesi ve huzursuzluk olusuyor bunun sonucunda doktora gittim bana vasoserc verdi bunu kull...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Güven YILDIRIM

    Doç. Dr. Güven YILDIRIM

    Sevgili hastamız baş dönmesi dikkatle araştırılması gereken bir konudur. ancak muayene ve tetkik ile ortaya konabilir

  • Noroloji noroloji noroloji

    Hocam 4 yıldır ara ara baş dönmelerim oluyor işte çalısırken atak gibi oluyor uykudan uyanınca gecıyor ama keyıfsızlestırıyor beni kbb vertıgo olmadını soyledı. norolojıye gıttım. vertebral arter usg istendi. sag art debisi 141 sol arter debisi 33 toplam 174ml dk. debi normal alt sınırına yakın norm...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Atilla İlhan

    Prof. Dr. Atilla İlhan

    Dopplerde belirtilen durumun baş dönmesi açısından bir önemi yok. muayene edip değerlendirmek doğrusu olur.

  • Baş dönmesi

    Kbb ilk dönmem geçtiğinde tekrar başlarsa ilaca başla eğer yataktan kalkamayacak durumda olursa gel daha detaylı tetkik yapalım demiştim. yataklık bir durumum olmadı fakat sonuç olarak rahatsız edici keyif kaçırıcı bir durum olmadı hareketlerime bağlı olarak. nöroloji zaten ocaktaki muayene sonucu a...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Atilla İlhan

    Prof. Dr. Atilla İlhan

    Muayene bulgularını bilmeden uzaktan kulaktan ya da beyinden teşhisi koymak olmaz. mutlaka hepsi bir arada değerlendirmek gerekir

  • Halsizlik,baş dönmesi,baş ağrısı

    Merhaba, özellikle yemek sonrası ve sık aralıklarla hafif baş dönmesi.ve halsizlik.,baş agrısı çekiyordum burdan aldığım bilgiye göre tahlil.yaptırdım 3 aylık açlık şekerim tokluk.şekerim aynı zamanda demir magnezyum kalsiyum triod normal çıktı kolestrolüm 245 kötü kolestrol 167 çıktı trigresiridim...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Sinan ÇAĞLAYAN

    Doç. Dr. Sinan ÇAĞLAYAN

    Tokluk şekerlerinize ve tokluk insülin değerleriniz de baktırın doktora gidip. hipoglisemi olabilir.

  • Kulakçınlaması

    Merhaba ben 1 yıl önce enfeksiyonlu hastalık geçirdim o arada gözlerim şişti ve ardından şiddeli birşekilde sağ kulağımda uğultu ardından baş dönmesi kulak çınlaması oluştu halende devam etmekte bundan 1 ay önceside sol kulağımda uğultu oldu kulak testine girdim ama duyu kaybı yok dedi doktor ben ka...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İsmail KÜLAHLI

    Prof. Dr. İsmail KÜLAHLI

    Merhaba kulak muayenesi ve işitme testi sonuçları normal ise, bir üst solunum yolu enfeksiyonunu takiben uğultu çınlama başlamışsa, genellikle burun tıkanıklığı ve östaki borusu (kulak ile burun arasında bulunan havalandırma borusu) çalışma kusuru olabilir. ama öncelikle teşhisin doğru konup sı... Cevabı gör

  • Baş dönmesi

    Hocam iyi günler. ben son 2 yıldır baş dönmesi sorunu yaşıyorum nörolojiye kbb ye kalp damara göz doktoruna kadar gittim mr cekildi kan alindi hersey bakildi bi sorun yok dediler psikyatr a yönlendirdiler ama bi türlü gecmiyo neredeyse hergün hayatıma rahatsizlik veriyo olur olmadik zamanlarda bi an...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Atilla İlhan

    Prof. Dr. Atilla İlhan

    Baş dönmesi rahatsız edici bir durumdur. elinizde yapılmış olan tüm tetkiklerinizle gelirseniz sizi değerlendirelim

  • Bas dönmesi

    Merhaba hocam benim sürekli olarak bi bas dönmesi hissim var tansiyonmda sürekli 8/6 özellikle öğleden sonra bi iki saat uykuya yattıp uyandıktan sonra kendime gelemiyorum basımda bi uyuşukluk gözlerimin iç kısmında bi acı hissediyorum acaba bu herkeste böyle bir etki yapıyor mu (uyku sonrası)

    Doktor Cevabı:
    Dr. Mesut DENİZ

    Dr. Mesut DENİZ

    Bunun tek başına uyku ile ilgisi yok. şikayetlerinizin nedeni tansiyon düşüklüğü. tansiyonunuzun neden düşük olduğunun ise araştırılması lazım. özellikle kan değerlerinizden başlanılarak bazı tetkikler ve detaylı bir hekim görüşmesi lazım. tansiyonun normal değerleri:110-70 ile 140-80 arasında olmas... Cevabı gör

  • Baş dönmesi

    30 yaşında öğretim görevlisiyim 2 yaşında kızım var. 1 ay önce bir grip oldum ve burnumu çekerken baş dönmesi başladı sonra çekmesemde yine döndü kbb a gittim baya kötü olmuştum. ilk kez baş dönmesi yaşıyordum.tek kulak kaynaklı iç kulak sıvı dengesi bozulmuş dedi ilaç verdi 1 hftya geçti dengesiz d...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Atilla İlhan

