Hemen herşeye ağlıyorum ne yapmalıyım?

  • ailem içinde yada tanımadığım insanların benim hakkımda kötü yorumlar yapması veya benim hatalarımı sert bir şekilde uyarması beni korkutuyor ve hemen ağlıyorum. kendimi güçsüz hissediyorum. hayatı nasıl yaşayacağımı ve insanlara nasıl davranacağımı bilemez oldum. insan her şeye çabuk ağlar ve küser gider mi ? bunun için ne yapmalıyım?

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Leon POYASTRO

    Ağlama tek başına bir göstergedir ancak yorum yapmak içinde yeterli değildir.kişilik yapısını yansıtabileceği gibi depresyon belirtiside olabilir..bir psikiyatr yada psikologla grüşmenizde yarar olabilir

Diğer Hasta Soruları

  • Cinsellik sorunu

    'celladına aşık olmak' videonuzu izledim. ordaki neredeyse tüm hadiseleri yaşadım bu insanla. önce sevgili olarak başladığımız ilişkide ikinci ayda bana sevgililik yapamıyorum cinsellikle devam edelim mi bunu seviyorum seninle dedi. şok oldum üzüldüm ama sırf onunla görüşebilmek için aşık olduğum iç...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Cem KEÇE

    Uzm. Psk. Dan. Cem KEÇE

    Merhaba, yazdıklarınızdan kişilik bozukluğu olan biriyle yaşadığınız bir ilişkiden oldukça travmatize olduğunuz anlaşılıyor. bu ilişkiyi yeniden gözden geçirip bir ruh sağlığı uzmanından profesyonel destek almanız uygun olur. saygılar

  • Lütfen yardım edin

    Sizi internetten buldum ve annemin hastalık hikayesini öncelikle buradan anlatmak istedim. doktor bey annem uzun yıllardır depresyon hastası ve uzun yıllar sadece prozac kullandı ve sakinleştirici olrak da zanax kullandı. bundan 3,4 sene önce boğazında yaşadığı tıkanıklık hissi dahada artınca gitmiş...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Serhat İPEKÇİ

    Uzm. Dr. Serhat İPEKÇİ

    İyi günler diliyorum; anlattıklarınız "tedaviye dirençli depresyon" tanısını çağrıştırıyor. depresyonların %10 kadarı bu grup içinde yer alır ve epey uğraştırır. annenizin rahatsızlığında yaşadığı zorlu yaşam olayları ve bunlara yüklediği anlam da önemli görünüyor. pek çok ilaç isminden söz etmişsin... Cevabı gör

  • Bipolar bozukluk ve aşk

    Ortaokuldayken (8.sınıf fen 7.sınıf o) aşık olduğum kızın sosyal medyada resimlerini ve paylaşımını takip ediyordum meraktan şimdi 20 yaşındayım evet o zaman benim yanımda olmak için çok uğraşmıştı bende seviyordum fakat fazla utangaçtım sonra bu karasevdaya dönüşmüştü dünyanın en güzel ve mükmeml k...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Cem KEÇE

    Uzm. Psk. Dan. Cem KEÇE

    Merhaba, okul yıllarındaki eski arkadaşa yeniden ilgi duymak, aşık olmak sık karşılaşılan bir durumdur. yarım kalmış hikayeleri tamamlama arzusu aşk sanılabilir. bunun bipolar bozuklukla bir alakası yoktur. bu hastalığı olan kişiler böyle olaylardan daha fazla etkilenebilirler. bu hastalığınız teda... Cevabı gör

  • Surekli agri

    Hocam merhaba.bende 1 yıl önce yaşadığım bağırsak sorunu yüzünden hergün panik atak durumu vardı.doktor depresyon anksiyete tanisi koydu.3 ay önce ilaca başladım suan zestat 30 mg la.2 haftadirda lustral 50 mg la devam ediyorum.panik atak durumum azaldı ama sürekli agri durumumda vardi bunun yanında...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. DrBurak Toprak

    Uzm. Dr. DrBurak Toprak

    Merhaba hastalığınızın tedavisi için ilaç tedavisi+psikoterapi gerekli olabilir bunun için ayrıntılı değerlendirilmeniz gerekmekte, geçmiş olsun.

