Trigeminal nevralji

  • hocam babamda trigeminal nevralji hastaligi var. adana cukurova balcali hastanesinde 1 sene once RF yontemi ile ameliyat oldu. son zamanlarda agrilari cok artti ilacta etkili olmuyor artik. 2 hafta sonra tekrar ameliyat gunu verdiler. hocam tavsiyelerinizi bekliyorum. basari sansi nedir. bu iste daha uzman doktor tavsiye edermisiniz. saygilarimla

  • Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Volkan AYDIN

    İyi günler. ankara ün. den prof dr yücel kanpolat ı önerebilirim

Diğer Hasta Soruları

  • Başıma bicak saplanir gibi ağrı

    Merhabalar; 25 yasindayim ve 2-3 gundur basimda siddetli bi sekilde bıçak saplanir gibi bi acı hissediyorum bi kac saniyelik oluyo bu olay bugun yine bi kac defa tekrarlandi aciyi hissettikden sonrada basimda agirlik hissediyorum sizce ne olabilir simdiden tesekkurler.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Nöralji ağrıları bu şekilde olur. sinir kılıfı zedelenmesi sonrasında olduğu düşünülen bu ağrıların en meşhuru trigeminal nevraljidir. ilaçlı beyin mr çekimi sonrasında ilaç tedavisiyle rahatlama sağlanacaktır. geçmiş olsun.

  • Ilaclar hakkinda bilgi

    Bu tani dogrumu hocam

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Duran Berker CEMİL

    Doç. Dr. Duran Berker CEMİL

    Yasemin hanım nöroloji doktorunuzun doğru tanı koymuş olduğunu düşünüyorum. trigeminal nevralji tanısı klinik yani anlattıklarınız ve muayene ile konulan bir hastalık. beyin mrg çekimini ilerleyen dönemde doktorunuz zaten kontrol amaçlı çekecektir. doktorunuza güvenerek tedavinizi devam ettirmenizi... Cevabı gör

  • Ilaclar hakkinda bilgi

    Hocam merhaba benim sol tarafta bas agrim oluyor ve ust dis ceneme vuruyor bazen sacimi bile toplayamiyorum norelejiye gittim bana hicbirsey yapmadan nevralji tanisi konuldu bana nexetin 20mg yazıldı ve tegrotol 200cr yazildi size icmeliyim mi

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Duran Berker CEMİL

    Doç. Dr. Duran Berker CEMİL

    Yasemin hanım geçmiş olsun. trigeminal nevralji tanısı konulan hastalara bu tedaviyi uygulamaktayız. kullanmanız faydanıza olacaktır. şifalar dilerim

  • Tegrotol ilaç hakkinda bilgi

    Hocam sol bas agrim vardi ust arka disime vuran nevralji dediler tegretol 200 cr yazildi sizce bu ilaci icmeliyim mi simdide. tesekurler

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Duran Berker CEMİL

    Doç. Dr. Duran Berker CEMİL

    Elisa hanım geçmiş olsun. trigeminal nevralji tanısı konulan hastalara bu tedaviyi uygulamaktayız. kullanmanız faydanıza olacaktır. şifalar dilerim

  • Asmn123456

    Merhabalar doktor bey, yüzümun sağ tarafında aşırı şiddetli bir ağrı var dayanamıyorum artık kriz gibi geliyor o kadar dayanılmaz bir agri ve bu yüzden kliniginize gelmeyi düşünüyorum. araştırmalarıma göre trigeminal nevralji ye çok benziyor size gelsem bu konuda bir çözüm bulabilir miyiz acaba cunk...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mustafa KARAKAN

    Uzm. Dr. Mustafa KARAKAN

    Merhaba, muhtemelen trigeminal nevralji veya atipik yüz ağrısı mevcut. bu alanda çalışmalarımız var. yardımcı olabileceğimiz bir durum. geçmiş olsun dileklerimizle.

  • Nevraljiye neden olurmu

    Hocam selamlar oncelikle boyle bir firsat tanidiginiz icin cok tsk size sorum ben trigiminal nevralji hastasiyim rf ameliyati oldum .benden doktorum tarafindan istenen mr raporunda sag maxsiler sinuste retansiyon kisti yaziyordu doktorum bunun hakkinda birsey soylemedi bende sormadim bu kist nevralj...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mehmet Emin ÇAKIR

    Uzm. Dr. Mehmet Emin ÇAKIR

    Merhaba geçmiş olsun. trigeminal nevraljinin sözü geçen ret kisti ile bir alakası yok doğrusu. ancak eğer şikayetleriniz devam ediyorsa bize gelirseniz tedavinizi üstleniriz. ilaç haricinde de enj tedavisi yapiyoruz

  • Trigeminal nevralji

    Sayın hocam, annemde trigeminal nevralji rahatsızlığı var. birçok doktora gidildi, benzer şekilde epilepsi ilaçları verildi. ama hala sıklıkla yemek yemesini engelleyecek düzeyde şimşek çakmasına benzer şekilde yanaklarında şiddetli ağrısı devam etmektedir. sizlerin bir önerisi olur mu? duruma gö...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Halil AK

    Prof. Dr. Halil AK

    Selman bey, tetkiklerinizle birlikte çalıştığım hastaneden randevu alıp annenizi getirirseniz ne yapabileceğimiz hakkında gereken yapılacaktır.

