Cıtoles

  • merhaba doktor sorum gittiğim psikiyatristin verdiği cıtoles adlı ilacın zararlı olup olmadığı,,anksiyete bozukluğu saptadı ve bu ilacı verdi aslında ilac istemedim uyuşukluk yapıyo diye bu cözüm değil cünkü,ama doktor psikoloğa gerek yok dedi,ilac uyuşukluk, uyku, yapıyormu?ve icerinde vücuda zararlı madde varmı?Cevap bekliyorum.

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. R. Sabri YURDAKUL

    Ayşe hanım, citoles bazen bu yan etkileri yapabilir.ama doktorunuz önerdiyse ilacı kullanmamakta doğru değil.yan etki görürseniz ilacı değiştirmesini isteyebilirsiniz.

Diğer Hasta Soruları

  • Bilgi istiyorum

    Merhabalar.ben 21subatta 8haftalik gebeyken kalp atimi olusmamasi sebebiyle kurtaj yasadim.sonrasinda citoles kullandim esim ise 2senedir cipralex kullaniyor.tekrar bebek istiyoruz sizce beklemeli miyiz esimin ilac kullanmasi sorun olur mu.ben 1haftadir kullanmiyorum ilac.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nilgün TURHAN

    Prof. Dr. Nilgün TURHAN

    Beklemenize gerek yoktur

  • Ankıstıye bozukluk

    Mrb hocam 1 ay once nurolojıye gıtmıstım konusurken bazı harfler cıkmıyor ornek ayran dıcem r cıkmıyor dedım stres varmı dedım ıs guc evet bana lustral 50mg yazdı kullanmakta karar veremedım bu ılac bagımlılık yaparmı aksamları yatmadan 1tane at dedı dahılıye gıtmıstım daha sonra oda cıtoles 5mg y...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Serhat İPEKÇİ

    Uzm. Dr. Serhat İPEKÇİ

    İyi günler dilerim; ne stres, ne anksiyete bozukluğu tedavisi ne de lustral isimli ilacın kullanılması nöroloji branşının alanına girmiyor; zaten uygulanması konusunda da size yanlış bilgi verilmiş. hele dahiliyenin psikiyatri alanına müdahaleye kalkması tamamen yanlış olmuş. vakit kaybetmeden ve ya... Cevabı gör

  • Kronik yorgunluk

    Merhaba doktor bey ben 2 sene önce mirtaron diye bir antidepresan kullandım 4 ay kadar ve bıraktıkdan sonra kronik yorgunluk başladı ve kafamın ön tarafında sıkışma hissi gibi bir his oluyo kan testi yaptırdım kafamdaki bu his beni çıldırtacak kadar beni rahatsız ediyordu ve mr çektirdim bişe çıkma...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Doç. Dr. Zülfikar POLAT

    Siz en iyisi bu soruları bir nörolog veya psikiyatrise sorsanız daha uygun yanıtlar alırsanız diye düşünüyorum...

  • Panik atak

    Mrblar erkek arkadsm 2aydir panik atak hastsi yeni oldugu icin pek bise bilmiyorz davranislar tavirlar cok degisti disari cikamiyo fazla ayakalrnda uyusma oluyo basi donuyo daraliyo acile gidiyorz hemen sakinlestirici yapiyolar doktor citoles ve buskas diye bi ilac verdi pek ise yaramiyo asiri derec...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Remzi KUTANİS

    Uzm. Dr. Remzi KUTANİS

    Merhaba. ilgili kişiyi ikna edip iletişim kurabilirsiniz

  • Depresyon ve stres

    Hocam iyi günler 36 yaşındayım hocam 1 yıldır lustral 100 miligram kullanıyorum günde bir tarafa çünkü bende 10 yıldır kaygı endişe stres her şeyi kafaya takma titizlik kafam çok karışık birde üç yıl dirda hastalıklarla uğraşıyorum kalpten damar cerrahisi uzmanı kronik venöz yetmezlik tanısı ve sjgr...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Ezgi Didem AYALTI

