Penis ucu sızlama

  • 23 yaşındayım. 3 ay önce korunmalı ilişkiye girdim. 2 hafta önce kadar idrar yaparken penis ucunda hafif şekilde kaşıntı ve sızlama oluyordu. 2 gündür de sızlama arttı. İdrar yapmadığım durumlarda nadiren sızlama hissediyorum. Yurt dışında bulunduğum için ne yapacağımı bilemedim. Sebebi nedir acaba? Teşekkür ederim.

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Erdal ER

    Tam idrar tetkiki yaptırabilirseniz sonucunda idrar yolu enfeksiyonu varsa antibiotik tedavi başlanabilir. 3 ay önceki ilişkiden olmasığı kanısındayım. mühtemelen basit bir idrar yolu enfeksiyonu olduğu kanısındayım. tetkik yaptırma şansınız yok ise bol su içerek şikayetlerinizde azalma sağlayabilirsiniz. sağlıklı günler dilerim

  • Cevabiniz icin tesekkur ederim. Idrar bittikten sonra kisa sureli sizlama oluyor. Idrar yapma disinda da nadiren sizlama veya hayalarda hafif agri, eklemlerde hafif halsizlik gibi belirtiler var.

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Erdal ER

    Prostatit(prostat iltihabı) olabilir. nedeni araştırmak amaçlı idrar ve meni kültürü yapılsa iyi olur


  • Yalova Üroloji uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Diğer Hasta Soruları

  • Testisde yanma ve ağrı sorunu

    Merhaba hocam kolay gelsin. yaşım 15 bir rahatsızlığım var babam burda olmadığı için anneme falanda söylemedim. rahatsızlığım bu; testis üzerinde yanma ve ağrı hisediyorum. testisimin ortasında uzun bir şişkinlik var ve testisimin üzerindeki kılların köklerindede şişkinlik var ve onları bastırınca y...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Görmek lazım. kıl kökü iltihabı olabilir. antibiyotikli steroidli kremler işe yarayabilir.

  • Beyaz kabarcık

    Hocam penis başında minik beyaz kabarcıklar var üroloji doktoruna gittim bişey yok dedi başka doktora gittim oda sorun yok dedi ama kabarcıklar artıyor bunlar ne olabilir yanmaya da başladı

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Muayene olmanız gerekir. bir cilt hastalıkları uzmanı ile görüşmenizi öneririm

  • Yardım edin lütfen

    Hocam öerhabalar. benim penisimin baş kısmının altındaki deri kabardı. ama hiç acı, ağrı, batma, yanma yok. sadece görünüyor öyle (balon gibi) sol kısım böyle sağ taraf normal. aileme söyleyemiyorum. acaba sebebi ne olabilir, nasıl geçer? (yazdığım adres microsoft hesabım)

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Görmek lazım. muhtemelen travmatik masturbasyona bağlıdır. ilaç reaksiyonu veya allerji de olabilir. sebebi bulunrsa tedavi spesifiktir. kendi de geçer steroid krem de sürülebilir.



  • Penisimin içi kaşınıyor

    Hocam işediğimde penisimin uç bölgesine yakın tatlı bir kaşıntı oluyor neden acaba bana yardımcı olurmusunuz iki hafta önce ilişkiye girdim

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Enfeksiyon olabilir. test yapıp incelemek gerekir.

  • Kesin çözümmü

    Calis 20g jeli kullanmaya başlayınza an sonra bıraksam bu ilacı kullanmayı penisimde bir gelişme olurmu yani eskisi gibi olurmu yoksa bu erken boşanma sorunununbelirli bir süre kullandıktan sonra tamamen yok edermi

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Erken boşalma ile cialis arasında bir ilişki yok. soru tam anlaşılmıyor. cialis tedavi etmez sorunu geçici olarak çözer.

  • Sağlıkkkkkkkkkk

    Bundan 8 sene önce testis tümörü geçirdim sağ testisim alındı askerlikten muaf olurmuyum? yardımcı olursanız sevinirim hocam

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Testis tümörü olan kişi askerlik yapmaz. bunu kanıtlamanız gerekir sadece.



