Bilgi almak

  • Merhaba hocam kız arkadasımla ilişkiye girdik ama tamamen içine girmeidm sadece sürtme yoluyla oldu bosalmalar filan oldu ama ilişki sonrası hapı kullandık (ella) kız arkadasımın adet döngüsüne yanaşmıştı bi gün sonra kız arkadasım adet oldub . Kız arkadasım hamile kalmaktan korkuyor böyle birsey olma imkanı var mı

  • Doktor Cevabı:
  • peki hocam ella ertası gün hapını kullananalarda 1 gün sonra hasta olanlar da hamile kalma durumu oluyor muş . Böyle birseyin imkanını varmı ? Bide biz ilişkiden en geç 1 saat içerisinde ilacı kullandık ?

  • Doktor Cevabı:

  • Çorum Kadın Doğum uzmanlarına ulaşmak icin tıklayın!

Diğer Hasta Soruları

  • İlişki sonrası lekelenme

    Merhabalar, cinsel ilişki sonrası kaşıklarda hafif ağrı ve sonrasında lekelenme oluyor. kan testi yaptırdım temiz çıktı. rahimde ve yumurtalıklarda da sorun olmadığını söyledi doktor. acaba neden olabilir

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Kasım TURAN

    Op. Dr. Kasım TURAN

    Merhaba, yapacak birçok neden olabilir. isterseniz kliniğimize muayene olmaya gelebilirsiniz.

  • Kasıkta atma

    Hocam merhabalar adetimin 3. günündeyim tam göbek deliği altında kalp ritmi gibi atmalar oluyor elimle bastırınca hissediliyor bunun sebebi ne olabilir ?

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Talip GÜL

    Prof. Dr. Talip GÜL

    Normaldir damar atmasidir

  • Korpus posterior

    Merhaba 21+2 detaylı ultrason çekildi hocam.plasenta korpus yerleşimli olup gezde i matürasyon ile uyumludur ne demektir

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Nazlı Aksoy Kala

    Op. Dr. Nazlı Aksoy Kala

    Rahim arka duvar yerleşimli plasentanız mevcut demek. grade ise yaşlanma belirtisidir, grade 1 henüz genç bir plasenta demektir.



  • Hamilelik.

    Folattro kullanıyorum ben kendi doktorum izinli olduğu için başka doktora çıktım oda bana decavit kullan folattroyu bırak dedi ama eczaneci 2sinide kullanmam gerektiğini söyledi napmam lazım 2sinide kullansam bişey olur mu?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Pınar GÖKOVA AZMAN

    Op. Dr. Pınar GÖKOVA AZMAN

    Birisdinden biri yeterli ikisine birlikte gerek yok

  • Hamile miyim

    Bhcg değerim 0-100 cıktı negtif yazıyo ama adetim 5 gün gecikti sonucu anlayamadım acaba hamile miyim cevaplarsanız cok sevinirim

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Nesrin KALELİOĞLU

    Op. Dr. Nesrin KALELİOĞLU

    0-100 diye bir değer olmaz . değer 5'in altında ise gebelik yoktur. ikinci bir değer bakıldıuğında yükseliş yoksa da bir anormallik olabileceğini düşünerek doktorunuza başvurun.

  • Kızlık zarı

    Merhaba ben kız arkadaşım ile ilişkiye girmedim sadece vaginanın olduğu yere elim değiyordu içine girmedi başta bişey yoktu ama sonradan eve gidince bir kaç saat sonra vaginadan tuvalete gidince fark ettiği çok az kan geldi bunun sebebi nedir kızlık zarı yırtılmışmıdır

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Kasım TURAN

    Op. Dr. Kasım TURAN

    Merhaba, muayene etmeden birşey söylemek sağlıklı olmaz. kliniğimize gelip muayene olabilirsiniz. bilgiler kesinlikle bizde gizli tutulmaktadır.



  • Adette son gün cinsel ilişki

    Reglin son günleri hafif kahverengi bir kanamam vardı ve cinsel ilişkiye girdim kanamam enteresan bir şekilde arttı korunmus olmamıza rağmen gebelik riski nedir ? aniden artan kanama tehlike teşkil eder mi ?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Emine KARHAN DEMİR

    Op. Dr. Emine KARHAN DEMİR

    Etkin bir korunma yöntemi kullanıyorsanız ve adet süreniz de çok uzun değilse gebelik ihtimaliniz yoktur. kanama miktarınızın tehlike teşkil edip etmediğini söyleyebilmek için değerlendirilmeniz gerekir. geçmiş olsun

