Kaşıntı için ilaç var mıdır

  • yardımınız lazım hocam henüz 14 yaşındayım ve uyku sorunum var ergenliktenmidir bilemicem ama kaşıtıdan dolayı hiç yatamıyorum bende bunu bir uzmana sormaya karar verdim kaşıntıyı önliyecek özellikle bel altı bölgesi için bi ilaç tavsitesi varmıdır ?

  • Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Coşkun YORULMAZ

    Dermatoloji uzmanına sorulması gerekiyor

Diğer Hasta Soruları

  • Gül hastalığı

    Cildimde rose rahatsızlığı var fakat uzun zamandan beri kaşlarımda dökülme ve pullanma var ilaç kullanıyorum.yaptırdığım tahlilde ferritin 7,4 çıktı bu sorundan dolaylıda kaşlarımda sıkıntı yaşıyor olabilirmiyim?

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. İbrahim YEŞİLDAĞ

    Uzm. Dr. İbrahim YEŞİLDAĞ

    Merhaba. kan demir düzeyinin düşük olması kas dökülmesi yapabilir ancak pullanma olması seboreik egzama olasılığını arttırıyor. kaslarda dökülme kenarlardan ise rozasea hastalığınızin kesin tanısı ve diğer hastalıkların ekarte edilmesi için biyopsi yapılmasında fayda var. geçmiş olsun

  • Kuru kaşıntı

    Merhaba dr hanım benim sorum ayın 12 sinde başlayan bir kaşıntı gece yatmadan önce uykum kaçtı sonra sabah kalkamayacağım diye stres yaptım ve kaşıntı ondan mı başladı bilmiyorum kaşıntı başladı ve bugüne kadar devam etti halada var.ayın 12 sinde pazar günü pikniğe gitmiştim ve biraz çikolata yedim...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Cengiz KIRMAZ

    Prof. Dr. Cengiz KIRMAZ

    Değerli hasta, sizi mutlaka canlı değerlendirmek lazım. bu anlattıklarınız çok belirleyici değil. bu vesile ile bir alerji hekimi ile yüzyüze görüşünüz...

  • Deride kaşıntılı kızarık

    Merhaba hocam doktor bana aksef 500 mg antibiyotik vermişti günde 2 kere kullanıyordum. 2 hafta kullandım ve 1 hafta önce bıraktım bu zaman içinde ve halen gün içinde kolumda ama çoğunlukla ellerimde kırmızı kabarık şeyler çıkıp geçiyor bazende kaşıntı oluyor. etkisi daha ne kadar sürer acaba? ne ya...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    İlaçlara bağlı kurdeşen tarzında kabarıklıklar olabilir. ilacın adını ilerde oluşabilecek benzeri reaksiyonlar açısından bir yere kaydetmeniz iyi olur. geçmiş olsun

  • Aknetrent tedavim

    Ben aknetrent kullaniyorum ve 4.ayim bitmek uzere fakat son gunlerde kalcamda ve kuyruk sokumumda kasintilar meydana gelmeye basladi ilacin etkisenden mi yani kuruluk yaptigi icin mi birde multivitamin kullanirsam bi sakincasi olur mu

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ahu BİROL KOCAALP

    Doç. Dr. Ahu BİROL KOCAALP

    Kullandığınız vitaminin içinde a vitamini olmasın. kuruluktan kaşıntı olabilir. nemlendirici ile duzelmiyorsa muayene olmanız uygun olur. geçmiş olsun

  • 20 dakika oksijen siz

    Hocam cevabınız için teşekkürler bi soru daha sorabilirmiyim annem bu gün 18. gündür yoğun bakımda hocam doktor 15. günde gırtlak delme işlemi önerdi yaptırdık şuan solunum gırtlak tan alıyor son üç gündür gözetim altında nöbetleri neredeyse gözlemlenmiyor son bi kere kontrol edim dedi doktor ilaçla...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Doğal gidiş gibi görünüyor. bu süreç aylar sürecektir.

