Balçova Psikiyatri Doktorları

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku

Dr. Taha Selim Bilgin

Dr. Taha Selim Bilgin

Psikiyatri

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi  Mithatpaşa Cad.  İzmir 
Dr. Ayşegül Yıldız

Dr. Ayşegül Yıldız

Psikiyatri

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi  Mithatpaşa Cad.  İzmir 
Dr. Nefize Yalın

Dr. Nefize Yalın

Psikiyatri

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi  Mithatpaşa Cad.  İzmir 
Dr. Banu DEĞİRMENCİOĞLU

Dr. Banu DEĞİRMENCİOĞLU

Psikiyatri

İzmir Ekonomi Üniversitesi  Fevzi Çakmak Mah., Sakarya Cad No:156  İzmir 
Dr. Ahmet Yiğit Aktener

Dr. Ahmet Yiğit Aktener

Psikiyatri

Dokuz Eylül Üniversitesi Hastanesi  Mithatpaşa Cad.  İzmir 

Sayfa : 1/1 | Toplam 5 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Yanlış iletişim

    Annem ve babamla köydeyiz fakat ilçede bir okulda hizmetli olarak çalışıyorum. iki ortam farklı ve buna alışamıyorum.

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mustafa CANBAZOĞLU

    Uzm. Dr. Mustafa CANBAZOĞLU

    Zamanla insan her şeye alışır. siz de biraz sabrederseniz alışırsınız diye düşünüyorum. saygılarımla.

  • Ilaç etkisi ne zaman başlar

    Merhaba hocam bende okb var tranko buskas iyi geliyor ama bağımlılık yaptığı için busponla devam edelim dedi tranko buskas etkisini 2-3 günde gösteriyor buspon etkisini ne kadar zamanda gösteren bir ilaçtırbir kaç haftadamı bir kaç ay kadar süredemi iyi günler hocam

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mustafa CANBAZOĞLU

    Uzm. Dr. Mustafa CANBAZOĞLU

    Merhaba, bu konuda gerekli bilgileri size bu ilacı veren doktorunuz vermiş olması lazım. eğer bu konuda bir bilgi vermediyse bir dahaki kontrolde bu konu ile ilgili ayrıntılı bilgi isteyin. saygılarımla.

  • Xeplion igne

    Merhaba xeplion igne kullandim ve uykusuzluk uykuya dalamama oldu bende acaba var mı çözümü çok kötü haldeyim yardımcı olursanız sevinirim

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mustafa CANBAZOĞLU

    Uzm. Dr. Mustafa CANBAZOĞLU

    Merhaba, bu ilaçla birlikte uyku desteği için geceleri ilave bir ilaç alabilirsiniz. bu şekilde bu sorunun üstesinden gelebilirsiniz. doktorunuzla bu durumu konuşun ve size uyku sorununa yönelik bir ilaç tedavisi versin.

  • Anksiyete atak

    4 yildan sonra babamin olumuyle tekrar anksiyete atagi geecirdim. uzun sure lustral kullaniyordum. buna simdi tranko buskas eklendi. bu seferki cok kotu cesaret namina bisey kalmadi asansore bile binemiyorum.acayip takinti basladi. 25 gundur tedaviye basladim.bu ilac tedavisi yeterli olurmu. birde l...

    Doktor Cevabı:
    Uzm. Dr. Mustafa CANBAZOĞLU

    Uzm. Dr. Mustafa CANBAZOĞLU

    Merhaba, kayıp durumu ve travmalar kaygı bozukluğu nu tetikleyebilir. kullanmakta olduğumuz ilaçlar yetersiz gelebilir. önerim doktorunuzla durumunuzu tekrar konuşun ve ilaç tedaviniz tekrar düzenlensin. ayrıca ilaç tedavisi ile birlikte psikoterapi desteği de alabilirsiniz. geçmiş olsun. saygılar... Cevabı gör