Madde bagımlılıgı

  • ben 41 yaşında bir anneyim 22 yaşında oglum var uzun zamandır şüphe duyodum itiraf etti oglum exstacs ne bir hap kullanıyomuş bagımlı olmadıgını uzun aralıkla aldıgını ve bıraktıgını kullanmayacagını söylüyo ben nasıl emin olabilirim hangi teste net çıkıyo.birde uykusunda korkuyo kaçıyo kabus görüyo bu neden olabilirmi.2 aydır normaldi uykusu 3 gecedir tekrar başladı kabuslar almış olabilirmi.şimdiden çok teşekkür ediyorum lütfen beni aydınlatın yardım edin.

  • Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Özgür ÖZTÜRK

    Bizim kliniğe getirirseniz idara tahlilinden bu maddeye bakıyoruz

Diğer Hasta Soruları

  • Madde bagimliligi

    Mrb doktor bey uyusturucu kullaniyodum 1-2 haftadir biraktim bunun nasil bir tedavi yapabiliriz yada ne yapmam gerekiyor surekli uyku hali olmaya basladi ise gitmede sikinti yasiyorum

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mustafa CANBAZOĞLU

    Uzm. Dr. Mustafa CANBAZOĞLU

    Merhaba hasan bey, size önerim bu maddeyi bırakma sürecinde psikiyatrik tedavi desteği almanızdır. yoksa bu dönemde yaşayacağınız sıkıntılar sizi tekrar maddeye yönetebilir. geçmiş olsun. saygılarımla.

  • Madde bırakımı sonrası ilaç bağımlılığı

    İyi günler...hocam ben eşimle beraber eroini kendi imkanlarımızla bıraktık...3 aydır kullanmıyoruz ve kullanma isteği de olmadığı için mutluyuz...fakat,şu an pregabalin etken maddesi olan ilacı bırakamıyoruz...bazı hekimlere gittik azaltarak bırakma programı uygulayacağını söyledi son hekim de...anc...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Adil MAVİŞ

    Uzm. Psk. Adil MAVİŞ

    Hipnoterapi "ilaç bağımlılığı"ndan kurtulmak için kullandığım ve etkili sonuçlar aldığım bir yöntem. bu yönteme yanıt verip vermeyeceğinizi ilk seansta anlayabilirim.

  • Madde bagimliligi

    Merhaba hocam ben askerim vede madde bagimlisiyim hastaneye gönderdiler ama ilaçlar beni dahada kötü yaptı sizinde ambaumdan eski hastanızım uyuyamiyorum huzursuzum kasilmalar var ne yapmam gerekir lütfen yardım edin hocam ilacsiz doğal ilaçlarla eski halime nasıl gelirim hocam

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. F. Mükerrem GÜVEN

    Uzm. Dr. F. Mükerrem GÜVEN

    Geçmiş olsun. eroinin çekilme belirtilerinden olan kas eklem ağrıları ve kasılmalar bit hafta içinde azalır. eğer yeniden madde almazsanız rahatlama olur. rahatlama olmazsa, madde etkisinde kas zedelenmesi olmuş ve eroin etkisinde bu durum gözden kaçmış olabilir.

  • Asiri ateslenme beyinde hasar birabilirmi

    Selam oglum 15 yasinda suan 2. yasinda ateslenmeden geceleri kabuslar køruyordu bagirarak uyaniyordu hastanede serum taktilar 14 gun atesli gunlerden sonra beyinde hasar kalmismidir endisesi basladi esrar bagimlisi oldu akrasiflig ve cok duygusal olma nedeni ile beyinde sorun olanlar madde bagimlisi...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Adnan AYVAZ

    Doç. Dr. Adnan AYVAZ

    Şu andaki durumu için geçmişte geçirilen ateşli hastalıklar direk bir sebep olamaz. beyindeki hasarın madde bagimliligina yol açacağı ile ilgili bir kanıt yoktur. şöyle düşünün ateşli hastalık geçirmeden büyüyen çocuk hemen hemen yoktur. bunların sonradan gelişen bağımlılığa nasıl katkısı olabilir.... Cevabı gör

  • Seslere duyarlilik

    3 i yil once annem ve babam bosandi iyi bi cocukluk gecirmedim bi madde bagimliligim yok hic olmadi yaklasik bi senedir bu sesler rahatsizlik veriyo