  • Anksiyete bozukluğu

    Merhaba savaş bey. ben 25 yaşında üniversite mezunu bir kızım. daha evvel bazı psikolojik problemlerim oldu(anksiyete, bir kez depresyon) fakat hepsini tetikleyici bir şeyler vardı. bu son 1, 1.5 hafta icerisinde görünür bir sebep olmasina ragmen 4 kez yogun panik dalgasi yaşadım. geri kalan zamanla...

    Doktor Cevabı:
    Psk. Dan. Savaş POLAT

    Psk. Dan. Savaş POLAT

    Merhaba merve hanım. belirttiğiniz sorunlar ilaç kullanmaya devam ettiğiniz müddetçe muhtemelen baskılanmaya devam edecektir.ilacı bıraktığınızda ise tekrar aynı ya da farklı formlarda gün yüzüne çıkacaktır.ben psikoterapi ile ilgileniyorum.bizler psikoterapi ile yaşanılan sorunların neden-sonuç ili... Cevabı gör

  • Paxera kas kasılması

    Tekrar merhaba onur bey aşağıda daha önce sorduğum soruyu copy paste yaptım kullandığım ilaçlar detaylı var. paxeraya geçtiğimden beri kas kasılmalarım oluyordu gün içinde istemsiz bacağım, kollarım omuzlarım aniden zıplıyor 3 aydır böyle ve heyecanlandığım zaman kendimi sıkıyorum neredeyse yürüyeme...

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Onur Okan DEMİRCİ

    Yrd. Doç. Dr. Onur Okan DEMİRCİ

    Kasılma tarzı yan etkiler bir müddet devam edebilir. eğer geçmezse ilaç değişimine gitmek gerekebilir. ilaç kesildiğinde kasılmalar da düzelecektir. redepra da iştahı açar ve kilo almanızı sağlayabilir. kasılmalarınızla ilgili düzenli olarak hekiminizi ziyaret ederseniz birlikte karar verebilirsiniz

  • Mutsuzluk aile ici sorun

    Doktor hanım merhaba ben evli iki çocuk annesi yım önceleri çok sabırlı idim şimdi ise hiçbir şeye sabrım kalmadı çocuklara bağırıyor hiçbir şeyden mutlu olamıyorum aynı şekilde esimede herşey gözüme rutin geliyor başkaları için planlarımı zi gerceklestiremiyoruz bu olaylar aniden oluyor fakat ben h...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Güzide TÜRKYILMAZ

    Uzm. Psk. Güzide TÜRKYILMAZ

    Ayşe hanım merhaba. anladığım kadarıyla stresli bir dönem geçiriyorsunuz. depresyon belirtileriniz var. bu dönemdeyken radikal bir karar almamanızı öneririm. ayrılmak gibi.. psikoterapi almaya ihtiyacınız olduğunu görüyorum. daha sonrasında evlilik terapisi..

  • Hissiyat kaybi

    Hocam merhabalar, ben 27 yasinda universite ogrencisiyim. ben de uzun sureden beri gecmeyen bi halet var. etrafimdaki hic bi seyi hissedemiyorum. farkli ortamlara ve yerlere gidince hic bir sekilde halet-i ruhum degismiyor. her sey anlamsizlasmis gibi. her yer ayni benim icin.bundan kurtulmak istiy...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Güzide TÜRKYILMAZ

    Uzm. Psk. Güzide TÜRKYILMAZ

    Merhabalar. depresyon belirtilerinden bahsetmişsiniz. yapmaya ihtiyacınız olan ve ertelediğiniz, sizi önceden mutlu eden aktivitelerinizi adım adım hayatınıza katmaya çalışmanızı öneririm. istemeyi, keyif almayı beklemeden.. davranışsal inaktivite devam ettikçe depresyonunuz artacaktır. ayrıca sorun... Cevabı gör

  • Depresyon ve stres

    Hocam iyi günler 36 yaşındayım hocam 1 yıldır lustral 100 miligram kullanıyorum günde bir tarafa çünkü bende 10 yıldır kaygı endişe stres her şeyi kafaya takma titizlik kafam çok karışık birde üç yıl dirda hastalıklarla uğraşıyorum kalpten damar cerrahisi uzmanı kronik venöz yetmezlik tanısı ve sjgr...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Ezgi Didem AYALTI

