Gaz sancısı

  • Gülay hanım merhaba 41 günlük bir oğlum var.İlk bir ay boyunca gaz sancısı için aguline kullandık.Daha sonra doktorumuz sab simplex verdi.Bizde aguline bırakıp sab simplex e başladık.yalnız aynı dr a arkadaşlarda bebeğini götürüyor ,onlara hem aguline hem de sab simplex i birikte 3 ay kullanmalarını söylemiş.Bize aguline bırakın demedi ama kullanında demedi.Yani atladı heralde.Bizde yeni bir gaz damlası verince agulini bırakacağımızı düşündük.Bebeğimizin gazı da çok oluyor.Aynı anda hem aguline hemde sab simplex kullanılır mı 2 tane gaz ilacı bebeğe verilir mi? Birde Gülay hanım bebeğimzin beşiğine dönence ne zaman takmalıyız? Size şimdiden ilginiz için çok teşkkr ederim.

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Gülay KARA

    Merhaba, 2 farklı gaz ilacı birlikte kullanılabilir. bazen yakınmalar öyle fazla oluyor ki üçlü-dörtlü bile kullanıyoruz:)) bebeğinizin beşiğine 2 ay civarı dönenece takın. bebeği ne kadar erken uyarmaya başlarsanız gelişmesini o kadar desteklersiniz. kolay gelsin. dr. gülay kara

Diğer Hasta Soruları

  • Boşaltım sistemi

    Merhaba doktor bey, 37 yaşındayım. stresli bir hayatım var, 2 yıldır 2-3 günde 1, özellikle gece ağır stres içine giriyorum ve bu uyumadan geçmiyor. o anlarda özellikle karın bölgemi kasmış şekilde buluyorum kendimi. gevşetiyorum ama bir süre sonra yine kasıldığını fark ediyorum. bu uzun süredir de...

    Doktor Cevabı:
    Dr. Hüseyin ÖZTÜRK

    Dr. Hüseyin ÖZTÜRK

    Bahsettiğiniz şikayetler benim uzmanlık alanıma girmemektedir.şikayetleriniz için gastroenteroloji uzmanına gitmenizde fayda olabilir

  • Gaz sancisi

    Merhaba uzun zmandir annemde bi karnim aciyo diyodu.troid ve kolestirol tedavisi gordu.ben onalrdan olur diyodum.her ikisidi normalde simdi.ama aci hala devam ediyo.dun acile gitik gaz cok var dediler.ara ara kabiz da oluyo.lagman falan kullandi.biraz rahatladi.lakin hala aciyo diyo.dokundurmuyo kar...

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. İsmail Cem ERAY

    Yrd. Doç. Dr. İsmail Cem ERAY

    Gastroenteroloji veya genel cerrahi uzmanına bir an önce gitmesini öneririm kolonoskopi ile tüm kalın barsak değerlendirilmesi uygun olur kolonoskopi sonucunu da bana bildirirseniz sevinirim

  • Karın agrısı

    Cok teşekkürler ederim

    Doktor Cevabı:
  • Hocam lütfen yardım edin

    Hocam merhaba, benim yaklasık 2 aydır sağ yumurtalık tarafında ve sağ kalça, kalça üstü, sağ kasığın 2 parmak altından baslayıp bacağıma yayılan bi ağrım var. 1 ay önce tüm batın ultrason cektirdim sağ tarafta gaz yoğunlugu oldugunu soylediler. kalca ve bel mr'ı da cekildim temiz çıktı. hematoloji v...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Hiç sakroiliak ve pelvis mr çekildi mi? iltihaplı bel romatizması olmasın? adana da bir romatolog gördü mü sizi?