    Prof. Dr. Atilla İlhan

    Mr da bahsettiğiniz şeylerin baş dönmesi yapacağını zannetmiyorum. kkb ile tedavi rahatlatmadı ise nörolojik yönden daha ciddi bir şekilde araştırılması uygun olur

  • Hiv test sonucu

    Teşekkürler hocam. müsaadenizle sormak istediğim birkaç nokta var. testlerin ben eliza olduğunu sanıyordum fakat kemiluminesans (iki anti hiv testide aynı özel hastanede yapıldı. sonuçlar: 3. aydakinin değeri 0.36 7. aydakinin değeri 0. 29 referans değeri 1 )imiş ve son testten önce baş dönmesi ve t...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sevinç AKKOYUN

    Uzm. Dr. Sevinç AKKOYUN

    Test yöntemi, vertigo ilaçları veya mr çektirmeniz sonuçları etkilemez. testleriniz yeterli.

  • Kafamda uyuşma ve sol şakak damarda sızı

    Hocam merhabalar, yaşım 33 ve son günlerde kafamda uyuşma (sanki kafamda bir kasket varmış gibi bir his) ve ağırlık hissi oluyor, bazen de anlık baş dönmesi eşlik ediyor daha sonra geçiyor, bazen uykuya dalarken uyuşmaya başlıyor, gün içinde uyku hali ve esneme var, bunun yanında yatarken kafamı iki...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Serebral venöz mr anjio çekimi tanıda faydalı olabilir. geçmiş olsun.

  • Kranial mr incelemesi

    Doktor bey, kardeşimde daha önceden kolunun bir kısmında uyuşma vardı,son 1 hafta ise baş dönmesi şikayeti yoğundu.vertigo mu diye bakıldı ama bir şey çıkmadı. mr sonucunda koyu renkli yazan kısımlar; 1) retroserebellar bos mesafesi genişlemiş( araknoid kist?) 2) sol oksipitalde subkortikal beyaz c...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Semih KESKİL

    Prof. Dr. Semih KESKİL

    Efendim, buyrun gelin kardeşinizi muayene edip filmlerini gözümle göreyim ki size sağlıklı bir yorum yapabileyim. saygılar.

  • Baş ağrısı

    Hocam merhaba başımda solda tek taraflı şekilde dayanılmaz ağrı var. doktor mr çektirdi ancak birşey çıkmadı. baş dönmesi için ilaç verdi. bu az çok dönmeyi engelliyor. bir de yanında depresyon ilacı verdi. onu içtiğimde başım daha da çok ağrıdı ve kullanmayı bıraktım. acaba sebebi ne olabilir. iki...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Özge KİREMİTÇİ ÖZER

    Uzm. Dr. Özge KİREMİTÇİ ÖZER

    Geçmiş olsun. kronik başağrılarında antidepresanları sık kullanıyoruz ve oldukça yarar görüyoruz. ancak bu ilaçlar ilk kullanılmaya başladıklarında bulantı, sersemlik, ağız kuruluğu vb. yan etkilere sebep olabiliyor. ayrıca etkileri geç başlıyor. 2-3 hafta düzenli kullanmadan net etki görmek mümkün... Cevabı gör

  • Iq düşmesi zeka geriliği. tiner ve boya sökücüler

    Iyi günler bir pazar günüydü geç uyanmıştım uyandığımda evin içi tiner ve kimyasal madde kokuyordu apartmanda boya varmış bulunduğum katta boya sökücü tiner ve bazı kimyasallar kullanmışlar yaklaşık 6 saat bu kokuyu soludum uykudayken. evimin kapısı tahta kapı, tiner kokusu tamamen eve dolmuş. beyni...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Özge KİREMİTÇİ ÖZER

    Uzm. Dr. Özge KİREMİTÇİ ÖZER

    Merhaba. uçucu maddelere bağlı sinir sistemi etkilenmesi daha çok kronik maruziyete bağlı ortaya çıkmasını beklediğimiz bir durum. bahsettiğiniz olayın üzerinden ne kadar süre geçtiğini belirtmemişsiniz ancak benzer bir durumda başağrısı, baş dönmesi vb nörolojik yakınmanız olması durumunda bir sağl... Cevabı gör

  • Başımı vurdum

    İyi akşamlar . dün kafamın üst kısmını kapıya vurdum sert bir şekilde 2-3 kere (çatı katı)şuan başımda ağrı,uyuşma ve burnumda da uyuşma ve nefes alma problemi var.sorun ne olabilir sizce ?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Kafa travması önemsenmeli. mutlaka acil servise başvurun

  • Bas dönmesi

    Hocam mrb benim yıllardır bad dönmesi vardı hic tesis konmadi son gittim dr kalpde doğuştan üfürüm oldunu söyledi anju ile kapandı bu yıllar içinde beynime zarar vermiş hala bas dönmem ayaklarim kollarım tutmuyor 2o gu de bir çok şiddetli kriz yaşıyorum beyin emar raporum her iki frontale derin beya...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mehmet ZİLELİ

    Prof. Dr. Mehmet ZİLELİ

    Hayır. beyinde görülen şeyler baş dönmenizi yapmaz. baş dönmenşzşn nedeni tam bulunamasa bile kötü birşey değildir. bunun tedavisini de biz beyin cerrahları değil, nöroloji uzmanları ilgilenir.



.
x