    Uzm. Psk. Ezgi Didem AYALTI

    Merhaba, size önerim her ne olursa olsun kendinizi dış dünyaya kapatmamanız. elinizden geldiğince sosyal olmanız kendinize uğraşlar bulmanız. eğer ki sürekli depresyondayım etiketini kendinize yapıştırırsanız işin içinden hiç çıkamazsınız. psikiyatrik ilaçlarınızın etkisi için ise lütfen hekiminze a... Cevabı gör

  • Sürekli ağrı

    Hocam merhaba.bende 1 yıl önce yaşadığım bağırsak sorunu yüzünden hergün panik atak durumu vardı.doktor depresyon anksiyete tanisi koydu.3 ay önce ilaca başladım suan zestat 30 mg la.2 haftadirda lustral 50 mg la devam ediyorum.panik atak durumum azaldı ama sürekli agri durumumda vardi bunun yanında...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Damla KANKAYA

    Uzm. Psk. Damla KANKAYA

    Merhaba, yağmur hanım bahsettiğiniz belirtiler psikojenik kökenli olabilir. bu sebeple psikoterapi desteği almanızı öneriririm. şuan için bir tanı koymak doğru olmayacaktır. teşekkürler

  • Depresyonhali

    Menüdoktorsitesi.com ana sayfabenimsayfamsorularım (#1854437) soru depresyonhali menüdoktorsitesi.com ana sayfabenimsayfamsorularım (#1853692) soru depresyonhali konumuza en yakın uzmanlar ve sağlık kurumlarının listelenmesini ister misiniz? evet şimdi değil menüdoktorsitesi.com ana sayfabenimsa...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Murat ÇAKIR

    Uzm. Psk. Dan. Murat ÇAKIR

    Psikolojik rahatsızlıklar daha çok ergenlik döneminde ortaya çıkar. intihar düşüncesi önemsenmelidir. bir psikiyatriste gitmenizi öneririm. psikiyatrik teşhis ve tedavi ile beraber terapi ile desteklenmesi gerekebilir. iyi günler

  • Depresyon tedavisi

    Depresyon tedavimi kisa surede basariyla sonuclandiran beni hayata baglayan psikologuma tesekkurler saygi ve sevgiler

    Doktor Cevabı:
    Psk. Ezgi ALBAŞ

    Psk. Ezgi ALBAŞ

    Ben teşekkür ederim söylediklerimi uyguladığınız ve bukadar istikrarlı olduğunuz için .. sevgiler benden

  • Takintilar

    Yemek yerken yemeği yapan kişi taharetten sonra elini yıkasa bile pis olur gibi geliyor ve bardak kaşık çatalanda huylandığım oluyor yemeğe öksüren veya geğiren olursa yemek istemiyorum üflensin istemiyorum sizce bunlar hijyen kuralları mı?yoksa aslı olmayan takıntılar mı? saygılar,

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Cem KEÇE

    Uzm. Psk. Dan. Cem KEÇE

    Merhaba, yazdıklarınızdan hijyen kurallarına dikkat etmekten çok takıntılı bir yapınız olduğu anlaşılıyor. bir ruh sağlığı uzmanına görünmeniz uygun olur. saygılar

  • Tedavi nasıl

    İyi günler ben trabzondan sizin hastanızım hala gorev yapıyormusunuz benim ilaçlarım paxera tegroletol stilizan..

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Remzi KUTANİS

    Uzm. Dr. Remzi KUTANİS

    Merhaba. özel muayenehanemde hizmet veriyorum. adresim meydan halis çebi iş merkezi boyner üstü kat gsm 505 622 5000 trabzon

  • Dil pası mıdır

    Merhabalar ramazan bey, dil yüzeyi üzerinde candida mantarı işe ilgili bir yazılar okudum. bu sene ocak ayında faranjit geçirdim medikal park hastanesinde kbb bölümünde andorex gargara ve klacid-mr ilaçlarını kullandım dilimde pas oluştu fakat faranjit olmadan dilimi hiç incelememiştim. dil yüzeyi p...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ramazan GÜN

    Doç. Dr. Ramazan GÜN

    Görüntü dil pasına benziyor. aşırı çay kahve ve sigara tüketimjne bağlı olarak gelisebilir.herhangi bir problem olusturmaz. sağlıklı günler dilerim



.
x