Esenler Psikiyatri Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Uzm. Dr. Öykü ÖNAL MUSALAR

Uzm. Dr. Öykü ÖNAL MUSALAR

Psikiyatri

Medipol Üniversitesi  Atatürk Bulvarı No:27, 34083 Unkapanı  İstanbul 
Uzm. Dr. Nigar OKUMUŞ

Uzm. Dr. Nigar OKUMUŞ

Psikiyatri

İstanbul Silivri Devlet Hastanesi  AdresYeni Mah. Efrahim ÖZTÜRK Sokak No:1  İstanbul 

Sayfa : 1/1 | Toplam 2 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Ssri withdrawal

    Hocam gittim doktora takıntılarım tekrarlamıs ilaçları bıraktığım için ondan uyuyamıyormuşum lustral 50 mg ve atarax tb günde 1 kez hocam iyi gelir mi

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Tabi ki doktorunuz iyi geleceğini düşündüğü için başlamış bu tedaviyi, mantıklı da bir tedavi. zaman içinde ilaç dozları özellikle lustralinki artar. anladığım kadarıyla kullandığınız ilaçları ve hastalığı anlamaya çalışıyorsunuz. bu oldukça güzel bir davranış ama bir süre sonra tedavi başarısını b... Cevabı gör

  • Aiemin geçimsizliği

    Cengiz hocam sizi bir tavsiye üzerine araştırmaya başladım ve sıze ulasabılırsem muayeneyede gelmeyı dusunuyorz.benım sorunum annem ve babamla alakalı şiddetli bi geçimsizlik halindeler ve ben bunun pskolojık nedenelerden oldugu kanaatındeyım.her ıkısıde sureklı bırbırının yanlısını goruyorlar takın...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Cengiz GÜNEŞ

    Uzm. Dr. Cengiz GÜNEŞ

    Ayrı ayrı görmem daha doğru olur. muayenehane adresi: doktorlar caddesi 35/13 eski üniversite hastanesi karşısı. telefon 02582419100

  • Ssri withdrawal

    Anlıyorum peki yoksunluk semptomları tam anlamı ile kaç haftada ortadan kalkacaktır son 4 gündür uyuyamıyorum bunuda rebaund etkiye bağlıyorum anladığım ve bildiğim kadarıyla serotonin, dopamin ve hıstamın gibi reseptörler bir süre hipoaktif kalıyor o yüzden sıkıntı çekiyoruz teşekkürler

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Bu kadar uzun süre çekilme belirtilerini görmeyi beklemeyiz. özellikle 4 gündür uyuyamama ciddi bir sorun. size önerim gittiğiniz psikiyatristinizden randevu almanız olacaktır. geçmiş olsun. saygılarımla

  • İlacı bırakmalı mıyım

    İlacımı bırakmalı mıyım hocam merhaba ben 6 aydır paxera kullanıyorum ilk başlarda çok net etkisini gördüm fakat son 1 aydır falan etkisi biraz hafiflemeye başladı. ara sıra gerginlik yaşıyorum birde ben kilo almak istemiyorum bu ilaçla birlikte iştahım arttı ilacı bırakmak istiyorum doğru mudur te...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Uzm. Dr. Fikret Poyraz ÇÖKMÜŞ

    Derya hanım merhaba, sorunuza cevap verebilmek için öncelikle size neden paxera başlandığını bilmem gerekir. şu andaki ruhsal durumunuzu bilmem gerekir. ilk başlarda daha çok faydalandım diyorsanız ya ilacın dozu artırılır, ya da kilo almaktan çekindiğiniz için paxera kilo aldırıcı etkisi az olabil... Cevabı gör