  • Hamile kalmış olabilir miyim

    Merhaba 26 nisa’nda adet olmam gerekiyordu adetimden 4 gün önce eşimle korunmasız ilişkiye girdik 7 gün gecikti adet görmedim 5 . günde test yaptım ve negatif çıktı hamile kalma durumum var mı?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Hasan Çağlar GÜROL

    Op. Dr. Hasan Çağlar GÜROL

    Hemen hemen yök,ama siz yine de test tekrarı yapın eğer hala adet görmediyseniz

  • Vajinada uyuşma

    İyi günler kendimi bildim bileli vajinamın sağ dudağında şişlik var bu normal mi bi ağrısı da yok? ve iki aydırda sol dudakta uyuşma var özellikle adetime yakın oluyor sanki vajinam açılıyor gibi ve uyuşukluk var

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Kasım TURAN

    Op. Dr. Kasım TURAN

    Geçmiş olsun. muayene etmeden birşey söylemek doğru olmaz.



  • Hgs rahim film sonucu

    Cok teşekkürler kesin sonuc verir mi cocugum olabilirmi

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Yunus YILDIZ

    Op. Dr. Yunus YILDIZ

    Hsg rahim ici ve tüpler hakkinda bilgi verir. saglikli gebelik icin daha birçok faktör önemlidir. doktorunuz bu faktörler hakkinda bilgi verecektir. hsg nin normal olmasi herşeyin normal olduğu anlamini tasimaz. hsg cekimine kadar geldiyseniz profesyonel yardim alabileceğiniz ve birebir yüzyüze ilet... Cevabı gör

  • Decavit ilaci

    Hocam ben 21 haftalik hamileyim decavit ılacini 6. haftadan beri kullanıyorum,18. haftadan itibaren doktor gynoferon ılacini da kullanmamı söyledi, şimdi ikisini birlikte kullanıyorum. bunun bir zararı var midir?

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Sezgin DURSUN

    Op. Dr. Sezgin DURSUN

    Gebelikte kullaılan pek çok vitaminin net faydası tartışmalıdır. ama doktorunuz kilonuz,kan değerleriniz ,beslenme alışkanlığınız, şikayetleriniz ve gebelik haftanızı göz önünde bulundurarak çeşitli ilaçlar verebilir. saydığınız bu iki ilacın birlikte kullanımında bir sakınca yok. decavit tecrübeler... Cevabı gör

  • Beta hcg değeri

    Doktor hanım iyi akşamlar beta hcg salı günü 380 idi bugün ise 1040 çıktı bu kadar artış normal mi birde hcg 1040 kaç haftalık gebelik oluyor son adet tarihimin başlangıcı 19 mart idi birde kese ne zaman görünür teşekkürler şimdiden

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Pınar GÖKOVA AZMAN

    Op. Dr. Pınar GÖKOVA AZMAN

    Artiş normal kese görünmesi için değerin 6000 i geçmesi gerekir hayirli olsun



  • Hamilelikte progesteron değeri

    Merhabalar ben 5 haftalık hamileyim. progesteron testi sonucum 7.9 çıktı ve yaklaşık 7 gündür kahverengi lekelenmeler var. bu durum normal mi?

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Esra Ayşin TONGUÇ

    Doç. Dr. Esra Ayşin TONGUÇ

    Progesteronunuz düşük çıkmış muhakkak progestan 200 mg tablet günde iki defa kullanın geçmiş olsun

  • Letu ile gebelik

    Iyi gunler hocam cevap verir seniz sevinirim . normalde klomen 2 ay kullandim busefer letu diye bi ilac verdi doktorum ama yeni bi ilac oldugunu internetten ogrendim . letu gebe kalmak icin sizce nasil bi ilac cevap verirseniz cok mutlh olurum

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Fulya DÖKMECİ

    Prof. Dr. Fulya DÖKMECİ

    Hekiminizin yazdığı ilaçları sizi ve tıbbi durumunuzu en iyi bilen hekiminizin kendisiyle konuşmanız daha doğru olur.

  • Hamilelik.

    Merhaba adetim 11gün geçikmişti kanda beta yaptırdım 18.01 çıktı son adet tarihim 3mart nekadarlık hamileyim acaba? şimdiden teşekkürler.

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Pınar GÖKOVA AZMAN

    Op. Dr. Pınar GÖKOVA AZMAN

    4 hf civarında ama değer 1600 civarı olmadan usg ile görülmez 2 günde bir 2 katına çıkması gerekiyor ona bir baktırın artış yeterli ise bekleyebeilirsiniz






.
x