Kaşıntı için ilaç var mıdır

  • yardımınız lazım hocam henüz 14 yaşındayım ve uyku sorunum var ergenliktenmidir bilemicem ama kaşıtıdan dolayı hiç yatamıyorum bende bunu bir uzmana sormaya karar verdim kaşıntıyı önliyecek özellikle bel altı bölgesi için bi ilaç tavsitesi varmıdır ?

  • Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Coşkun YORULMAZ

    Dermatoloji uzmanına sorulması gerekiyor

Diğer Hasta Soruları

  • Vajinal kaşıntı

    İyi akşamlar doktor hanım. 9 aylık bebeğim var ve emziriyorum. 1 ay öncesi üst üste 2 kutu antibiyotik kullandım boğaz enfeksiyonu nedeniyle,sanırım ondan sonra oldu. vajinal kaşıntı şikayetm var bazen azalır gibi oluyor bazen çok şiddetleniyor , vajina dudakları kıpkırmızı oldu geçmiyor. sağlık oca...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Gülbin DESTİCİ İŞGÖREN

    Op. Dr. Gülbin DESTİCİ İŞGÖREN

    Gözde hanım emzirirken mümkün olduğunca süte geçebilen ilaçlardan kaçınmak gerekir. ancak gerekli ise ağızdan mantar ilacı kullanılabilir. sizin durumunuzda bazı krem ya da pomad tedavileri kullanmak daha uygun olur. bir kadın doğum uzmanına başvurursanız uygun tedavi düzenlenecektir.

  • Kılcal damar

    Merhaba,yüzümdeki kızarıklık ve kaşıntıdan dolayı rozasea ve seboreik dermatit teşhisi konuldu. advantan, roza, imex ve metrin merhemleri verildi. 1 hafta advantan kremi kullanıp bıraktım diğer merhemlere devam ediyorum. kaşıntım geçti kızarıklığım hafifledi.ancak yüzümde yeni küçük kılcal damarlar...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nuran ATMANOĞLU

    Prof. Dr. Nuran ATMANOĞLU

    Sayın ilgili, ben sizi görmediğim için , ilaç öneremeyeceğim. bunun için , doktorunuzun tavsiyelerini takip edin. bu hemen geçmez. olmadığı takdirde , bu iş için olan lazer de yaptırabilirsiniz. sağlıklar. prof. dr. nuran atmanoğlu ( cildiye müt.)

  • Kadin hastaliklari ve gebelik

    Hocam merhaba bu ayın 11 inde erkek arkadasimla birlikte olduk. ve endişem kalmasin diye iliskiden 1 gün sonra ella kullandım. normalde dogum kontrol kullaniyorum kist için. ama duzensiz kullaniyorum diye iliski sonrasi ertesi gün hapı aldim. ve 4 gün sonra kanama geldi agrim olmadi. kaşıntım var r...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ayşe DARAMA

    Op. Dr. Ayşe DARAMA

    Merhaba kanama ilaca bağlı veya yaradan olmuş olabilir gebelik için adet tarihini beklemelisiniz

  • Migren ve ağrı kesiciler

    İyi günler, 23 yaşındayım. geçen yıl migren teşhisi kondu. genelde tek taraflı baş ağrısı ve arada birde bulantılar oluyordu. ayda en fazla 1 veya 2 kez oluyordu. ama son 1 haftadır adet döneminde çok şiddetli tek taraflı migren tuttu. o kadar ki ilk kez acile gittim. o migrenin üstüne 3 gün geçti a...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Safiye BİLGİN

    Prof. Dr. Safiye BİLGİN

    Merhaba. öncelikle, tekrar nörolojik muayene yaptırmanızı öneririm. tetkiklerin tekrarlanmasını da öneririm. migren için koruyucu ilaç kullanınız. nörolojik değerlendirme için arzu ederseniz bize de başvurabilirsiniz. iyi günler.