  • Ishal cd4 göz üveit

    Hocam merhabalar bana sizin yardım edebilirsiniz onun için yazıyorum, kusuruma bakmayın gerçekten caresizim, bir ilişki yaşadım hayatım alt üst oldu, aklımda hiçbir şey yokken 3. hafta cok siddetli bir grib geçirdim acaba dedim eliza testi yaptirdim negatifti, ancak lym yüzde ve değeri çok düşüktü...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Cengiz GÜNEY

    Uzm. Dr. Cengiz GÜNEY

    Grip enfeksiyonu geçirmenin vücuda faydası ve zararı var.tedavi esnasında kullanılan ilaçlar organizmanın dengesini bozuyor.birde buna stres katılınca hassas bağırsak sendromu,gluten intoleransı,laktaz enzim eksikliği,vit b12 ve vit d eksikliği ortaya çıkabilyor. size gerekenler yapılmış.hepsi tem... Cevabı gör

  • Büyük sorunum

    19 yaşındayım mart'ta 20 olucam. 1 buçuk 2 aydır makat bolgemde kaşıntı oluyor çok umursamadim. bugün denk geldim büyük tuvaletimde küçük beyaz kurtlar gördüm. içimi korku sardı çok endişeliyim. ne yapmam lazım onemsemem lazım mı gitmelimiyim hemen doktira. şimdiden teşekkürler.

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Hasan MUTLU

    Doç. Dr. Hasan MUTLU

    İyi günler, aslında sorıununuz onkoloji ile ilgili durmamakta. yalnız aile hekiminize gitmeniz ve bu yönde tedavi almanız gerekmekte. ayrıca aynı ortamda beraber yaşadığınız tüm aile fertleri veya arkadaşlarınız da sizinle beraber aynı tedaviyi alması gerekebilir. öncelikle korkacak bir şey yok, ka... Cevabı gör

  • Gonore tehlikesi

    Merhaba ali bey 27 yaşında erkeğim 1 yıla yakın süredir düzenli bir cinsel hayatım var tek eşli olduğumuz için doğum konrtol yöntemiyle korunuyorduk, ta ki bundan 3 ay kadar önce bir hayat kadını ile birlikte oldum, ilişki sırasında prezarvatif kullanarak korundum fakat oral yoldan korunmadım. 3 ayı...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Doç. Dr. Ali Nejat EĞİLMEZ

    Önce tahlil yapılıp sonra ilaç tedavisi gerekir. 0212 589 95 51 numaralı telefondan randevu alarak gelirseniz yardımcı olabilirim

  • Nizoral kremi göz kapağına sürebilirmiyim

    Merhaba 3 aylık bir oğlum var yüzünde doğum lekesi var iki kaşının ortasi ve göz kapakları kırmızı ve bunların üzerinde sarı kabarcıklar oluşmaya başladı doktor egzama dedi ve nizoral krem verdi. benim sorum şu bu kremi oğlumun göz kapaklarına sürebilirmiyim.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Prof. Dr. Burhan ENGİN

    Ekzema küçük yaşlarda yüzde görülebilir. küçük hastalarda yüz için kullanılan ilaçlarda yan etki açısından dikkat etmek gerekir. geçmiş olsun

  • İç ve dış varis

    Hocam merhaba, ben 29 yaşındayım mayıs ayında bacaklarımda kaşıntı ve yürüdüğüm zaman ayağım da aşırı derece ağrıdan dolayı hastaneye gittim muayeneden sonra dopller çektirdim. sonuç: valsalva manevrası ile sol sfv proksimalinde kısa segmentte grade 4 geri akım saptandı.bilateral vena safena mana ak...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Ufuk ALPAGUT

    Prof. Dr. Ufuk ALPAGUT

    Doppler bulgularına göre sol bacağınız için rf ya da glue tedavisi yapılabilir. ancak yine de görmek ve muayene etmek gerekir.

