Afyon Karahisar Periferik Sinir Cerahisi

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Hasta Soruları

  • Humerus shaft kırığı radial sinir hasarı

    Hocam tekrar merhabalar, şu an tam 6 ay 10 gün oldu ve parmaklarımi 100/80 oranında kaldırıyorum, son bir ayda aniden gelişme oldu, şaşırdım doğrusu.. ise başladım ve çalışirken elimi gün boyu kullanmaya başladım bunun etkisi çok sanırım birde sınav hazırlığı nedeniyle bir ay boyunca yazı yazd...

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Doğru yoldasın. çalışmaya yani parmaklarını kolunu fiziksel olarak her kasını çalıştırmaya, egzersizlere devam etmelisin.

  • Sinirrr ve stres

    Evde felan deneyebilecegim bişi varmı peki

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Durumunuzun normal olmadığının farkında iseniz normal davranmaya çalışınız. bunda başarılı olamazsanız bir profesyonel yardım almanız daha doğru olur.

  • Sinirrr ve stres

    Sayın nezih bey evin içinde çıldırıyorum yaşım çok davranislarima göre küçük daha deli gibi sinirleniyorum anneme ablama saldiriyom resmen vuramiyorum daha çok sinirleniyorum bagiriyom çok fena ne yapmalıyım

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Bir nöroloji ya da psikiyatri uzmanına görünmeniz önerilir.

  • Sinir hasari

    Primer sinir lifi tamiri raporda yaziyor hocam ameliyat olsam iyilesme sansim varmi 2 bucuk ay oldu olmad daha ameliat maddi durumlardan dolayi

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. O. Saffet ERK

    Op. Dr. O. Saffet ERK

    Çok az.... geçmiş olsun