    Uzm. Psk. Ezgi Didem AYALTI

    Merhaba, size önerim her ne olursa olsun kendinizi dış dünyaya kapatmamanız. elinizden geldiğince sosyal olmanız kendinize uğraşlar bulmanız. eğer ki sürekli depresyondayım etiketini kendinize yapıştırırsanız işin içinden hiç çıkamazsınız. psikiyatrik ilaçlarınızın etkisi için ise lütfen hekiminze a... Cevabı gör

  • Citoles 5 mg yan etkileri

    Merhaba doktor bey yaklaşık 3-4 günlük citoles 5 mg kullanıyorum bugün suratımın sol tarafında karıncalaşmalar meydana geliyor reçetesine baktıgımda yan etkilerde vücudunuzun bazı yerlerinde karıncalaşma yapabilir diyor ama ben suratımda oldugu için korktum bunların olması normalmidir yardımcı olabi...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. R. Sabri YURDAKUL

    Uzm. Dr. R. Sabri YURDAKUL

    Evet yan etki olarak olabilir korkmayın

  • İlaç kullanıyorum

    Hocam ıyı günler ben nazlı size daha öncr de yazmıştım cevap verdiğiniz için teşekkür ederim hocam :) şöyle bir sorunum var ramazan ayı yaklaşıyor oruç tutma zamanımız geldi hocam ben citolesi kullanıyorum 1ay oldu ve çok ıyıyım hocam bu ilacımı iftardan önce mi kullansam yoksa sahurda mı bu arada s...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    İyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim. ramazan ayında ilacınızı muhakkak düzenli olarak kullanmaya devam edin. sahur ya da iftarda almanız çok önemli değil, bu ilacı size veren doktorunuzla da konuşun muhakkak. önemli nokta ilacınızı hep aynı zamanda ve düzenli her gün kullanmak. saygılarım... Cevabı gör

  • Bu ilaçları bıraksam

    Merhaba hocam ben yaklaşık 4 gündür citoles kullanıyorum daha 1 ay boyunca secita kullandım doktorum citolesle secita aynı dedi ama ellerimde ve sanki yüzüm de titreme oluyor anlamadım ki ilactan mı bıraksam olur mu 😞 hocam bazen de baş dönmesi oluyor bende korkuyorum

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Nazlı hanım geçmiş olsun citoles, anzyl, cipralex, esplus, secita ... aynı etken madde olan essitalopramı içerir. büyük ihtimal bahsettiğiniz şikayetler kısa bir süre içinde geçecektir. geçmezse muhakkak doktorunuza gidin. iyi akşamlar saygılarımla

  • Kaygı bozukluğu

    Iyi gunler 17yaşindayim çok başağrim,dikkat dağinikligim,geçmeyen kronik yorgunlugum var.tahlillerimde olumsuz hiçbir sey yok en psikiyatri ye gittim antidepresan(citoles)ve stilizan verdi.annem kullanma alisirsin diyor ne yapmaliyim bu sikintilarimdan kurtulmak istiyorum,cevabinizi beklicem teşekk...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Damla KANKAYA

    Uzm. Psk. Damla KANKAYA

    Merhaba emine hanım, psikiyatrısitiniz onerdıgı şekilde ilaçlarınızı kullanmanızı onerırım.sonrasında ise tekrar hekim kontrolunde elbetde ki ılaclarınızı bırakabılırsınız. tesekkurler

  • Paxera ilaç

    Merhaba doktor bey ben anksiyete tedavisi icin citoles 5 mg kullanıyordum doktorum degıstırdı mide bulantısı yapıyor dıye şimdi 4 . günüm paxera kullanıyorum 5 mg dün bitti bugün 10 mg alcam doktorum bu sekılde almamı söylemişti fakat ben gece uykuya dalana kadar fenalaşıyorum gibi hıssedıyorım kalb...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Cem YALÇIN

    Uzm. Dr. Cem YALÇIN

    Bu etkiler ilk hafta anksiyete artma olabileceğinden olabilir.