  • Vaginal mantar

    Selam dr bey. yardımınıza ihtiyacım var. her soguk algınlığında vajinal mantar oluşuyor. akıntı sarı renk, katı(parçacıklar)şekilde,bazen de kaşıntılı oluyor.3-4 gün fitil kullanıyorum geçiyor.çok sık yaşıyorum bu durumu, bıktım. tamamen kurtulmam için ne yapmam lazım. ve ya fitilden güçlü ilaç ne ö...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Doç. Dr. İlker GÜNYELİ

    Funit 15 capsule adlı ilaçtan sabah 2 aksam 2 (haftada 1) alın. ayrıca vagihex vag tb 2x1 kullanın hepsi bitince de gynoflor vaj tab 2x1 ile devam edin (buzdolabında saklanacak)

  • Ciltte alerji

    Hocam iyi günler; 20yaşındayım seneye askere gidecem; bu kış sivilceler için sivex losyon kullandım. ve ciltimde burun kenarında sakallarımdan kulağıma doğru gelen sakal yerinde kızarıklık ve pullanma oluştu.ve saç dibinde pullanma oldu birde kaşımın arasında pullanma ve kaşıntı oluştu. bu tarifim s...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ahmet AKÇAY

    Prof. Dr. Ahmet AKÇAY

    Merhaba,cildin tipini görmediğimiz için bir şey söylemem yanlış olur. sivilceler için olan bir ilaç olduğu için kuruma pullanma da normal.kuruluktan ötürü kaşıntı olması da normal oluyor bu durumda.yakınınızda bulunan dermatoloji uzmanına gitmenizi öneririm.doktor cildi gördüğünde size ne olduğu hak... Cevabı gör

  • ..........

    Merhaba 15 günlük evliyim benim sorunum evlenmeden bir hafta önce korunma yöntemi olarak doktorumunda tavsiyesiyle doğum kontrol hapina başladım ilacı bitirdikten sonra bir hafta ara verdim ve korunmasız bir iliskim oldu. ilişkiden sonra vajina bolgemde aşırı kaşıntı ve acı oldu ilişkiye ara verdik...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Mehmet Murat NAKİ

    Doç. Dr. Mehmet Murat NAKİ

    Tedirgin olmayın...

  • Kilo almak istiyorum

    Hocam merhaba ben 23 yaşındayım birçok hastaneye gittim tahliller yapıldı midemde kurd varmış birçok ilaç verildi hepsini kullandım bi etkisi olmadı hala bazen akşamları kaşıntı lar oluyor ve boyuma göre çok zayıfım çevremden olumsuz tepkiler alıyorum ve buda beni çok rahatsız ediyor lütfen bana yar...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ali BAŞÇI

    Prof. Dr. Ali BAŞÇI

    Tekrar bir parazit muayenesi iyi olur. gerekirse tedavi tekrarlanabilir. iyi günler

  • Dermografizm ve nedensşz burun kaşıntısı

    Merhabalar hocam bende dermografizm var daha önce bir ton doktora gittim 0 sonuç tüm vücudum kaşınıyor birde ilginç bir şekilde sürekli hapşırıyorum burun kaşıntısı had safhada bütün burun mukusu dışarıda gripmişim gibi bu da sinir hücrelerinin uyarılmasından bence alerji dediler 0 çıktı kan testin...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nuran ATMANOĞLU

    Prof. Dr. Nuran ATMANOĞLU

    Sayın ilgili, durumunuz tamamiyle alerjiyle ilgili. alerji çok komplike bir konu olduğundan , tedavisi de oldukça zordur. fakat mümkündür. ben bodrum acıbadem hastanesinde çalışıyorum. eğer 1 veya 2 hafta bodrumda kalırsanız, sizi tedavi ederim . sağlıklar diliyorum. prof. dr. nuran atmanoğlu ( cil... Cevabı gör

  • Tüm batın sonucu

    Hocam selam. kaşıntı ve dudakta hafif şişme sebebi ile doktora gittim. cildiyeye sevketti. fakat 9 ay önce yapılan ultrasonuda gösterdim gitmişken 3 derece hepatosteatoz yaglanması ve hafif dalak karaciğer büyüklügü cıktı dr önemli değil demişti. bugun gittiğim doktor ise kan tahlili yaptı değerler...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Vasıf Akın UYSAL