  • Karnın alt bölgesinde şişkinlik

    Merhaba hocam, birkaç aydır karnımın sağ alt bölgesinde bir şişkinlik hissediyorum ve bazen hafif bir ağrı oluyor. elimle hissedebildiğim bir şekilde uzunlamasına bir şişkinlik artıp 5 saniye sonra siniyor ve tekrardan aynı şey oluyor. bağırsak hareketleriyle ya da sindirimle ilgili mi bilmiyorum am...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Tarifiniz çok önemli bir şeye benzemiyor, muhtemel gaz sancısıdır diye düşündür ama sıklığı ve şidddeti artarsa bir uzmana görünmenizde yarar olacaktır...

  • Gaz sancısı

    Merhaba doktor hanım,1,5 aylık bir kızım var.biraz gaz sancıları oluyor.milupanın rezene çayından versem zararı var mı.?üzerinde 6 aydan önce verilmez yazıyor.daha önce oğlum için üzerini okumadan ilk 6 ay boyunca vermiştim iyi gelmişti. teşekkür ederim.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Sibel KILIÇARSLAN

    Uzm. Dr. Sibel KILIÇARSLAN

    Verebilirsiniz sakıncası yok

  • Bebegim kabiz mi acaba

    Gunaydin doktor hanim 20gunluk bebegim var gunde 1yada 2 sefer zinco damla kullaniyorum bazen hic kullanmiyorum monovit damlaya basladom bebegim kakasini yapmadi dun ve sanirsamyapamiyo ne yapmaliyim tesekkur ederim simdiden

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Nursah ÖZDEMİR

    Uzm. Dr. Nursah ÖZDEMİR

    Merhabalar. .öncelikle sütünüz yeterli mi??emin olun..yani bebek doyuyor mu?eğer sürünün yeterli ve doğum sisi atılıp tartı alımına başladı ise,1gunluk kaka yapmamasi sorun değil. 3 güne kadar bekleyin.yapmaz ise.gliserin kansu fitil ile yaptirin. hala devam.ediyor ise kabizlik cok önemli araştırma... Cevabı gör

  • Polip şikayeti

    Sayın hocam merhaba, 2 gün önce karın kasılması şikayeti ile gaz sancısı sorunu ile dahiliyeye gittim yapılan ultrasyonda safra kesesi duvar kalınlığı normal ,boyutlar normal .lateral duvarda 3mm çaplı polip izlendi ultrasyon sonucu aldım dr 6 ayda yılda 1 kontrol yapılcak 10mm geçerse ameliyatla a...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Yusuf BÜKEY

    Prof. Dr. Yusuf BÜKEY

    Takib edilmesi doğrudur

  • Kabızlık ve çatlak

    Merhabalar doktor bey 20 yaşında kadınım. ailemde kanser hikayesi yok ancak kabızlık, hemoroid gibi şikayetler yakın akrabalarımda mevcut. ben de son 7-8 aydır, anal fissürüm oluştuğundan beri her ay kabız oluyorum. anal fissür rahatsızlığımın öncesinde arada bir oluşan ve çabuk geçen kabızlık dışın...

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Alaattin ÖZTÜRK

    Yrd. Doç. Dr. Alaattin ÖZTÜRK

    Tetkik değil muayene olunuz. anal fissür varsa hemen tedavi yapılsın ve şikayetleriniz bitsin.

  • Gebelik 25.hafta

    Hocam merhaba 24 haftalık hamileyim sağ yanım 1 haftadır zaman zaman ağrıyor bu ağrı akşam olabiliyo veya sabah başlayıp tüm gün sürebiliyor. solda hiçbir sıkıntı yok sadece sağ taraf kaburgamın altından başlayarak ağrıyor gaz sancısı gibi çok rahatsız etmeyen bir ağrı ama ben safradan mı şüphelenme...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Birdal TOSYALI ÇETİNOL

    Op. Dr. Birdal TOSYALI ÇETİNOL

    Merhaba,gebelikte tek taraflı ve çok şiddetli olmayan ağrılar genellikle uterusun bir yöne büyümesinden kaynaklanır.ancak bazen sagra kesesi rahtsızlıkları,idrar yolu enfeksiyonu ya da barsaklarda gaz nedeniyle de bu ağrılar yaşanabilir.ultrasonla kontrol edilmesinde fayda vardır,ayrıca ultrason beb... Cevabı gör

