Peniste yanma sebebi nedir

  • merhaba hocam.ben 22 yasındayım.ben sertlesme halınde bosalamıyorum.ayrıca penisimin ucunda yanma var

  • Doktor Cevabı:

Diğer Hasta Soruları

  • Yardımına ihtiyacım var soğukluk

    Hocam iyi günler benim şikayetim sürekli idrar hissi ve penis başında üşüme var penisim sürekli baş kısmında yanma var elimle dokunuyorum soğuk olduğunu görüyorum idrar sonrasıda kalan damlalar sıvazlarken soğuk yine bu şikayetlerim zorlayıcı sex aleti kullandım penis başını aşrı zorladm ondan sonra...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mehmet Şevki SERT

    Prof. Dr. Mehmet Şevki SERT

    Kan testosteron düzeyine baktırın

  • Peniste yanma

    Merhabalar idrara çıktığımda bir yanma hissi oluyor ve sanki penis kanallarında idrar veya herhsngi bir şey kalmış gibi idsrsrın bitmesine yakın çok fazla canımı yakıyor. biraz zorluyorum kendimi ama idrardan başka bir şey olmuyor bunun sebebi ne olabilir cevabınızı bekliyorum..

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Abidin Egemen İŞGÖREN

    Op. Dr. Abidin Egemen İŞGÖREN

    Caner bey merhaba. öncelikle geçmiş olsun. idrarda yanma idrar yolu enfeksiyonu, idrar yolları taş hastalığı, prostat enfeksiyonu, üretrit adı verilen idrar kanalı enfeksiyonu, mesane içinde tümör gibi pek çok nedene bağlı olarak ortaya çıkabilir. net ve doğru bir tanı için muayene ve tetkik etme... Cevabı gör

  • Caresi yokmu hastalıgın

    Hocam iyi günler dilerim sitede dolaşırken baktım en güzel ve faydalı bilgileri sizin verdiğini gördüm benim de hayattan soğutan şikayetlerim var sebebini sölerseniz sevinirim düzelirmi hasar şiddeti nedir ben 19 yaşındayım okulda derste masturmasyon yapma gereği duydum ve penisime poşet taktım peni...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Abidin Egemen İŞGÖREN

    Op. Dr. Abidin Egemen İŞGÖREN

    Kadir bey merhaba. bence şikayetleriniz birbiri ile bağlantılı değil. peniste üretra adı verilen idrar kanalı da bulunur. o bölgede oluşan travmalar idrar yaparken zorlanma, yanma, sık idrara gitme gibi şikayetlere neden olabilir, sizin tarif ettiğiniz basit ve kısa süreli bir olay, sinir hasarı ol... Cevabı gör

  • Kızlık zarı kanaması

    Merhaba dr. hanım 30 yaşındayım nişanlımla sürtünme esnasında sert bi şekilde penisi vajinama girdi ve o anda bıraktık 10 dk yoğun bi kanama oldu durdu ve iki gün kahverengi lekeler geldi adetin son günlerinde ki gibi. bir hafta sonra tam bir ilişki yaşadık çok canım yandı gene kanama oldu ama bu k...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. H. Yeşim YERÇOK

    Op. Dr. H. Yeşim YERÇOK

    Kızlık zarınız kalın olabilir ve her denemenizde biraz daha yırtılmış olabilir. muayene olmalısınız. randevu için tel:0216-3851715

  • Peniste seffaf akinti

    Hocam bobrek taslari akintiya sebeb olurmu sabah özellikle idrarımı yaptıktan sonra yanma oluyor bazende kasinti bobrek tasi dusurmustun icerde yaralama gibi bir durum olusmus olabilirmi

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Hayır, endişe etmeyin. bol su için

  • İdrar yolu enfeksiyonu

    Merhabalar hocam! korumalı ilişkiden 60 gün sonra sık idrara çıkma hissi ve idrardan sonra penis ucunda damla kalmış hissi şikayetiyle kliniğe başvurdum. idrar tahlili ve kan tahlili yapıldı. idrar da bakteri saptandı ve bactrim verildi yedi gün kullandım ve şikayetlerim geçti. saptanan bakriterinin...

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Kerem Han GÖZÜKARA

    Yrd. Doç. Dr. Kerem Han GÖZÜKARA

    Geçmiş olsun cinsel yolla bulaşan (cyb) idrar yolu enfeksiyonları (iye) ilişkiden sonraki herhangi bir dönemde ortaya çıkabilir,belki 1 yıl sonra bile bu sebepten enfeksiyon geçirebilirsiniz. cyb iye lerde genelde enfeksiyon sonrası üretrada sarı yeşil akıntı olur ve idrar yapma ile ilgili birço... Cevabı gör

  • Hastalığım nedir yardım

    İdrar hissi bitmiyor hocam kolay gelsin sizden cok mennunun sizlerden allah razı olsun 16 yaşındayım daha önce hiç ilişkim olmadı neden böle enfeksiyona kabıldım anlamadım doktora gittim idrar kan testi yaptırdım fakat temiz cıktı yaptıgım durumu anlatayım sizce sebebi bumudur ve düzelirmi doktor b...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mehmet Şevki SERT

