Çorum Son Dönem Hastalarda Tepki

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Çorum Son Dönem Hastalarda Tepki İlgili Sorular

  • Anti deprasanları bırakma zamanı

    Hocam iyi akşamlar , bir şey duydum doğruluğunu size sormak istiyorum. anti depresan ilaçları kıç aylarında bırakılmaz mış , uygun zaman yaz ayıymış... böyle bir şey var mı ? varsa nedenini açıklayabilir misiniz ?

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Kış dönemi, depresyonun oluşması açısından riskli bir dönemdir. bu nedenle, hasta iyileşmiş olsa da kış aylarında antidepresan ilacın kullanılması risklere karşı hastayı koruyacağı düşünülür/bilinir.

  • Tranko-buskas ve antihistaminik

    Merhaba. psikiyatrı doktoru anksiyete-depresyon nedeniyle lustral ve tranko-buskas vermişti. fakat bir süre antihistaminik ilaç kullanmam gerektiğini söylemeyi unuttum. tranko-buskas'ın prospektüsünde antihistaminik ve alerji ilaçlarıyla kullanılmaması gerektiği yazıyor. bu durumda tranko-buskas'ı i... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Lustral kullandığınız için trankobuskas kullanmayı erteleyebilirsiniz.

  • Lustral-kanser

    Hocam merhaba annem takıntı-saplantı sebebiyle anafranil 10 mg ve lustral 100 mg kullanıyor. ben de anksiyete sebebiyle cipralex kullanıyorum. lustralin prospektüsüne bakarken seyrek yan etkilerde kanser gördüm. belki anksiyetem olduğundandır ama çok endişelendim bu yan etki ne kadar sürede olabilir... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Böyle bir sorun olacağını sanmıyorum.

  • Psikoz ilaclari ve kilo problemi

    2006 yilinda ilk psikozdan sonra 7 sene zeldox kullandim. daha sonra ilaclari tamamen biraktim ve üc sene sonra 2016 yilinda ikinci psikozu yasadim. bu yüzden bir sene 2 mg risperidon, 300 mg qutiapin, 30 mg mirtazapin aldim. ikinci senede ilaclari azalttik ve simdi 2 mg risperidon, 150 mg quetiapi... devamı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Bilge BURÇAK ANNAGÜR

    Doç. Dr. Bilge BURÇAK ANNAGÜR

    Olabilir. abilify da verilebilir. ancak böyle bir ilaç değişimi oldukça risklidir. psikiyatrist tarafından yakın takip ile olur. doktorunuzla alternatifleri konusun

  • Psikotik bozukluk

    Merhaba 23 yaşındayım 5-6 yıldır psikolojik proglemler yaşıyorum tedavi aldım son gittiğim doktor psikotik bozuklugum oldugunu belirtti 4 yıldır ilaç kullanmıyorum dönem dönem iniş çıkışlar yaşıyorum psikotik bozukluğum oldugunu bulguları ile anlaya biliyorum fakat ilaçların ileriye dönük bağımlılık... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Tunay KARLIDERE

    Prof. Dr. Tunay KARLIDERE

    Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. yakınmalarınız için konulan tanı gerçekten psikotik bozukluk ise ilaç kullanmadan iyi olma şansınız hiç yok. sakın tedavinizi kesmeyin. sağlıkla.

  • Sorunum nedir?

    Hocam merhaba kendimi sürekli rüyadaymış gibi hissediyorum sanki bu ben degilde başkasıyım gibi onlarca psikiyatrist doktorlarına gittim hatta beyin check - up bile yaptırdım fakat sonuçlar normal çıktı ya herşey bir kurguysa aslında sonuçlarım normal degilde kötüyse ve bana bir oyun oynuyorlarsa gi... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fatma ÖZDEMİR

    Uzm. Dr. Fatma ÖZDEMİR

    Derealizasyon yaşıyor olabilirsiniz.düzenli psikiyatri poliklinik takibi öneriyorum

  • Cinsel sapkinlik

    Merhabalar hocam esimle 8 ay once evlendik beni aldattigini ogrendim ve ayrilmak istedim sonra bana hasta oldugunu bana zarar veremeyecegi icin basklariyla para karsiligi birlikte oldugunu soyledi birlikte oldugu kisilere siddet uyguladigini bogmaya calistigini aci cektirdigini hatta oldurmek istedi... devamı

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Zelkif AKGÜL

    Uzm. Dr. Zelkif AKGÜL

    Merhaba.eşinizin cinsel içerikli sorunları olduğu aşikar.eşinizin cinsel içerikli yaşadığı sorunlar ister istemez sizi etkileyecektir.ilk eşinden ayrılma sebebi de önemli.size yalan söyleyip söylemediğini bilemem fakat sizin ona olan ilginiz ve toleransınız bu evliliğin geleceğini belirleyecektir.se... Cevabı gör

  • Efexor

    Hocam yas 44 ismim osman..doktor bana 150 mg. efexor iciyorum yan etkileri ne kadar surer.. sersemlestim noldu bende anlamadim

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Tunay KARLIDERE

    Prof. Dr. Tunay KARLIDERE

    Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. yakınmalarınız efexor başlanınca gelişti ise ilk fırsatta bu tedaviyi öneren psikiyatri uzmanınıza müracaat edin. muhtemelen doz veya ilaç değişikliği gündeme gelecektir. sağlıkla.

  • Kısa süreli sinirlenme

    Hocam iyi akşamlar , aksiyite nedeni ile lustral 50 mg kullanıyorum yaklaşık 1,5 yıldır...son bir haftadır falan sanki sinirim arttı gibi mesela geç kalan minibüs şöförüne kısa süreli sinirleniyorum sonra geçiyor...bu durum lustral kaynaklı olabilir mi yani sertraline etkin maddesi beyin içinde norm... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Yazdıklarınız ilacın etkisi ya da yan etkisi değildir. son günlerde araya giren bir neden ilacın etkinliğinin azalmasına yol açmış olabilir. doktorunuzla görüşüp yardım almanızı öneririm.

  • Cipram ve iyilesme umudu

    Hocam oncelikle cevap verdignz icin tesekkur ederim cipram bu konularda etkili bir ilacmidir yeni evlendim calisamiyorum kimseye derdimide anlatamiyorum tek umudum bu ilac

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    İlacınızın etkili olması yanında, içinde bulunduğunuz durumda kolaylıkla depresyon dönemleri de gelişebilir. cipram bu konuda da yardımcı olacaktır.