Cıtoles

  • merhaba doktor sorum gittiğim psikiyatristin verdiği cıtoles adlı ilacın zararlı olup olmadığı,,anksiyete bozukluğu saptadı ve bu ilacı verdi aslında ilac istemedim uyuşukluk yapıyo diye bu cözüm değil cünkü,ama doktor psikoloğa gerek yok dedi,ilac uyuşukluk, uyku, yapıyormu?ve icerinde vücuda zararlı madde varmı?Cevap bekliyorum.

  • Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. R. Sabri YURDAKUL

    Ayşe hanım, citoles bazen bu yan etkileri yapabilir.ama doktorunuz önerdiyse ilacı kullanmamakta doğru değil.yan etki görürseniz ilacı değiştirmesini isteyebilirsiniz.

Diğer Hasta Soruları

  • Anksiyete bozukluğu

    Merhaba hocam, ben bundan yaklaşık 1.5 yıl kadar önce sosyal bozukluk anksiyete sebebi ile (bas donmesi, göğüs agrisi,halsizlik ve mide bulantısı yaşadığım icin) doktorumun önerisi ile citoles 10mg kullanmaya başladım. yaklaşık olarak 6-7 ay kadar kullandım. akabinde bas donmem ve halsizlik gibi be...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. M Alpay ATEŞ

    Prof. Dr. M Alpay ATEŞ

    Merhaba anksiyete bozuklukları, dönem dönem tekrarlayabilir. grip gibi...ilaç tedavisi ile birlikte psikoterapi de alırsanız tedavinin etkisi daha uzun süreli olur. geçmiş olsun.

  • Citoles yan etki

    Mrblar sayın doktorum. citolese ile 3.günüm anksiyetemi arttırmış olabilir mi? çarpıntı ateş basması başta ağırlık? nefes alamama gibi bi çok şey korkuyorum.. cevabınız için tşk ederim. bu arada kardiyolojiye gittim ekg eko kan tahlili ritim holter de bir sorun çıkmadı fakat kalbim bazen duruyor gib...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. R. Sabri YURDAKUL

    Uzm. Dr. R. Sabri YURDAKUL

    Anksiete ile ilgili olabilir

  • Citoles10 gm

    Hocam ben 4 sene önce citoles 10 gm kullandım şimdi doktora gitmeden denemek istedim işten ayrıldım baska problemlerim çıktı çabuk sinirleniyorum elim titremeye başladı ve gidim ilaç aldım 2.3 gündür yarım kulaniyorum amo yarım saat sonra miydemde yanma rahatsız ediyo ne yapmam gerekiyor

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    Uzm. Dr. Serhat İpekçi

    Doktora gitmeden ilaç denemenizi önermiyorum. bir psikiyatri uzmanına başvurmanızı, muayeneden sonra onun gözetiminde ve onun belirleyeceği tedaviye devam etmenizi öneririm. sağlıklı günler dilerim.

  • Concor kullanma

    Hocam merhaba bnim 2 aya yakındır tnsyonum srekli yüksekti panik bozuklugum var birde ritim bozuklugu kardiyoloji doktoru concor 5 mg yarımını iç dedi içiyrm 2 gündür ama kollarım bacagım cok agrıyor göğüs kafesmde agrıyor yanma var ilacın etkisimi sitres içinde citoles 5 mg içiyrm

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Kani GEMİCİ

    Doç. Dr. Kani GEMİCİ

    Merhaba ilacikullanmaya devam ediniz, şikayetleriniz henüz başlanan ilaç ile ilgili değildir. sevgilerimle.

  • Sosyal fobi

    Hocam jyi günler ben 20 yaşında bir üniversite öğrencisiyim. ilk kez yurtta kalacağım ve kaliyorum adeta insanlardan kaçmak istiyorum içime bir ağlamak çöküyor uyuyamiyorum ve onlar çok rahat hareket ederken ben edemiyorum kendimi çok kasiyorum ve kalbim ağzıma geliyor ben bu insanlarla nasıl kaliri...

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Bilge BURÇAK ANNAGÜR

    Doç. Dr. Bilge BURÇAK ANNAGÜR

    Caner bey öncelikle hayırlı olsun. yurtta kalmak gerçekten çok zor bir durum. bir de üzerine sosyal fobi varsa gerçekten daha da zor. belirtiler artmış olabilir. bir psikiyatriste gitmenizi ve terapi almanızı öneririm.

  • Kaygı bozukluğu

    Hocam merhaba.anksiyete bozukluğu teşhisiyle 4 gün önce citoles 5 mg ye başlatıldım.tek şikayetim anormal kaygılarımve korkularımdı.depresif özelliklerim yoktu.şu an ilacı sabah içiyorum.buna rağmen akşamları içimde bir huzursuzluk,enerjisizlik , ağlama hissi oluyor .bunlar başlangıç için normal mid...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Cem YALÇIN

    Uzm. Dr. Cem YALÇIN

    İlk 3 hafta ilaç etkili olmaz hatta biraz kaygılarınız artabilir.çok zorlayıcı olursa doktorunuza başvurun.