    Prof. Dr. Mehmet Şevki SERT

    İdrar kanalı bu yaptığınızdan dolayı zedelenmiş olabilir böyle saçma bir şeyi yapmayı size kim tavsiye etti? prostat iltihabınız olabilir boşalma sonrası ilk idrardan kültür yaptırın

  • İdrar hissi bitmiyor

    Hocam kolay gelsin sizden cok mennunun sizlerden allah razı olsun 16 yaşındayım daha önce hiç ilişkim olmadı neden böle enfeksiyona kabıldım anlamadım doktora gittim idrar kan testi yaptırdım fakat temiz cıktı yaptıgım durumu anlatayım sizce sebebi bumudur ve düzelirmi doktor bey masturmasyon esnas...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Zamanla düzelir. bir daha böyle zararlı şeyler yapmayın

  • Hastalığım nedir idrar

    Hastalığım nedir idrar hocam kolay gelsin sizlerden allah razı olsun bu yapmış oldugunuz bize bilgilerden dolayı işiniz rast gitsin yalnız genelde şöle yapılıyor bir doktora gözükün sizden ricam herşeyi anlatıcam şikayetimin ne oldugu hakkında detaylı bilgi verirseniz seviniirim ben 18 yaşındayım d...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Bol su için ve sık boşalın, zamanla düzelir, endişe etmeyin. bir daha böyle bir şey yapmayın

  • Hastalığım nedir idrar

    Hocam kolay gelsin sizlerden allah razı olsun bu yapmış oldugunuz bize bilgilerden dolayı işiniz rast gitsin yalnız genelde şöle yapılıyor bir doktora gözükün sizden ricam herşeyi anlatıcam şikayetimin ne oldugu hakkında detaylı bilgi verirseniz seviniirim ben 18 yaşındayım daha önce hiç bir ilişkim...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Burak SİVASLIOĞLU

    Op. Dr. Burak SİVASLIOĞLU

    Buradan size daha fazla yardımcı olamam zor, kusura bakmayın.

  • Mastürbasyon ve akıntı

    Ard arda mastürbasyon yaptıktan sonra yanma ve peniste akıntı başladı. bunlar bel soğukluğu belirtileri ama bel soğukluğu cinsel ilişkiyle bulaşıyor, ilişkide hiç bulunmadım. bu akıntının ve yanmanın sebebi nedir?

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Coşkun ŞAHİN

    Prof. Dr. Coşkun ŞAHİN

    Gençlerde prosat sıvısı gelebiilir ve yablışlıkla hastalık akıntısı zannedilebilir. endişeniz devam ederse bir üroloğa başvurun

  • Peniste yanma

    Hocam 1 haftadır peniste yanma şikayetim var.bu süreçte çok az akıntı oldu.uzman doktora gittim.kan idrar tahlili ve idrar kültürü testi yapıldı.doktor herşeyin normal olduğunu söyledi.rahatsızlığımın sebebini sorduğumda yediklerimden kaynaklandığını ilaç kullanmama gerek olmadığını söyledi.ancak be...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mehmet Şevki SERT

    Prof. Dr. Mehmet Şevki SERT

    Prostatit olabilir doktorunuz sizi takip edecektir düzelmezseniz tekrar görünün

  • Varikosel hastalığı

    Iyi gunler 21 yasindayim varikosel 3mm sol tarafta var bazen penisimin kökünde ve ucunda bir ağrı oluyor kısa sureline idrar ve ultrason testlerinde eğer kanser olsaydı belli olur muydu ya da sebebi varikosel mi veya başka bir şey idrara çıkarken de yanma var bunun sebebi ne olabilir çok teşekür ede...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Güven ASLAN

    Prof. Dr. Güven ASLAN

    Varikosel etkileyebilir. muayenede varikosel tespitine göre karar verebiliriz. idrarda yanma enfeksiyona bağlı olabilir.

  • Varikosel hastalığı

    Hocam teşekür ederim bir sorum daha olacak size bazen penisimin kökünde ve ucunda bir ağrı oluyor kısa sureline idrar ve ultrason da eğer kanser olsaydı belli olur muydu ya da sebebi varikosel mi veya başka bir şey idrara çıkarken de yanma var bunun sebebi ne olabilir tekrardan çok teşekür ederim

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Faruk YERLİOĞLU

    Op. Dr. Faruk YERLİOĞLU

    İdrar şikayetleriniz infeksiyon veya taş nedeni ile olabilir kanser en son düşünülmesi gereken bir durum bu kadar karamsar olmayin ama yine de detayli değerlendirilmeniz gerekir geçmiş olsun

  • Penisteki anlamsız durum

    Hocam aşırı derecede düşünmesem bile cinsel organım erekte olmuş konumda duruyor ve meni akışı söz konusu. asıl korkutan kısmı ise erekte oldugunda vucuduma 90derecelik konumda değilde neredeyse vucuduma paralel yani eğri bir penismiş gibi uzaması ve aşırı sert bi hal alması bu yüzden hareket ettire...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    90 derece olması gerektiği konusunda bir bilgim yok. normalde biraz yukarıya doğru olmalı.yani seninki gibi. bence de sorun yok. sorun okduğunu düşünüyorsan fotoğrafını çekip doktoruna göster.

.