Ağrı Smear Testi

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Çağdaş TUNALI - Kadın Hastalıkları ve Doğum

Uzm. Dr. Çağdaş TUNALI

Kadın Hastalıkları ve Doğum, İstanbul

Doğum Kontrol, Vajinit, Ay Başı Kanamasının Gecikmesi Gebe takibi, Ooforektomi(histerektomi), Genital kanser

Ağri Devlet Hastanesı  Fırat Mh., Merkez, Tedaş Yanı, 04200 Ağrı Merkez/Ağrı, Turkey 
Aydin Germencık Devlet Hastanesı  İstasyon, Kaymakam Muharrem Kutlu Cad. No:1, 09700 Germencik/Aydın, Turkey 
Dr. Cem Ardıç - Kadın Hastalıkları ve Doğum

Dr. Cem Ardıç

Kadın Hastalıkları ve Doğum, İstanbul

Bartholin Apsesi (Kisti), Polikistik Over, Over Kanseri Spiral taktırma, Düzensiz adet kanamaları, Histeroskopi

Ağri Doğubeyazit Dr.yaşar Eryilmaz Devlet Hastanesı  Uluyol, RefikBaşkaya Cad., 04400 Doğubayazıt/Ağrı, Turkey 
İstanbul Şişli Hamidiye Etfal Eğıtım Ve Araştirma Hastanesı  Halaskargazi Cad., Etfal Sk., 34371 Şişli/İstanbul, Turkey 
Uzm. Dr. Cemal GÜRMEN - Kadın Hastalıkları ve Doğum

Uzm. Dr. Cemal GÜRMEN

Kadın Hastalıkları ve Doğum, Ağrı

Smear Testi, Vajinismus, Normal Doğum İdrar kaçırma ameliyatları, Over ablasyonu, Uterus ablasyonu

Ağri Devlet Hastanesı  Fırat Mh., Merkez, Tedaş Yanı, 04200 Ağrı Merkez/Ağrı, Turkey 
Dr. Cihan Aygül - Kadın Hastalıkları ve Doğum

Dr. Cihan Aygül

Kadın Hastalıkları ve Doğum, İstanbul

Smear Testi, Hipnozla Doğum, İdrar Kaçırma Cvs(koryon villüs örneklemesi), Vezikovajinal fistül düzeltimi, Beşinci gün transferi

Ağri Devlet Hastanesı  Fırat Mh., Merkez, Tedaş Yanı, 04200 Ağrı Merkez/Ağrı, Turkey 
Ankara Kızılcahamam Devlet Hastanesı  Akçay, 06890 Kızılcahamam/Ankara, Turkey 

Sayfa : 1/1 | Toplam 4 kayıt bulundu.

Smear Testi İlgili Sorular

  • Vajina içi şişlik

    İki hafta önce böyle bişey yoktu ama farklı bir yapı oldugu kesin kist apse gibi seyler yada kitle tümöral yapı falan olabilir mi ? öyle bir ihtimak var mj

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Akın SAVCI

    Op. Dr. Akın SAVCI

    Abse olsa ağrı yapar o bölgede pek kist oluşmaz.bir muayene olunuz

  • Smear sonucu

    Hocam ben 2yıldır çocuk düşünüyorum. fakat olmadı. smear testi yaptırdım.intraepiteliyel lezyon veya malıgnıte negatif. skuamoz metaplazı inflamasyon ile ilişkili reaktif selluler degısıklıkler. yazıyor. ve genel olarak kasıklarımda ağrı var. fakat doktor bısey olmadığını söyledi.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Teksen ÇAMLIBEL

    Prof. Dr. Teksen ÇAMLIBEL

    Merhabalar eşinizin spermiyogram sonucu ve sizin hormon sonuçlarınızı hsg nizi bilmek isterim. detaylı bilgi almak için yardımcım püren hemşireyi arayınız 0539 551 70 70. geçmiş olsun sevgiler

  • Kıyafet varken

    Hocam erkek arkadaşim bana önden sürtünme hareketinde bulundu arkadan da ama üzerimde kıyafetlerim bulunduğu halde ayakta oldu bunlar ve ben 15 yaşındayım midemde ağrılar var stresten mi bilmiyorum ve iş camasurumda ıslaklık olduğunu farkettim sizce hamile miyim??? lütfen yanitlarmisimiz çok korkuyo... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Akın SAVCI