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Damla KANKAYA

    Uzm. Psk. Damla KANKAYA

    Demet hanım kendinizde farkındalığınız çok yüksek ve tahammül eşiğiniz anladığım kadarıyla sınırda ve bir danışmanlık hizmeti ile size yardımcı olunacağına inanıyorum. teşekkürler

  • Madde bağımlılığın "düşünme" üzerindeki etkisi ve el titremesi hakkında

    Merhaba hocam, 16 yaşındayım. 1 yıl kadar çakmak gazı kullandım, bıraktım. 2 yıldır devam eden bir sigara bağımlılığım var, günde bir paket içiyorum. beslenme ve uyku düzenim bozuk. parmaklarımı birbirlerine yakınlaştırdığımda, titriyor. dikkat eksikliği benzeri bir "düşünme" problemim var. düşünmey...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Adnan AYVAZ

    Doç. Dr. Adnan AYVAZ

    Madde bağımlılığı beyinde bazı hasarlar yapabilir. bırakmış olman çok iyi. bu hasarlar düşünme üzerine direk etkili değil, dolaylı olarak etkilidir. daha çok hareket bozuklukları, sende olduğu gibi titremeler ellerini kullanmada problem, yürümede dengesizlik, dikkat eksikliği, odaklanamama, havale g... Cevabı gör

  • Madde bağımlılığı

    Madde bağımlılığı tedavisi merhaba yakın bir arkadaşım madde tedavisi görmek istiyor ancak amateme yatmasını istemiyoruz malum orada daha fazla insanla tanışıyor bu tip tedaviyi başka nerde ve şekilde yaptırabiliriz teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Yusuf SİVRİOĞLU

    Doç. Dr. Yusuf SİVRİOĞLU

    Bu tür tedavilerin mutlaka uzmanlaşmış kurumlarda yapılması gereklidir. gereğince işleyen bir kurumda sözünü ettiğiniz sorunlarla karşılaşılmaz. ayrıca madde bağımlılarının, madde kullanımını özendirecek bir çevresi zaten vardır ve kurumda bu tür bağımlılarla tanışması bir sorun olmaktan çok aynı so... Cevabı gör

  • Madde bagimliligi

    Hocam erkek kardeşim bonzai kullanıyormuş amatem e yatırdık oradan yararlanmadık normal bir birey gibi işe gidiyor insanı iliskileri gayet yerinde fakat kimi zaman agresiflesiyor(sık sık iş değiştiriyor sabit kalamıyor) disarda degil evde kullanıyor işe gittiği vakit kullanmıyor aksamda eve geldigi...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mehmet DEMİREL

    Uzm. Dr. Mehmet DEMİREL

    Öncelikle geçmiş olsun madde bağımlılıkları ile kurumsal olarak amatem'ler ilgilenmektedir, bağımlılıktan kurtulmada kişinin tedaviyi istemesi olmazsa olmaz koşuldur, kişi istemiyor ise bütün tedavi çabaları işe yaramayacağından zorla da tedavi ettirmeye çalışmak hiç bir işe yaramayacaktır. maalese... Cevabı gör

  • Porno bağımlılığı

    Merhaba ben 21 yaşında üniversite öğrencisiyim ve çok fazla porno izliyorum ne zaman boş kalsam aklıma geliyor hatta sabah 12 de başlayıp akşam 9 a kadar izlediğim olmuştur dersler olmasa günün büyük bi bölümü pornoyla geçicek meğer bu bi bağımlılıkmış bundan nasıl kurtulurum teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Zeynep PINAR

    Uzm. Dr. Zeynep PINAR

    Bağımlılıklar sadece alkol ve madde ile sınırlı değil. internet, yeme,sex,alışveriş,insan bağımlılığı mevcut çok gençsiniz yardım alın, geçmiş olsun.