  • Kahverengi leke

    Merhabalar hocam penis başında koyulu açıklı kahverengi lekeler var 4,5 yıldır farkındayım biraz çoğaldıgınıda hissediyorum cilt doktoruna göründüm ve elidel krem önerdi kaşıntı döküntü ağrı sızı yok bir kaç yerde okudum bu lekeler siğil olabilir mi ? bu krem etkili olur mu ?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Lekeler siğil olamaz. cildiye uzmanı ne önerdiyse onu kullanmanızı tavsiye ederim.

  • Penis agrısı

    İyi günler doktor bey idrarımı yaptıktan 3-5 dk sonra penisime bir agrı giriyor nedenini merak ediyorum 2 gündür böyle

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Abidin Egemen İŞGÖREN

    Op. Dr. Abidin Egemen İŞGÖREN

    Serkan bey merhaba. prostat ve taş hastalığı açısından araştırılmasını öneririm. iyi çalışmalar.

  • Yardım lütfen

    Merhaba hocam 1 gecede 3 ilişki yaşadım penis tam ucunun alt kısmında şişknlik oldu hafif kasına ve kasıgımda sag tarafda agrı var sizce nedendir

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Sebebi ne olduğu açık. travma. zamanla geçer.



  • Testis ameliyatı

    Iyi günler ben şuanda 22 yaşındayım 2002 yılında tesis ameliyatı oldum şuanda hiç bi sıkkıntım yok uzman erbaşlık içi,n hastaneye gittim uroloji doktoru olmaz dedi bunun engeli nedir bi sorun yaşamıyorum çok şükür ..

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Türk silahlı kuvvetleri sağlık yeteneği yönetmeliğinde belirtilen şekilde işlem yapılır. hangi nedenle testis ameliyatı olduğunuza ve patolojiye bakılmalı. komando olmak için tam sağlam olmak gerekir. muayene hangi amaçla yapılmışsa ona göre karar değişebilir.şüpheniz varsa itiraz edebilir ve başka... Cevabı gör

  • Penisimde yanik gibi

    Merhaba hocam 1 haftadır penisimin üst kısmi yanmış gibi.iltaplaniyor ic çamaşırı ağrıdan giymiom ne yapmam lazim ..

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Herpes enfeksiyonu olabilir. cildiye veya üroloji uzmanına gidin.

  • Penis başında izler

    Merhaba ben 19 yaşında erkeğim bazen penis başında izler oluşuyor gün içinde kayboluyor bu izler koltukta uyuya kalınca yüzümüzde oluşan izler gibi her hangi bir rahatsızlık vermiyor sanki penisin üstüne ağır birşey koyulmuşta iz yapmış gibi daha önce cinsel birlikteliğim olmadı, sıkıntı ne olabi...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Önemli birşey olmadığını söyleyebilirim.bir sıkıntı yok. dert etme.



  • Penisde agrı sızı

    Merhaba iyi günler 2 gün falan geçdi morluklar var hirudoid kremi eczaneden alıp sureyim mi ? penisin kıvrımlı taraflarında morluk sızı ve agrı var

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Buradan reçete vermek pek doğru olmaz. sadece bilgi ve görüş sunulabilir. ilaç almak için bir doktora görünmelisiniz.

  • Penisde agrı sızı

    Merhaba dün 2 kez masturmasyon yaptıkdan sonra penis basında agrı sızı olusdu ve morarma oldu penis başında önemli midir acaba ? tşkler evde hametan, bepanten plus var

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Doç. Dr. Ferhat ATEŞ

    Ne yaptiğina bağli olarak önemli de olabilir. görmek lazim . 1 gün bekle düzelmezse hematomu azaltabilecek ilaç verilebilir. hirudoid gibi.

  • Penis başının alt derisinin kopması

    Merhaba hocam size bi soru sormak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim ben mastürbasyon yaparken penis basınının altındaki deri koptu ve baya bi kan geldi 1 aya yakın durdum iyileşir gibi oldu ve yüne biraz daha koptu ne yapmalıyım iyileşirmi ne diyorsunuz

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Muayene olmanız gerekir. 0212 589 95 51 numaralı telefondan randevu alarak gelirseniz yardımcı olabilirim





.
x