Basim agriyor ve gozlerime vuruyor beynim yerinden cikacakmis gibi bir his veriyor

  • merhaba benim iki gundur devam eden bas agrim var ense kokumden basliyip anlima kadar devam eden basimi asagiya egdiginde gozlerime agirlik yapip sanki deynim cikacakmis gibi agriyor ama bu basimi asagiya egdigimde oluyor tansiyonumu olsum 12/7 atesimse 35 derece neden kaynaklanmis olabilir aniden basladi yorgunluk halsizlik mide bulantisi hic bir sey yok ama basim beynim sanki yerinden cikacak.

  • Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Baş ağrısının o kadar çok nedeni var ki. hamilelikten, patronuna sinirlenmekten, beyin tümörüne kadar giden bir yelpazede düşünen her varlıkta olur. sizdeki basit bir soğuk algınlığında beyin sıvı miktarının artışına bağlı olabilir. hala devam ediyor ve sizi işinizden alıkoyacak bir boyutta ise öncelikle bir nöroloji uzmanına görünmeniz önerilir.

Diğer Hasta Soruları

  • Kafada şişlik

    Hayirli aksamlar hocam esimin kafadinin arkasinda surekli şişip inen bir cisim var bilye kadar buyuk kemik gibi sert ama bi çikip bi kayboluyor yag bezesi olabilirmi agrida yapiyor ve herhangi bir carpma sonucu olmadi simdiden tesekkurler

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ezgi AKAR

    Op. Dr. Ezgi AKAR

    Yazğ bezesi olabailir tabi, ama bir görüntüleme yapmak lazım. polikliniğe başvurmanızı öneririm. geçmiş olsun..

  • Başımın içinde acı

    Merhabalar başımın içinde bir yer acıyor aşağı felan eğilince ani acı elektrik çarpıyor bunun sebebi ne olabilir cevaplarsanız sevinirim

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih ÖZKAN

    Prof. Dr. Nezih ÖZKAN

    Kesin tanı için beyin mr tetkiki yaptırmanızda yarar var.

  • Yüz baş agrısı

    Her yıl agustos eylül ayında şakaklarımdan elmacık kemiğine yüzümün üst tarafına doğru ağrı olusuyor ilk zamanlarda ağrı az ve kısa süreli ilerleyen aylarda biraz daha fazla oluyor daha sıcak iklime sahip bölgelerde ağrının olusma zamanı değişiyor eylül ekim gibi olusuyor

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Gökalp KARAARSLAN

    Op. Dr. Gökalp KARAARSLAN

    2 sorun olabilir nevralji ve allerji.gerekli inceleme için kbb ve beyin cerrahi polikliniği ne başvurmanız gerekir.gefmis olsun saygılarımla.

  • Sağ taraf baş ağrısı

    Merhaba hocam benim sağ tarafımda boyundan başlayarak tüm sag tarafıma yayılan bir çekme hissi ve ağrı şikayeti yaşıyorum sanki başımın sağ tarafında bir ağırlık var konuşurken zorlanıyor gibi hissediyorum ve konuşurken sıkıntım daha da artıyor mr çekildi sol vertebrel arterde beyin sapına ekstrens...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Halil AK

    Prof. Dr. Halil AK

    Melis hanım önce deneyimli bir nörolji uzmanına gitmelisiniz.

  • Beyinde bir şey atıyor

    Hocam merhaba, benim kafamın sağ arka yanında damar gibi bi şey arada ağrı ile atıyor sinirden sonra başladı nedir bu ??

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Kudret TEZEL

    Op. Dr. Kudret TEZEL

    Muayne etmek gerekiyor; basit birşey olduğu gibi ciddi birşeyde olabilir. mersinde iseniz şehir hastanesine gelin yrdımcı olmaya çalışalım.

  • Mr sonucu degerlendirmesi

    Merhaba şiddetli enseden başlayan ve basinçli bir şekilde gözlerde ve başimda geçmeyen agri sonucunda yapilan mr sonucunda beyin omirilik sivisinda toplanmalar bulunmaktadir. sol maksiller sinüste lümeni tama yakin dolduran 30 mm çapında mukus retansiyon kisti izlenmektedirm. peri supraventriküler d...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Halil AK

    Prof. Dr. Halil AK

    Derya hanım, bir nöroloji uzmanına gitmelisiniz. o siz bilgilendirir ve tedavi edebilir.

  • Venoz anjiom hakkinda

    Hocam merhabalar benim kızım aşırı baş ağrısı nedeniyle doktora gittik çekilen mr sonucunda sol frontal lobda venoz anjim yazıyor bu arada kızım 15 yaşında 44 kğ herhangi bir sıkıntı olurmu bu konuda biźi aydınlatırsaniz sevinirim iyi çalışmalar.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Halil AK

    Prof. Dr. Halil AK

    Ahmet bey kızınızı bir nöroloji uzmanına götürmelisiniz. venöz anjiom o kadar önemli değil. migreni de olabilir.