  • Çok önemli umarım cevabını alırım

    Hocam merhaba nevralji hastalığının ilaçla tedavi edilmesi için gerekli süre ne kadardır yada ilacın etki ettiğini nerden anlarım. teşekkürler şimdiden

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Semih KESKİL

    Prof. Dr. Semih KESKİL

    Efendim standart bir şey söylemek zor ama birkaç ay geçti ve hala bir etki yoksa artık işe yaramayabilir... saygılar

  • G50.0-trigminal nevralji

    İyi günler hocam ben 14 yaşındayım ve bu rahatsızlıktan dolayı doktora gittiğimde mr(emar)girdim ve sonucum şu şekilde:kranial mr incelemesinde;teknik;se t1a sagittal ve aksiyal fse t2a aksiyal,koronal fse pd a aksiyal posterior fossa oluşumları, serebellum,4.ventrikül ve beyin sapı oluşumları norm...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Sizi nöroloji uzmanı değerlendirmeli.

  • Yüz ağrısı

    Yatarken basini sola doğru cevirip yattigimda yani sol taragimin üzerine yattigimda elmacık kemiklerimde agri olusuyor sag tarafta yok, sebebi nedir?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fuldan AKTAŞ

    Uzm. Dr. Fuldan AKTAŞ

    Merhabalar, öncelıkle geçmiş olsun. şikayetiniz için nörolojik muayene olmalısınız.

  • Trigeminal nevraji

    İyi günler özge hanım benim annannem de trigeminal nevraji hastalığı var yüzünde elektrik çarpıyor tegretol ve trileptal ilacını kullanıyor ama hala geçmiyor 3 aydır olmuyordu ama bu ay hergün gün boyu oluyor ameliyat istemiyor ne yapmalıyız acaba ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyoruz lütfen yar...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Özge KİREMİTÇİ ÖZER

    Uzm. Dr. Özge KİREMİTÇİ ÖZER

    Merhaba. trigeminal nevraljide bahsettiğiniz dalgalanmalar yani ara ara daha iyi olup ara ara şiddetlenmeler olabilir. maalesef şiddetli ve dirençli ağrıyla sık karşılaşıyoruz. kullandığı ilaçların yeniden değerlendirilmesi gerekir. doktorunuza başvurursanız ilaç dozunda ayarlama yapmak ya da farklı... Cevabı gör

  • Trigeminal nevralji

    Merhaba hocam ben trigeminal nevralji hastasiyim aldigim ilaclar bana etki etmiyor omuriligimde kist var acaba bu kist nevraljiye sebeb olabilir mi.tskkurler

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Semih KESKİL

    Prof. Dr. Semih KESKİL

    Omurilik kistiniz omuriliğin hangi bölgesinde acaba?

  • Hipodens alan

    Merhabalar.sol kaudat nükleusta fokal hipodens alan izlenmektedir. şikayetim yüzümde her gün yanma olması.cevaplarsanız sevinirim.19 yaşındayım.3 yildan beri şikayetlerim var.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Uzm. Dr. Hasan AKDEMİR

    Beyin sol orta kesiminde hipodens alan (doğuştan veya sonradan gelişmiş olabilecek normal beyin dokusunun olmadığı bölge ) var. genelde anatomik açıdan yeri değerlendirildiğinde yanma yapması beklenmez. cevaplanacak bir soru görmedim ama 19 yaşında birisinin aceleciliğiyle yazılmış bu sevimli yazıya... Cevabı gör

  • Elektirik çarmasi

    Mrb hocam annemde son 7 ayda ortalama 2 günde bi yemek yerken yüzünü yikadiğinda yüzünde son derecede aci veren bi elektirik carmasi gibi agrilar oluyor korkudan yemek yiyemez su içemez oldu dr suan trileptal 600 diye bi ileç verdi halan korkuyor olacak diye buna nasil bi cözüm tşk ler kolay gelsin

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Altan ŞAHİN

    Prof. Dr. Altan ŞAHİN

    Annenizin trigeminal nevraljisi var muhtemelen. ilaç ile geçmezse bir çok tedavi yöntemi var. yalnız bir beyin tomografisi çekmek lazım. geçmiş olsun

  • Ellerde üşüme,ayaklarda ve dizlerde yanma

    Hocam merhaba; ellerimin ve dizlerimin üstünde yanma, uyuşma, üşüme ve ağrı şikayetiyle doktora gittim. emg çekildi temiz çıktı. ve servikal mr'da çekildi onun neticesini yorumlayabilir misiniz? bu şikayetlerimin sonuçları burada bulunmuş mudur? çok teşekkürler sonuç: • servikal lordozda düzleş...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Op. Dr. E. Onur KULAKSIZOĞLU

    Bu konuda yorum yapmak için mutlaka filmlerle beraber değerlendirmem lazım. gelin, ne gerekirse yapalım..

.
x