Aksaray Omurilik Tümörleri

Doktor Bul, Randevu Al, Yorum Yap ve Yorum Oku


Sayfa : 0/0 | Toplam 0 kayıt bulundu.

Aksaray Omurilik Tümörleri İlgili Sorular

  • Panik atak

    İlginiz için çok çok teşekkür ederim berna hanım ilacımı düzenli saatinde alıyorum ara da çok nadir atak geliyor artık kendı kendime o anın gerçek olmadığını aklıma getirip izin vermiyorum dediğiniz gibi pozitif insanlarla zaman geçiriyorum yeriniz yakınmı sizinle görüşsek terapi almak için 😊😊

    Doktor Cevabı:
    Psk. Berna İNCEKARA

    Psk. Berna İNCEKARA

    Bizim klinik fatih aksaray’da haseki hast. karşısında. ulaşım ve yeri çok kolay. gelmek istersen 0212 632 69 43 numaradan çiğdem hn yardımcı olur. sevgilerimle

  • Tedavide geç mi kalıyorum.

    Hocam merhaba,sizi ikinci kez rahatsız ediyorum. ben emre , 29 yaşındayım. desmoplastik medulloblastoma tümörüm(biyopsi raporuna göre) 14 eylül 2017'de alındı. ameliyattan 10 gün sonra gamma knife yapıldı. mr raporlarına ve doktorumuza göre bu güne kadar operasyon kavitesi dışında yabancı bir varlı... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Gamma knife yapıldı diyorsun. gamma knife bir radyasyon tedavisidir zaten o da sana yapılmış. tümör yoksa 5 yıl süreyle izlenmen yeterli. ancak izlemede tüm sinir sitemi yani beyin ve tüm omurilik ilaçlı mr tetkikleri ile taranmalı.

  • Beyin emar sonucu merak ettiklerim.

    Hocam merhaba bn dun beyin emari cekindim sonuc ucgun sonra çıkacak ama ankaraya gitmem gerekiyor alamiyorum raporu doktor inceledi bilgisayardan bi sıkıntı yok dedi rapordada aynisi cikarmi lütfen yardimci olabilirmisiniz.

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Erol TAŞDEMİROĞLU

    Prof. Dr. Erol TAŞDEMİROĞLU

    Doktorunuza inanın

  • Bel fıtığı ve tümör

    T12 düzeyinde spinal kord distal uç kesiminde yaklaşık 7mm ebadında düzgün konturlu t1a sekanslarda hipointens t2a sekanslarda hiperintens nodülerr lezyon izlenmiştir. l4-5 intervertebral disk sinyal intensiteleri dejenerasyona sekonder azalmıştır. intervertebral diskte diffüz taşma ve inferiora mig... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Özlem KIRAN

    Op. Dr. Özlem KIRAN

    İyi günler. hemangiomlar spinal kordda sık rastlanabilen temiz huylu (bening) kitlesel yapılardır. operasyon gerektiren bir durum değildir. canınızı sıkmayın. ama l4-5 de bulunan extrüde disk (bel fıtığı için operasyon önereceğim. bunun için bir an öncebir beyin ve omurilik cerrahisi uzmanına başvur... Cevabı gör

  • Beyin tümörü

    İyi günler babam beyin tümörün ameliyat oldu patoloji sonucundaki tanı şu şekilde : diffüz astrositom, gemistositik form (dh 1 pozitif atrx negatif) dsö derece 2 sol frontal bölge eksizyonel biyopsi anterior, posterior , lateral ve medial kayıtlı periferik biyopsi materyalinde tümör izlendi bu son... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. İ. Suat ÖKTEM

    Prof. Dr. İ. Suat ÖKTEM

    Sayın durmaz, ameliyat eden doktorunuz ile görüşmenizde fayda var. selamlar prof. dr. i. suat öktem erciyes üniversitesi tıp fakültesi beyin-omurilik ve sinir cerrahisi anabilim dalı kayseri tel : 0352 207 66 66 / 21702

  • Psikolojik mi

    Merhaba kız kardesim 19 yaşında ve 18 günlük erken doğumla doğdu. konuşmasında da sorunlari var yaşıtlarina gore hep 2 yaş alttan gitti . kardeşim kıyafetlerini yırtıyor ve ara ara saklanıyor evden kaçıyor. birçok doktora gittik ilaç tedavisi gördü ama bi iyileşme göstermedi lütfen yardım edin.

    Doktor Cevabı:
    Doç. Dr. Ali Irfan GÜL

    Doç. Dr. Ali Irfan GÜL

    Bu yas grubunda bu tur belirtiler kimlik karmasasinda veya bir davranis bozuklugunda ya da yeni baslayan bir psikozda olabilir. bu tur hastalarin tedavisi ve takibi uzundur. bu nedenle bir psikiyatri uzmaninca takip ve tedavisi gerekir.

  • Als mi olabilir

    Hocam benim anneme de iki sene öncesinde herediter spastik prapeleji teşhisi konuldu şuan yürümesi çok kötüleşti kendi işini kendi yapamayacak durumda ayrıca dayımı da als hastalığından kaybettik geçen sene annemin hastalığı da onun izlediği yol gibi gidiyor bir ay öncesinde de evde düştü ve sağ omu... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Erol TAŞDEMİROĞLU

    Prof. Dr. Erol TAŞDEMİROĞLU

    Yapılan tetkikleri nelerdir. tüm spinal aks mr kontrastlı ve enmg varmı bana cd ve raporlarını gönderin

  • Omurilik kisti

    Merhaba doktor bey, bacak ağrısıyla fizik tedavi pol. gittim geçen hafta. belimden mr çekildi ve omurilikte kist olduğu saptandı. raporda şu şekilde yazıyor; t12-l1 disk seviyesinde intramedüller yerleşimli yaklaşık 13x12 mm boyutlarında t1 hipointens t2 hiperintens kistik lezyon izlenmektedir.... devamı

    Doktor Cevabı:
    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Prof. Dr. Nezih OKTAR

    Tomografiden ziyade kontrastlı mr tetkiki yapılması önerilir. geçmiş olsun.

  • Omurilik zedelenmesi ile

    Hocam cep numariniz varmi nasil görüşebiliriz yeriniz nerde hocam omurilik zedelenmesi ile ilgili saygilar hocam!!

    Doktor Cevabı:
    Fzt. Abdullah GÜDENDEDE

    Fzt. Abdullah GÜDENDEDE

    506 438 51 45 ten ulaşabilirsiniz. çok geçmiş olsun

  • Sirt agrisi

    Merhaba hocam 3 gecedir ayni sorunu yasiyorum bi anda sirtima bi yük biniyor sanki hafif agri oluyor o anda hafif mode bulantisi oluyo hemen yatağa geçiyorum neyin belirtisi olabilir? buaralar yutma fobisiyle ugrasiyorum psikiyatrist e gitmeyi dusunuyorum son 2 haftada 2 kilo verdim yemek yiyemiy... devamı

    Doktor Cevabı:
    Op. Dr. Ali GENÇ

    Op. Dr. Ali GENÇ

    Öncelik le bir nöroloji doktoruyla görüşmenizi tavsiye ederim.