    Op. Dr. Akın SAVCI

    Bu şekilde hamile kalmak çok zor

  • Rahimde beze

    Merhabalar hocam. her cinsel ilişki sırasında ve sonrasında aşırı şekilde ağrı problemi yaşıyorum ve idrarımı yaparken yanma oluyor. ayrıca kaşıntı,yanma ve zaman zaman az miktarda kanama sorunlarım da var. bu ay bir kaç tane küçük beze de dikkatimi çekti. reglim düzenli. sadece bir iltihap mıdır yo... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Akın SAVCI

    Op. Dr. Akın SAVCI

    Vaginal enfeksiyon olabilir.en iyisi bir muayene olmanızdır

  • Sürtünmeli ilişki

    Hocam merhaba. ben geçen size danışmıştım, erkek arkadaşım pantolonuma boşalmıştı ve 29 30. günler adet olmam gerekirken 29. gün sadece pembe leke gelmişti. siz de idrar testi yapın demiştiniz. 31. gün normal şekilde başladı adetim ağrıyla birlikte, şuan 6. gün normal olarak devam etti ve bitti. her... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Akın SAVCI

    Op. Dr. Akın SAVCI

    Kalkmıştır

  • Düşük mü regl mi

    Merhabalar, ben 1 mart tarihinde üzerimde kot iç çamaşır varken erkek arkadaşımla bişeyler yaşadık ve spermleri kotuma bulaştı, sağ bacağımın yanı ve vajinamın hafif üstüydü. 1 gün sonra olmam gereken zamanda regl oldum ama miktar olarak azdı sanki 5 güne yakın sürdü. aradan 29 gün geçti ve olmam ge... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Akın SAVCI

    Op. Dr. Akın SAVCI

    Sizde gebelik tehlikesi görülmüyor

  • Rahim ağzı yarası

    Hocam rahim ağzı yara var yarayı yakmayı önerdi doktorum ama işlem sırasında ağrı oluyor mu korkuyorum biraz işlem sırasında anestezi uygulanıyor mu

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Erkan AKAN

    Op. Dr. Erkan AKAN

    Pek ağrili bir işlem değildir.ama çok korkuyor isen uyutularak da yapilabilir.

  • Mantar ve smear testi

    Merhaba, 2 aylık evliyim ilişki sırasında şiddetli ağrı çektiğim için doktora gittim zaten kanama da olmamıştı. önce kızlık zarımın geride ve kalın olduğunu söyledi. sonrasında balayına gidip geldik ağrılarım hiç bitmeyince tekrar çıktım bu kez mantar olduğumu söyledi ve camesten fitil ile hap ver... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ayşe DARAMA

    Op. Dr. Ayşe DARAMA

    Kızlık kanamaması ve ağrı arasında ilişki yok ağrının başka sebebi olabilir muayene olmak isterseniz 0212 2381717 den randevu alabilirsiniz

  • Vajinal mantar

    Merhaba, ben bi yıllık evliyim ve smear testimde mantar çıktığı için doktorum sporex 4, travazol krem ve gynomax fitil yazdı. 7. fitili de dün gece kullandım. daha öncesinden akıntı kaşıntı veya ağrım yoktu. ama 3. fitil itibariyle sarı renkte yoğun akıntım başladı. kaşıntı veya ağrı hala yok. te... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Sevim TURHAN

    Op. Dr. Sevim TURHAN

    Fitil nedeniyle akıntı olabilir .kontrole 1 hafta sonra gidin, iyi bayramlar

  • Smear test sonucum

    Merhabalar doktor bey benim bir sorum olacaktı yaklaşık 3 hafta önce doktora adet dışı kanama ve lekelenme adet sırasında karında baskı hissi ve ağrı kahverengi akıntı geçtiğinde ise pis kokulu akıntı şikayetiyle başvurdum (ailede kanser var) bende simear testi istedi. öncesinde alttan muayene ve us... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Tolga ECEMİŞ

    Op. Dr. Tolga ECEMİŞ

    Merhaba hülya hanım;smear test sonucunuz normal. sağlıklı günler...