Afyon Karahisar Sinir Bozuklukları-Anksiyete

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Ekrem HASBEK

Psikiyatri

Aile Terapisi, Altını Islatma Problemi, Anksiyete Bozukluğu GAPS (bağırsak ve psikoloji-fizyoloji sendromu), Eklektik yaklaşım, Hamilton anksiyete değerlendirme ölçeği

Afyonkarahisar Özel Fuar Hastanesi  Fuar Alanı. Merkez  merkez, Afyon Karahisar 
Ekrem hocama tesekkur ediyorum cok yardimci oldu kendisi allah razi olsun ...

Sayfa : 1/1 | Toplam 1 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Baş dönmesi

    Merhaba hocam benim yaklaşik 3 aydir baş dönmesi dengesizlik halsizlik boyun baş kollarda uyuşma karincalanma var doktora gitiim kan tahlilleri emg.beyin emari.renkli dobler.cekildi.boynumda ter acilanma var yine renkli doblerde yüzde 45 tikaniklik var.dediler.ama bunlar bu şikayetleri yapmaz denil...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Candan HUNDEMİR

    Op. Dr. Candan HUNDEMİR

    Bu nöroloji ile ilgili bir sorun.

  • Göğüs agrisi

    Merhaba hocam nasılsınız? hocam size bu sefer kısacık bsy soracağım😊 2-3 gündür sıkıntı yaptığım bı durum var bn anksiyete hastasıyım anlatmıştım size sınırlı olsgm için 2 gündür sanırım ki sol kolum pazı kısmı hatta bilegim de bile hafif sizi yanma oluyor kuluncumda da aynı şekil kol altın göğüs ya...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Elyesa KARACA

    Uzm. Dr. Elyesa KARACA

    İyi akşamlar, korkma, muhtemelen selectra etkisi olabilir, zamanla düzelecek, kendine iyi bak

  • Kaygı bozukluğu

    Merhabalar kaygı bozukluğu için kardiyalog dideral 40 mg psikiyatri uzmanı ise citoles 10 mg verdi. ayni anda alabilirmiyim.. psikiyatri atabilirsin dedi ama ben yinede bisey olur diye korkuyorum.. doktoruma tekrar ulaşamadım.. dider al i yarim atsam olur mu.. teşekkürler..

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Pınar ÜNAL AYDIN

    Yrd. Doç. Dr. Pınar ÜNAL AYDIN

    Merhaba anksiyete bozukluğu için citoles tedavi edici bir ilaçtır ama dideral sadece şikayetleri bastırır yani hastalığı tedavi etmez, dideral kalp ilacı olduğundan yan etkiler açısından dikkatle kullanılmalı

  • Panikatak hastasiyim

    Meb hocam ben 2 aydır efexor kullaniyodum birden.kesince titreme m çok fazla ayağa kalkamiyorum midem bulanıyor başım dönüyor bu onun sebebimi

    Doktor Cevabı:
    Yrd. Doç. Dr. Pınar ÜNAL AYDIN

    Yrd. Doç. Dr. Pınar ÜNAL AYDIN

    Merhaba efexor birden veya azaltmadan bırakılınca sizin yaşadığınız gibi belirtiler yapabilir, 3-4 gün içinde geçecektir