  • Depresyon-anksiyete

    Hocam 1 aydır citoles 10 mg tedavisi alıyorum ancak ilaç beni çok rahatsız ediyor daha öncede bu ilacı kullanmıştım ancak böyle etkiler olmamıştı ilacı içince beynim çatlıcakmış gibi oluyor midemde şiddetli kasılmalar meydana geliyor nedeni ne olabilir?teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Cem YALÇIN

    Uzm. Dr. Cem YALÇIN

    1.ayda bu kadar sıkıntı yaratmamalıydı.doktorunuzla konuşun.

  • Takıntı sorunu

    Hocam merhaba, ben 27 yaşındayım ve fiziksel olarak gayet sağlıklı bir adamım. ancak son 2-3 yıldır hayatımda cinsel isteksizlik ve eş cinsel olma dürtüsü oluştu üzerimde. zaten takıntı geçmişi olan bir adamdım. hastalık hastalığı takıntım vardı ve onu paxil ile birlikte yendim. ancak hocam gecen gü...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    Prof. Dr. Tunay Karlıdere

    Merhaba; "eşcinsel olur muyum" sorusuna veya düşüncenize "hayır olmam" veya "hayır değilim" şeklinde cevap vermenize rağmen bu soru tekrar tekrar aklınıza geliyor ve her geldiğinde sizi rahatsız edip sıkıntı veriyor ancak bunu düşünmekten kendinizi alıkoyamıyorsanız bunun adına musallat fikir denir... Cevabı gör

  • Psikiyatrist

    Merhaba uğur bey, 20 yaşındayım. bazı sorunlarım var. çocukluğumdan beri sürekli korunmaya çalışıldım ama hep zarar gördüm. hiç sokağa çıkarılmadım,hiç bir yere tek gönderilmedim. korunmacı gibi davransalar da yine de hep şiddeti gören ben oldum. amcalarımın çocuklarının daha çok üstüne düşüldü,baba...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Uğur HATILOĞLU

    Uzm. Dr. Uğur HATILOĞLU

    Merhaba kutluhan bey, öncelikle geçmiş olsun. sorunuzu anlayamadım ama ölme isteği ciddi bir belirtidir, en kısa zamanda bir psikiyatri uzmanına başvurmanız gerektiğini düşünüyorum.

  • Ferritin düşüklüğü

    Merhaba hocam 32 yaşında bayanım. ferritinim 7.5 , hemoglobin 13.5 cok halsizim cok yoruluyorum. bu degrler bu kadar halsizlik yapar mi hocam.oroferon tablet yazdı doktor. ama yutamiyorum bölüp icmemde herhangi bir sakınca var mı. ve bu oroferon ü citoles antidepresan ile birlikte kullanabilir miy...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Vasıf Akın UYSAL

    Prof. Dr. Vasıf Akın UYSAL

    .sayın hocam, sizde verdiğiniz iki parametreye bakılınca kansızlık ( anemi ) yok, ancak demir depolarında azalma yani demir eksikliği var. kansızlık olmadığı için aşırı yorulmanın başka nedenlerini araştırmak gerekir. depresyonun da olumsuz etkileri beklenmelidir. iç hastalıkları ya da kan hastalık... Cevabı gör

  • Göğüs ağrısı panik bozukluk

    Merhaba doktor bey. göğüs ağrısı şikayetim vardı doktora gittim ekg, ultrason ve efor testi yapıldı çok şükür temiz çıktı. panik bozukluğu var bende doktor psikosomatik ağrı olduğunu soyledi. psikiyatriste gittim citoles 10 mg ilaç verdi. ancak ilaç içme korkumdan dolayı başlayamadim. devamlı kendi...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Kani GEMİCİ

    Doç. Dr. Kani GEMİCİ

    Merhaba lütfen psikiyatri doktorunu dinle ve dediklerini uygula. sevgilerimle

.
x