Kocaeli Psikiyatri Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Nuri Yıldıray ERMİŞ

Dr. Nuri Yıldıray ERMİŞ

Psikiyatri

Özel Konak Hastanesi   
Uzm. Dr. Uğur ZEREN

Uzm. Dr. Uğur ZEREN

Psikiyatri

Özel Aile Konak Hastanesi   
Yrd. Doç. Dr. Cem CERİT

Yrd. Doç. Dr. Cem CERİT

Psikiyatri

Kocaeli Üniversitesi   
Uzm. Dr. Fahri KARSON

Uzm. Dr. Fahri KARSON

Psikiyatri

  Hacı Hasan Mahallesi Hacı Kasım Sokak İnönü Caddesi No:46/1 
Dr. Yavuz KÖKLÜ

Dr. Yavuz KÖKLÜ

Psikiyatri

Özel Oksimed Hiperbarik Oksijen Tedavi Merkezi   
Prof. Dr. Bülent COŞKUN

Prof. Dr. Bülent COŞKUN

Psikiyatri

Kocaeli Üniversitesi   
Uzm. Dr. Ferda İZGİÇ

Uzm. Dr. Ferda İZGİÇ

Psikiyatri

İzmıt Seka Devlet Hastanesı   
Uzm. Dr. Ekrem KUŞKONMAZ

Uzm. Dr. Ekrem KUŞKONMAZ

Psikiyatri

Kocaelı Derınce Eğıtım Ve Araştirma Hastanesı(s)   
Dr. Melike Öyküm BİLGE FINDIK

Dr. Melike Öyküm BİLGE FINDIK

Psikiyatri

Kocaelı Derınce Eğıtım Ve Araştirma Hastanesı(s)   
Uzm. Dr. Ahmet KOCABIYIK

Uzm. Dr. Ahmet KOCABIYIK

Psikiyatri

Özel Denge Tıp Merkezi   

Dr. Halime Türe

Psikiyatri

Kocaeli Karamürsel Devlet Hastanesi  Karamürsel 
HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN MÜKEMMEL İNSANLARDAN VE ANNELERDEN BİRİSİ. HEKİMLİĞİDE MÜKEMMEL BENCE İLAÇ TEDAVİSİ YANI... ...
Dr. Ümit TURAL

Dr. Ümit TURAL

Psikiyatri

Kocaeli Üniversitesi   
Dr. Ahmet Tamer AKER

Dr. Ahmet Tamer AKER

Psikiyatri

Kocaeli Üniversitesi   
Uzm. Dr. Ayten BÜYÜKBAYRAM ÇİME

Uzm. Dr. Ayten BÜYÜKBAYRAM ÇİME

Psikiyatri

Kocaelı Devlet Hastanesı   

Uzm. Dr. Filiz ERSÜMER

Psikiyatri

Kocaelı Darica Farabı Devlet Hastanesı  Fevzi Çakmak, Dr.Zeki ACAR Cad. No:62  Kocaeli 
Filiz Ersümer gerek hasta ile ilgi ve alakası, gerekse problemin kaynağına inerek doğru teşhisi bulma gayreti... ...
Uzm. Dr. Halil İbrahim TAŞ

Uzm. Dr. Halil İbrahim TAŞ

Psikiyatri

İzmıt Seka Devlet Hastanesı   
Dr. Erdoğan Erdinç

Dr. Erdoğan Erdinç

Psikiyatri

Özel Fizikmer Fizik Tedavi Merkezi  Osmanyılmaz Mah. Atatürk Cad.No:92  Kocaeli 
Uzm. Dr. Tuncer SAYDANOĞLU

Uzm. Dr. Tuncer SAYDANOĞLU

Psikiyatri

İzmıt Seka Devlet Hastanesı   
Uzm. Dr. Bahar EKEN

Uzm. Dr. Bahar EKEN

Psikiyatri

Özel Akademi A Tipi Tıp Merkezi   
Dr. İrem YALUĞ

Dr. İrem YALUĞ

Psikiyatri

Kocaeli Üniversitesi   

Sayfa : 1/3 | Toplam 46 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Depersonalizasyon derealızasyon sendromu

    Hocam nevroza bağlı depersonalizasyon derealızasyon sendromu benim teşhisim. siz de buna katıldıgınızı söylediniz bi cevabınızda. hocam bu hastalığı yaşayan kişiler var olmadıklarını yaşamadıklarını düşünürler mi? kendilerini benliklerini unuturlar mı? ben çok ağır yaşıyorum sanırım. ve delirdiği...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Mesut ÇETİN

    Prof. Dr. Mesut ÇETİN

    Evet aynen o şekilde olur zaten geçmiş olsun

  • Depresyonhali

    Hocam saygilar evvelki cevabiniza teşekkürler iritabli barsak hastaligi için debridatfort kullanıyorum ilerde bunama alzhemir oluşuna zemin hazirlarmi gunde1 tane aliyorum antikollenerjik sayilirmi oğluna dr norodol damla gunde5 damla verdi önemli zarari vadrmi tesekkurler

    Doktor Cevabı:
    Dr. Sadettin DEMİRAY

    Dr. Sadettin DEMİRAY

    Bu dozlarda zararlı değil kuulanabilirsizniz

  • Aşırı para harcamak

    İyi günler hocam bende sinir var bide kredi kartı borç yapmak aşırı para harcamak düsüncelerim var sürekli düsünüyorum daha önce invega 6mg kullanıyorum şimdi muayene oldum invegayla arifay 5 mg beraber kullan dedi hem invega hemde arifay beraber kullanır mı hocam iyi çalısmalar

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Cem YALÇIN

    Uzm. Dr. Cem YALÇIN

    Tedaviniz konusunda yorum yapamam, doktorunuz en iyisini yapıyordur.

  • Merhaba hocam

    Ben çok ve boş konuşuyorum birisi bir şey söyle se hemen atlıyorum ve okul hocalarimdan biri bununla ilgili sen çok saçma konuşuyorsun benim dersimde fazla konuşma dedi bazen arkadaşlarım da beni uyarıyor ve okula bu sepepten gitmek istemiyorum okulda cok gereksiz yasak var özgürlüğümle ilgi...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Servet EBRİNÇ

    Prof. Dr. Servet EBRİNÇ

    Merhabalar, bu konuda davranış geliştirebilmen için bir psikiyatriste başvurman ve bu yönde yardım alman oldukça iyi olacaktır, size kolay gelsin.