  • Sağ yan ağrısı

    Hocam merhaba 24 haftalık hamileyim sağ yanım 1 haftadır zaman zaman ağrıyor bu ağrı akşam olabiliyo veya sabah başlayıp tüm gün sürebiliyor. solda hiçbir sıkıntı yok sadece sağ taraf kaburgamın altından başlayarak ağrıyor gaz sancısı gibi çok rahatsız etmeyen bir ağrı ama ben safradan mı şüphelenme...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Filip TAŞHAN

    Op. Dr. Filip TAŞHAN

    Gebelikte bu tür ağrılar zaman zaman olacaktır. bunların bir kısmı normaldir. rahatsız edici ağrılarda gebeliği etkileyecek bir problemin ayrımının yapılması için muayene olmanız yararlı olur.

  • Karın ağrısı

    Merhaba 5 yaşında bir kızım var sabah erken kalktığı günlerde birseyler yiyip icince en fazla 10 dakika süren şiddetli karın ağrısı oluyor ve geçiyor. kan ve idrar tahlili yaptırdık tsh hafif yüksekliği hariç hersey iyi.doktor gaz sancısı olabilir kısa süren karın ağrısı çok sıkıntılı bi durum değil...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Deniz ERTEM

    Prof. Dr. Deniz ERTEM

    Merhaba, yediklerinin içeriğini değiştirerek hangi besinin sorun olduğunu snlamaya calısın. yeme süresi kısa ise biraz uzatın. kabızlık varsa çözün. bunlarla değişiklik olmazsa ileri inceleme gerekebilir saglıklı günler

  • Acil yardım..

    Hocam ilk olarak crp 3.27 çıktı daha sonra methotrexates verdiler. sıkıntılar geçmeyince ana testi (hocam birde ccp 64 çıkmıştı) daha sonra size anlattığım süreç yaşandı. şuanda da kolonoskopi ve endoskopi istendi zamanını bekliyorum. özellikle gözlerim batma yanma kapaklarında şişme var. göz doktor...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Prof. Dr. İzzet FRESKO

    Ciddi bir iltihap bulgusu gözükmüyor anlattıklarınızda. methotrexateı ne kadar süre kullandınız? dozu neydi? bir faydasını gördünüz mü?

  • Gaz sancısı

    Hocam merhaba 1.5 aylık bir bebeğim var.aslında genelde huzurlu bir bebek ama haftanin 2-3 günü gece sürekli ağlıyor.ne yapsam susmuyor.dün gece cok uykusuzdum.beşiginde şiddetli bir şekilde salladım.nasıl uyuduğunu ve kendim de nasıl uyuduğumu hatırlamıyorum.sallamanin zararlı olduğunu biliyordum...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Tuna GÜL HAN

    Uzm. Dr. Tuna GÜL HAN

    Merhaba sadece beşiğinde hızlı sallamayla beynine birşey olduğunu sanmam. yine de normalin dışında gözlediğiniz her türlü durumda hekiminize başvurun. hepimiz bebek/çocuklarımızla ilgilenirken zaman zaman dayanma sınırlarımızda dolaşıyoruz. özellikle ilk 6 ayda annenin türlü sorumluluk duyguları,... Cevabı gör

  • Kusma gaz..

    Merhaba doktor hanım, bebeğim 35 günlük bu gün ilk defa ağzından bir tatlı kaşığı kadar yumurta sarısı bir renk kustu ve gaz sancısı var ne yapmam gerekir.

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ergun ÇETİNKAYA

    Doç. Dr. Ergun ÇETİNKAYA

    Merak etmeyin devam ederse dr.a götürün. gaza bağlı kusmuş olabilir.

.
x