  • Ense ve tek taraflı sağ taraf baş ağrısı

    Hocam ben 14 yaşında bir kız çocuğuyum 2-3 gündür ensemden gelen sağ tarafımda bir ağrı var.yanma hissi gibi oluyor.internetten araştırdığım kadarıyla bu yaşta gerilim tipi baş ağrıları olabiliyormuş.sizce bu türden midir yoksa farklı bir tür mü korkulacak bir şey var mıdır? tedirginim,cevabınızı be...

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Varol AYDIN

    Yrd. Doç. Dr. Varol AYDIN

    Bir nöroloji uzmanı ile görüşmenizi öneririm. geçmiş olsun.

  • Bas agrisi mide ve sirt agrisi

    Ben 26 yasindayim. bundan 5-6 senedir agrilarim var. basimda basinc hissediyorum vucudumun bazi noktalirnda basinca agri hissediyorum ama ayni anda agrim kesiliyor massaj yapinca biraz haffifliyor agrim. butun sirtimi mr cektiler birsey cikmadi ne oldunu. kendimi yorgun bitkin hissediyorum isimde ca...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Duran Berker CEMİL

    Doç. Dr. Duran Berker CEMİL

    Alper bey geçmiş olsun, sırt ağrılarınız ve boyun -baş ağrılarınız için fizik tedavi bölümüne başvurursanız tedavi olma imkanınız olabilecektir. şifalar dilerim.

  • Kafatasıagrısı

    İyi günler oturduğum yerde kafatasımda şiddetli bir ağrı hissettim ve elimle kafamın üzerine baskı yaptım hafifledi acaba nedenini ne olabilir ?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Gökalp KARAARSLAN

    Op. Dr. Gökalp KARAARSLAN

    Bir çok sebep olabilir.tansiyon,kafa içi basınç artış sendromu,stress.tekrarlar ve siklasirsa mri çektirme izi tavsiye ederim.

  • Baş ağrısı

    Merhaba ben 16 17 yaşlarında bir kız çocuğum. bir kaç aydır başımın arka kısmında gerçekten acı veren bir ağrı var ve sağa veya sola yatıncada gözümde bir yaşarma oluyor ve sürekli kalkana kadar devam ediyor bir yere bakamıyorum yatarken sırt üstü yatınca da başımda ağrı oluyor ve zonklamalar da olu...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mehmet ZİLELİ

    Prof. Dr. Mehmet ZİLELİ

    Geçmiş olsun. bu tip baş ağrıları genellikle iyi huylu sorunlardır. migren veya gerilim kökenli bir baş ağrısı olabilir. biz beyşn cerrahisi uzmanları ile değil, nöroloji uzmanları ile görüşmelisiniz.

  • Baş ağrısı

    Mrb hocam..kafaya darbe sonucu oluşan lateral ventrüküllerde ve 3. ventrükülde minimal dilatasyon ilerde genişleme yaparmı...hasta yaşı 12

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Halil AK

    Prof. Dr. Halil AK

    Mehmet bey deneyimli bir beyin cerrahına tetkiklerle gitmeniz ve yorumu onun yapması daha sağlıklı olur.

  • Hocam acil bakarsanız çok sevinirim

    Meraba hocam ben 16 yaşındayım uzun bı yolculuk yaptım 18 saat ve uyuyamadım yolda ondan sonra vardığımda da bı yerde çalıştım 7-8 saat sonra gece burnumda kanama oldu ardından sabah da biraz oldu ve genzimden dolmuştu kan şuanda da başımın hemen arkasında yanma hissi var ve 13 saat uyuduğum halde u...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Cengiz GÖLÇEK

    Op. Dr. Cengiz GÖLÇEK

    Geçmiş olsun...bence hemen telaslanmaya gerek yok..hava değişimi..burunda tıkanıklık..kuruluk..aşırı sicaklar..aşırı yorgunluk bunları yapabilir..burun kanaması durduysa sorun yok..bununuzu nemlendirin..soğuk uygulamalar yapabilirsiniz..genede rahatlamazsaniz bir doktira gidip muayene olun..bir beyi... Cevabı gör

  • Bos alanı geniş

    Kızım 4 yasinda baş agrisyla mra gittik aynen şöyle yaziyor posterior fossa duzeyinde retroserebellar bos alani normalden genis izlenmektedir diyor.gorunum mega sisterna magna ile uyumludur diyo lutfen yardımcı olun önemli bisy varmi

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Melih ÇEKİNMEZ

    Doç. Dr. Melih ÇEKİNMEZ

    Merhaba ceylan hanım, mega cisterna magna genel olarak sessiz seyreden bir patolojidir. genişliği ve çevre dokuya bası yapmasına bağlı olarak gelişebilecek durumlar hakkında görüşmemizde fayda olduğunu düşünüyorum. saygılarımla,

  • Bel ağrılarım

    Sayın hocam bel ağrılarım neticesinde çektirdiğim mr sonucunda lomber lordozda hafif düzleşme l4-5 düzeyde minimal bulging l5-s1 düzeyinde anterior epidural yağlı planları ablitere eden diffüz pasterior bulging zemininde hafif kaudal uzanımlı santral anüler fissürün de eşlik ettiği santral protr...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Halil AK

    Prof. Dr. Halil AK

    Süha hanım, cerrahi girişimi düşünmem, ilaç-nöroterapi- fizik tedavi-eksersiz sıralamasını tavsiye ederim.



.
x