    Prof. Dr. Vasıf Akın UYSAL

    Sayın onur tıkbıyık, dudakla ilgili yakınmanız ilk akla geldiği gibi alerjik nedenlere bağlanmış. sanırım antihistaminik kullanımı sonrası beklenebileceği gibi gerilemiş. karaciğerle ilgili siroz, karaciğer yetmezliği, karaciğer kanseri gibi tanıları kesinlikle unutmanızı öneririm. hatta bir kaç a... Cevabı gör

  • Karaciğer yaglanasi

    Hocam selam. kaşıntı ve dudakta hafif şişme sebebi ile doktora gittim. cildiyeye sevketti. fakat 9 ay önce yapılan ultrasonuda gösterdim gitmişken 3 derece hepatosteatoz yaglanması ve hafif dalak karaciğer büyüklügü cıktı dr önemli değil demişti. bugun gittiğim doktor ise kan tahlili yaptı değerler...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Özkan GÜNGÖR

    Doç. Dr. Özkan GÜNGÖR

    Geçmiş olsun alkol kullanımı varsa onunla ilgili olabilir yoksa gastroenteroloji bölümüne başvurunuz geçmiş olsun

  • Göz kızarıklık ve behçet

    Hocam iyi günler benim eşim epilepsi hastası 33 yıldır su an 37 yaşında her defasında eşimin bazen nedense epilepsi ilaçları kullandıktan sonra göz kararması oluyor genelde sol gözde oluyor biraz dinlendim mı dinleniyor göz kararması iyileşiyor tansiyon da normel çıkıyor. hatta bu ay içinde nöbetler...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Neşe ERTEN

    Op. Dr. Neşe ERTEN

    Eşinizin durumu epilepsi ilaçlarına bağlı olabilir ayrıntılı bir muayeneden geçirmek gerekir göz kararmaları bu hastalar ara ara yaşayabilir gözde meydana gelen kızarıklık bahsettiğiniz tüm sebeplerden olabilir muayene etmeden birşey söylemem doğru olmaz sizin durumunuzla ilgili ise behçet bağlı ü... Cevabı gör

  • Sedef hastalığı

    Hocam merhabalar sedef hastasıyım vücudumda ileri boyutda sedefli bölgeler var yaklaşık geçmediğim hekim kalmadı ama bi türlü kaşimtım geçmio nasıl bir yol izlemeliyim iğne de kullandım ama üzerimden atamıyorum kasıntıyı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Sedef hastalığı için günümüzde biyolojik ilaçlar da dahil birçok tedavi alternatifi mevcuttur. cerrahpaşa sedef ünitesine başvurabilirsiniz. geçmiş olsun

  • Vajinada akıntı ve kaşıntı

    Merhaba hocam, 1 hafta öncesinde lavaboya çıktığımda aşırı derecede akıntı ve kaşıntı oldu sonrasında ben doktora danışmadan neo-penotran kullandım kullandığım günlerde akıntım yeşil 3 gün ise biraz kanlı ve parça gibi bir akıntı geldi ben ilaç kullanmayı bıraktım ama yine hafif kanlı geliyor ne y...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. H. Yeşim YERÇOK

    Op. Dr. H. Yeşim YERÇOK

    Mutlaka muayene ile değerlendirilip tanı konulmalıdır, sizin kendi kendinize kullandığınız tedaviler durumu tam olarak tedavi etmeyeceği gibi direnç gelişmesine neden olabilir. randevu için tel: 0216-3851715

  • Vajinada akıntı ve kaşıntı

    Merhaba doktor hn. benim 1hafta önce lavaboya çıktığımda aşırı derecede akıntı ve kaşıntı oldu sonrasında ben doktora danışmadan neo-penotran kullandım kullandığım günlerde akıntım yeşil 3 gün ise biraz kanlı ve parça gibi bir akıntı geldi ben ilaç kullanmayı bıraktım ama yine hafif kanlı geliyor...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hacer İPEK

    Uzm. Dr. Hacer İPEK

    Vaginal infeksiyon olduğu için muayene olup buna göre tedavi olmanız gerekir.

.
x