  • Haşimato rahatsızlığı

    Merhaba hocam 13.10/2017 tarihinde haşimato teşhisi konuldu tsh 1.46 t3 3.75 ve t4 1.37 değerlerim fakat antikor değerlerim yüksek antitg 326.3 antitpo 90.91 ve sağ lop 46*15 sol lop 42*15 boyutundadır troid parenkim ekojinetesi diffüz olarak hafif heterojen hipojekojendir troid açısından klinik ve...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Elyesa KARACA

    Uzm. Dr. Elyesa KARACA

    Şimdilik kullanmana gerek yok, çünkü tsh değerin normal, tsh yükselmeye başlarsa ilaç kullanman gerekecek ve hayat boyu kullanacaksın, geçmiş olsun

  • Genital uçuk

    Doktor hanım merhaba 2 ay sonrasında eşimle birlikte oldum ertesi gün yanma ve yeşil sarı akıntım oldu oturmak bile zordu. kendim ayna ile baktığımda ülser gibi lezyonlar vardı.kadın doğumcuya gittim enfeksiyon olmuşsunuz dedi. verdiği ilaç fitil kullandım. fakat dün iç dudakta 2 adet kabarcık içi...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ

    Doç. Dr. Nermin KÖŞÜŞ

    Genital uçuk olabilir. test yaptırmanız lazım. böylece kesin tanı konulabilir.

  • Seboroik dermatit

    İyi günler hocam ben sekiz senedir sevilce için bir sürü ilaç kullandm ama nafile bi sonuç alamadm snra artk pes ettm bir sene öncede kaşlaröda kepeklwr olmaya başladı ve çok kaşındı buda kaşlarımı döktü yine bi çok doktora gittim ama verilen ilaçlar hiçbir fayda saplamadı ve kaşlarmn çopunu kaybett...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Şerafettin SARAÇOĞLU

    Uzm. Dr. Şerafettin SARAÇOĞLU

    Hassas yüzler için özel tedavi ürünleri vardır. bu amaçla muayene olmanız lazım. ancak sonrasında yardımcı olabilirim.

  • Kasinti ve huzursuzluk

    Hocam merhaba ben yaklaşık 1 aydır kasiniyorum son birkaç gün azalmisken 2 gündür geceleri arttığını gordum tam 4 kez doktora gitmeme rağmen farklı teshislerkonuldu fakat verilen (antihistaminik,losyon vb..)ilaçlarda gram fayda etmiyor doktorlar tahlil vs gerek görmediler ve yaptirmadilar bende özel...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nuran ATMANOĞLU

    Prof. Dr. Nuran ATMANOĞLU

    Sayın ilgili, doktora gitmişsiniz. bana da gelmeniz lazım ki, size faydalı olabileyim. ben bodrumda acıbadem hastanesinde çalışıyorum. hastaneden , randevu alarak gelirseniz, tedavinizi yaparım. sağlıklar. prof. dr. nuran atmanoğlu ( cildiye müt.)

  • Bel soğukluğu şüphesi

    Merhaba doktor bey, partnerimle anal ve oral ilişki sonrasında iç çamaşirimda akıntı benzeri şeyler gördüm ve çok üstüne gitmedim baktım peniste yanma ve boşaldıktan sonra gidiklanma damarların içinde kaşıntı gibi şeyler olustu. böyle iki ay geçti o sırada ben gribal enfeksiyon(öksürük boğaz ağrısı...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Haluk SÖYLEMEZ

    Doç. Dr. Haluk SÖYLEMEZ

    Geçmiş olsun gonore (bel soğukluğu) hastalığı her türlü cinsel ilişkiden bulaşabilir, oral ve anal da dahil, 3 yıl önce partnerinizin iğne yaptırmış olması iyileştiği anlamına gelmeyebilir. ancak gonore genellikle tedaviye iyi yanıt verir. tavsiyem şu an sizde akıntı devam ediyorsa buradan bir örne... Cevabı gör

.
x