  • Sıkıntılar

    Merhaba benim bazı sıkıntılarım var doktora gidip gitmemekte kararsızım ama daha çok gitmek istemiyorum.. ben daha önce esrar denen maddeyi kullandım yaklaşık 3 sene kullanmısımdır sonra ruh saglıgım bozuldu uyuyamaz yiyemez içemez oldum canım hiç bişey yapmak istemiyordu belkide bu sayede bagımlılı...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Evrim Ebru YILMAZER

    Uzm. Dr. Evrim Ebru YILMAZER

    Merhaba oğuzhan bey, anlattığınız kadarı ile daha çok duygudurum dalgalanmaları yaşıyorsunuz. madde kullanımı aslında bu durumun sonucudur ve şikayetlerinizi çok arttırır, öylede olmuş. bir psikiyatristten yardım almanız, terapi sürecine girmeniz tedavi açısından önemli. kendi başınıza aşabileceğin... Cevabı gör

  • Madde bağımlılığı tedavisi

    Iyi günler doktor hanım,yeğenim 23 yaşında ve sanırım 18 yaşından bu yana madde kullanıyor. anne babaya karşı düşman gibi kimse ile iletişim kuramıyor hiç bir işte çalışamıyor. askerliğini yaptı ama pek çok sıkıntı ile bitirebildi. tedavi olması konusunda tam ikna ettik sanıyoruz küçücük saçma şeyle...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. F. Mükerrem GÜVEN

    Uzm. Dr. F. Mükerrem GÜVEN

    İyi akşamlar, bağımlılar değişmeye cesaret edemezler. tanı ve tedavi için değerlendirilmekten korkabilirler. bağımlısı olunan maddeden kendini korumak kolay değildir. açıkça onun sağlığından endişe ettiğinizi söyleyip, yalnızca tedavi konusunda destek vereceğinizi söyleyin ve bu tutumunuzu sonsuza... Cevabı gör

  • Madde bağımlılığı tedavisi

    Iyi günler doktor bey, benim 23 yaşında yeğenim var ve madde bağımlısı.sanırım 18 yaşından beri kullanıyor.askerliğini de yaptı ancak çok zor zamanlar geçiriyoruz. anne babaya karşı çok hırçın onları düşman gibi görüyor, hiç kimseyi dinlemiyor. hiç bir işte çalışamıyor. tedavi konusunda da tam ikna...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Orkun AYDIN

    Uzm. Dr. Orkun AYDIN

    Merhaba,bahsettiğiniz durumda yakınınızı amatem kliniği olan hastanelere götürmeniz gerekmektedir.bu durumda izmir'de yeşilyurt atatürk eğitim araştırma ya da manisa ruh sağlığı ve hastalıkları hastanesine başvurmanız size yarar sağlayacaktır,mutlu günler dilerim.

  • Madde bağımlılığı ve ruh sağlığı

    Hocam benim kocam madde bağımlısı evlenmeden önce esrar içerdi daha sonra bonzai içmeye başladı.bazen bırakıyor 2 ay içmiyor sonra tekrar başlıyor.iş başı yapıyor ama fazla çalışamıyor hemen işi bırakıyor kazandığı parayı ona yatırıyor hatta evdeki eşyaları satmaya bile başladı (plazma çamaşır mk.)...

    Doktor Cevabı:
    Psk. Eray VAROL

    Psk. Eray VAROL

    Merhaba bakın bağımlı bir insana yapılacak en iyi yardım onun acilen tıbbi ve psikolojik destek almasını tekrar sağlamak bu süreç çok meşakatli bir süreç ve sizin hayatınızı da olumsuz etkiler sizi kaybetmekten korkarken kendisi bu şekilde sizden uzaklaşıyor yapacağınız tek şey eşinizin bir an önce... Cevabı gör

  • Madde bağımlılığı

    Hocam kardeşim şuan özel balıklı rum hastahanesinde yatıyor eroin bağımlısı kendisi şimdi hastanede detox yapıldı ve perşembe günü karnına palet takılıcak..ben tms tedavisi diye bişey duydum beyinden onu silebildiklerini söylüyolar sizce böyle birşey varmı ? mümkünmü ? ne yapmamız gerekiyo inanın ço...

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Ercüment DOĞAN

    Yrd. Doç. Dr. Ercüment DOĞAN

    Merhaba serkan, eroin bağımlılığı hem ilaç tedavisini hem de psikoterapi çalışmasını gerekli kılan önemli bir sorundur. madde bağımlılığı için geliştirilmiş psikoterapi prosedürü klinik uzmanlığı olan bir psikoterapist tarafından uygulandığında önemli mesafeler kaydetmek mümkün oluyor. www.emdrm... Cevabı gör

  • Madde bağimliliği

    Ilginiz için çok tşk ederm hizmetlerinizin devamı ve başarılar dileğiyle...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Orkun AYDIN

    Uzm. Dr. Orkun AYDIN

    Mutlu günler dilerim.

.