  • Tansiyon ve baş dönmesi

    Sayın hocam. 57 yaşındayım. migren tedavisi ile dideral içiyordum sbh akş yarım.ağrılarım azalınca bıraktım..ilacı bıraktıktan 7-8 ay sonra baş dönmesi mide bulantısı şikayetlerim başladı ve ani tansiyon yükselmesi ( 15-10 ) yaşamaya başladım.. dahiliye gittim dideral e devam etmemi söyledi. vasose...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mehmet Emin ÇAKIR

    Uzm. Dr. Mehmet Emin ÇAKIR

    Merhaba trankobuskas önermem. diğerleri fena değil. keşke siz değerlendirebilsem. bizden randevü talep ediniz., 05324060091

  • Citoles ilaçla ilgili bilgi

    Merhaba fikret bey bugun doktora pıskıyatrıse gittim bana citoles ilaç verdi 10mg benim rahatsızlığım ellerim titriyor sinirlerim bosalıyor birden aglamaya baslıyorum kalbim yerinden çıkacak gibi oluyor sizce citoles ıyı gelir mi şimdiden teşekkür ederim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Merhaba fadime hanım, sizi muayene etmeden net bir şey diyemem ama anlattığınız kadarıyla uygun gözüküyor. meslektaşım elbette daha doğrusunu biliyordur. ilacınızı doktorunuz dediği gibi kullanın, kontrolleri aksatmayın. geçmiş olsun saygılarımla

  • Ankısıyete bozuklugu

    Iyıgunler hocam ankısıyeye hastayım doktorum cıtoles 10mg ve yranka buskas verdı 15 kulan gel dedı gıttım buskası sabahları kes dedı aksamları al dedı ıyı gıdıyo gıbıydım 13gunra fena halde yıne nobetler basladı kaygılar ıyılesemıcemmı hastaneye yatırırlarmı ruhumu sokup cıkartıyo bırısı sankı buska...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Ayhan AKCAN

    Uzm. Dr. Ayhan AKCAN

    Ek ilaç gerekir.sadece tranko ve citoles ile geçmeyebilir.. tekrar muayene olmalısınız. geçmiş olsun.

  • Citoles eşim kullanması hamile kalmama engel mi

    Merhaba ben hamile kalmaya calistigim.icin antidepresan kullanmayı bırakmıştım ama şimdide eşim kullanmaya başladı bu hamile kalmama bir engel mi sadece benim kullanmamam yeterli mi

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Emrullah DÜNDAR

    Uzm. Dr. Emrullah DÜNDAR

    Merhaba, öncelikle eşinizin ilaç kullanması sizin hamile kalmanıza engel bir durum değildir, antidepresan ilaçların doktor kontrolünde bırakılması daha uygun olacaktır, yakınmanız olursa ve ya hamilelik planı varsa öncesinde doktorunuza danışmayı ihmal etmeyin

  • Midede şişkinlik

    Merhaba hocam midemdeki rahatsizliktan dolayı doktorum bana protonex adlı ilacı verdi ve 1 ay kullanıcam. şu anda 15. günumdeyim. aynı zamanda citoles kullanabilir miyim. panik bozukluk için. ilaçlar birbirleriyle etkileşim yapar mı hocam. yoksa bittikten sonra mı baslamaliyim citoles e

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Serap ARSLAN

    Prof. Dr. Serap ARSLAN

    Kullanabilirsiniz bir an önce başlayın mide şikayetine de faydası olacak geçmiş olsun

  • İlaç etkileşimi

    Merhaba hocam midemdeki rahatsızlık nedeniyle gittiğim doktorum protonex adlı ilacı verdi ve 1 ay kullanıcam. şu anda 15. günumdeyim. aynı zamanda citoles kullanabilir miyim. panik bozukluk için. ilaçlar birbirleriyle etkileşim yapar mı hocam. yoksa bittikten sonra mı baslamaliyim citoles e

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Prof. Dr. Hamdullah AYDIN

    Bu dönemde citoles kullanmamanız daha doğru olacaktır. kaygı, panik gibi sorunlar olursa doktorunuzla görüşerek tedavi için yardım almalısınız.

  • 5,5 cm kist

    Merhabalar, 30 yaşındayım 5 yaşında oğlum var. beş yıldır spralle korunuyordum. çıkartmak için doktora gittiğimde sol yumurtalıkta 5,5 cmlik kistim olduğunu öğrendim. ayrıca bir yıldır citoles antideprasan kullanıyordum belki bu ilaç sebep olmuştur diye de düşündüm. doktor bana yasmin verdi ve bir a...

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Gülbin DESTİCİ İŞGÖREN

    Op. Dr. Gülbin DESTİCİ İŞGÖREN

    Depresyon ilaçları yumurtalık kistine sebep olmaz. basit yumurtalık kistleri hiçbir tedavi verilmese bile birkaç ay içinde kendiliğinden kaybolur. kistiniz bir sonraki adet bitiminde büyük ihtimalle kaybolacaktır. 5,5 cm olsa da birkaç ay içinde kaybolur.

  • Korku kaygı

    Hocam merhabalar bende yaklaşık 3-4 aydır her an ölecekmişim gibi bir his korkum kaygım vardi aklimdan çıkmıyordu onunla beraber kalp krizi korkumda vardi sosyal aktivitelerim sıfıra düştü hic birseyden zevk alamaz oldum 10 gün önce doktora gittim bana citoles10mg yazdi.ve suan icin korkumu biraz gi...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Psk. Dan. Zeliha KAHRAMAN

    Uzm. Psk. Dan. Zeliha KAHRAMAN

    Merhaba öncelikle. geçmiş olsun. doktorunuzla görüşmeye devam edin lütfen. eğer isterseniz doktorunuz tavsiye ederse terapi desteği alabilirsiniz

  • Korku kaygı

    Hocam yaklaşk 10 gün önce citoles yazıldı ölüm ve kalp krizi korkum vardı hep acaba benim bu korkum ne zamana tam geçer..

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. R. Sabri YURDAKUL

    Uzm. Dr. R. Sabri YURDAKUL

    Uygun ilaçla bir haftada geçer ama bu ilaçlar size nasıl gelir bilemem. ama tedavi uzun sürmez

.
x